Furniture

iStock قوطی کرم های تند و زننده را باز می کند

با توجه به اندازه iStock در بازار ، تصور می کنم هزاران بارگذاری انجام شود. آیا این کار به یک پلیس پلیس حق چاپ احتیاج ندارد؟

“ما مسئولیت بررسی قابلیت علامت تجاری را بر دوش مشتری می گذاریم.”
اوه می بینم.

این یک بار بزرگ است. و در حالی که بسیاری از طراحان جستجوی علامت تجاری را انجام نمی دهند (این جایی است که وکلای تجاری / وارد شوید) آنچه آنها انجام خواهند داد انجام هفته ها ، احتمالاً ماه ها تحقیق در مورد مشتری مشتری ، رقبا ، تاریخچه ، اهداف و غیره است. بنابراین اگر احتمال نقض حق نسخه برداری مناسب باشد ، می توان آن را زودهنگام برداشت.

چیزی که من در طول سالهای طراحیم آموخته ام این است که یک آرم به صورت جداگانه مانند رژ لب روی یک خوک است. باید به عنوان بخشی از یک استراتژی هویت کلی رفتار شود ، نه اینکه قفسه ای برداشته شود. این هیچ تفاوتی با وب سایت های “ساخت آرم خود” در آن سایت یا سایت های مخصوص کار در مسابقه آرم که دارای میزان مساوی “طراحی” هستند ، نیست.

اقدامات iStock نباید باعث نگرانی طراحان شود

بسیاری از عکاسان حرفه ای با وجود عکاسی در سهام موفق می شوند ، اما من نگران کسانی هستم که صاحبان مشاغل کوچک هستند و بدون شک خود را در یک نبرد حقوقی می یابند ، و آن طراحان حرفه ای را که بدون شک کار خود را کپی می کنند هک ها به دنبال پنج دلار سریع هستند.

وقت خوبی برای وکالت در علامت تجاری است.

موارد دیگر در جای دیگر:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *