Logo Blog, Tips for starting a business

6 نکته برای یک تجارت فوق العاده موفق

مطلب زیر یک پست وبلاگ مهمان است که توسط Robert Katai از بنرها.

برای درخشش و رونق کسب و کار خود ابتدا باید تا حد امکان از نظر فناوری و مدیریت انعطاف پذیر باشید. برنامه ریزی بکر با تمام مهارت های سازمانی به شما کمک می کند و تجارت شما را در همه سطوح پیش می برد. بسیاری از افراد یک تجارت را مدیریت می کنند و معتقدند که هیچ استرسی وجود نخواهد داشت ، فقط کافی است برخی از رایانه ها را روشن کرده و تماس تلفنی برقرار کنید.

خوب ، در واقع ، کافی نیست که فقط این کار را انجام دهد. اجرای یک تجارت فوق العاده موفق به تلاش زیادی نیاز دارد در بسیاری از جزئیات مانند بکر و هدف علائم نشان اسم هوشمند ، مهارت های مدیریتی تیز ، کارایی کارمندان ، طراحی لوگوی هوشمند ، اقدامات کاهش هزینه ، سرمایه گذاری هوشمند و غیره. فقط در این صورت است که یک مدیر می تواند شروع به درآمدزایی کند و سود را به لذت تبدیل کند. اگر به سادگی با یک برنامه کاملاً پیشرفته شروع کنید ، می توانید از شکست بسیاری از مشاغل ناخوشایند جلوگیری کنید.

اثر “WWW”

وقتی صحبت از بخش آنلاین می شود ، پدیده مشاغل کوچک با 49٪ از سال 2015 . من در اینجا در مورد متوسط ​​بودجه تبلیغاتی صحبت می كنم كه در این مورد مهمترین موضوع را در اینجا ایجاد می كند. این بدان معنی است که مردم یک مقدار کل پول برای تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین سرمایه گذاری می کنند و این روش جواب می دهد و نتایج بسیار خوبی دارد.

اکثر افرادی که مخاطبان اصلی شما را تشکیل می دهند از قبل آنلاین هستند. به همین دلیل مهم است که در آنجا باشید ، داشتن یک وب سایت ، سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا و تبلیغات بنر برای بقا و رشد.

با توجه به اینکه 71٪ از صاحبان مشاغل کوچک استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود را انجام می دهند و در تعداد زیادی ، همه این تلاش ها را خودشان انجام می دهند ( منبع: 2016 گزارش روند بازاریابی مشاغل کوچک ) ، مهم است که اگر مشاغلی را اداره می کنید یا به فکر راه اندازی آن هستید ، همین کار را انجام دهید. همچنین ، مهم است که بدانید چه کاری انجام می شود ، چه زمانی باید انجام شود و چرا باید کارهای خاصی نیز انجام شود.

در اینجا چند نکته مهم آورده شده که به شما در شروع کمک می کنند:

1 نشان های نام اعتماد را به ارمغان می آورد

اولین برداشت همیشه برای همیشه ادامه دارد ، به همین دلیل ایجاد اولین برداشت شگفت انگیز برای کسب و کار شما بسیار مهم است و هیچ چیز مانند پوشیدن ایده آل نشان نام قابل اطمینان نیست. این احتمالاً یکی از مهمترین ابزارها در ترکیب چشم انداز رسمی با ارائه گرم بین مشتریان و کارمندان شماست ، زیرا ملاقات برای اولین بار با شخصی که با آن تجارت می کنید می تواند گاهی اوقات برای برخی ترسناک باشد که نشان یک نام باعث می شود این مانع از بین برود ابتدا “سلام”.

یک نشان نامی که به خوبی طراحی شده است شفافیتی را ارائه می دهد که به ایجاد یک هویت نام تجاری خوب کمک می کند ، آنها همچنین باعث ایجاد امنیت قوی در شرکت شما می شوند و مهمترین آنها مشتریان را به خرید یا سفارش ترغیب می کند. هر کس از ما دوست دارد که نام خود را در جایی بنویسد ، از کارمندان خود بخواهید از نشان خود استفاده کنند زیرا این باعث ایجاد هویت می شود آن را دوست خواهند داشت.

نکته: در وب سایت شرکت سرمایه گذاری کنید. طبق مطالعه منتشر شده توسط [24] 7 ، این دروازه اصلی شما برای ورود به دنیای خارج و شانس اصلی شما برای ایجاد اولین برداشت خوب است.

2. طراحی آرم کسب و کار شما بهترین دارایی شما است

مدیران همیشه باید این مورد را در نظر بگیرند زیرا احتمالاً مهمترین سرمایه کسب و کار شماست ، اساساً تصویر آنلاین / آفلاین شماست. طراحی آرم رنگارنگ و بکر چیزی است که مشتری را به خود جلب می کند ، سرمایه به همراه می آورد ، پل هایی ایجاد می کند ، اعتبار می بخشد و مهمترین آن نشان می دهد که تجارت شما تصویری بکر دارد. بسیاری از اوقات معمولاً اشتباه می کنند که همه مشاغل را از بالا به پایین برنامه ریزی می کنند اما آخرین کاری که آنها انجام می دهند ایجاد یک آرم هوشمند و رنگارنگ است.

Rocks and Road logo design in magazine feature

طراحی آرم سنگ و جاده توسط ایان پاژه از Logo Geek به عنوان در مجله خلاق فتوشاپ برجسته شده است .

استراتژی های تبلیغات در بسیاری از شرایط می توانند بسیار مفید باشند اما هیچ چیزی بیشتر از این که آرم شما را فریاد بزند ، مهمتر یک آرم با طراحی خوب می تواند بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند فقط با ایجاد کنجکاوی و اطمینان. یک آرم تجاری جامد چیزی است که یک مدیر عامل باید قبل از ورود به بازار آزاد توسعه دهد ، یک مدیرعامل خردمند می داند که یک آرم چه اهمیتی دارد زیرا دارای قدرت تأثیر مثبت یا منفی بر روی مشتریان شما حتی قبل از ورود آنها به وب سایت شما یا ورود به آنها است. فروشگاه شما.

یک آرم خوب فقط برای تمایز یک شرکت از رقبای خود با یک آرم خوب نیست ، بلکه راهی ایجاد می کند که به مشتریان شما نشان می دهد شرکت شما چه چیزی را می فروشد و کارآیی آن را نشان می دهد.

به یاد داشته باشید! لوگوی شما اساساً هر بار که پیام مشاهده می شود ، پیامی را ارسال می کند و شما هستید که نحوه واکنش آنها را تعیین می کنید.

نکته: آرم در وب سایت شما و همچنین در تمام صفحات و تبلیغات مارک دار شما بسیار مهم است. درج آرم روی بنر نمایشگر را هرگز فراموش نکنید. در صورت نیاز به طراحی سریع و حرفه ای ، بدون نیاز به استخدام یک طراح حرفه ای ، از Bannersnack استفاده کنید.

رابط طراحی برنامه به شما امکان می دهد تمام تصاویر مارک دار بصری خود را فقط با چند کلیک و از طریق رابط کشیدن و رها کردن به راحتی وارد کنید. این یک سازنده آگهی بسیار عالی است که تحت هیچ شرایطی این کار را نخواهد کرد ، شکست بخورید.

3 همیشه قبل از حرکات خود برنامه ریزی کنید

به منظور اجرا یک کسب و کار موفق ابتدا باید تا حد امکان سازمان یافته باشید زیرا دو ساعت برنامه ریزی ده ساعت اشتباه را جبران می کند. مطمئن باشید که همیشه روی اهداف خود متمرکز باشید و وظایف خود را به موقع انجام دهید ، هرگز کار را ناتمام نگذارید. یک تجارت به تلاش زیادی احتیاج دارد و بعضی اوقات ممکن است بعضی از کارها را فراموش کنید ، به سادگی در ابتدای هر روز “لیست کارها” خود را ایجاد کنید و پس از اتمام هر مورد را تیک بزنید ، به این ترتیب همیشه بر موفقیت خود ثابت خواهید بود. در اینجا چند نکته عملی وجود دارد که نباید آنها را فراموش کنید:

  • قبل از شروع هرگونه استراتژی بازاریابی ، یک لیست کار ایجاد کنید. پست های خود را برنامه ریزی کنید و حداقل یک هفته از قبل برنامه ریزی کنید.
  • بازار را مطالعه کنید و مخاطبان بالقوه را مطالعه کنید. شما به مشتری نیاز دارید اما برای بدست آوردن مشتری باید بدانید که چه کسانی هستند ، به دنبال چه چیزی هستند ، به چه چیزهایی نیاز دارند و غیره.
  • همه چیز را سازماندهی کنید. هرگز چیزی را به شانس نگذارید. آماده و آماده باشید تا با هر گونه مشکل جدید صادر شده و غیر منتظره مواجه شوید.
  • انجام وظایف را انجام دهید. تصور نکنید که اگر قادر به اداره مشاغل هستید ، می توانید کمپین های بازاریابی موفقی را نیز انجام دهید. شما باید وظایفی را به شما واگذار کنید و به افراد حرفه ای اجازه دهید با وظایفی که می دانید در سطح تخصص خود قادر به انجام آنها نیستند ، برخورد کنند.

4. هرگز رقبا را دست کم نگیرید

تاریخ بارها و بارها به ما آموخته است که مسابقات قهرمانانی را به وجود می آورد . هرگز از رقبای خود نترسید ، این در واقع انگیزه شما را در هر اقدام یا تصمیمی که در تجارت خود می گیرید محکم نگه دارید تا آنجا که ممکن است. برای به دست آوردن بهترین رقبا و موفقیت ، می توانید یادداشت برداری کنید و استراتژی های مشابه رقبا را طراحی کنید.

این یک نکته تخصصی است:

از اتمام کار نترسید. در عوض آنها را مطالعه کنید و سعی کنید از آنها یاد بگیرید. از اشتباهات آنها بلکه از نقاط قوت آنها یاد بگیرید. همه کارهایی که آنها انجام می دهند را برای به دست آوردن بازار برتر مطالعه کنید و سعی کنید تصمیمات بهتری بگیرید.

5. در صورت وجود خطر ، پاداش نیز وجود دارد

مدیران مشاغل حتی از همان ابتدا باید درک کنند که جام مقدس مدیریت به معنای ریسک پذیری اندک است که پاداش های بزرگی به همراه دارد. این نوع رفتار در نهایت به توسعه تجارت شما در مسیر درست کمک می کند. یک مدیر خوب با هر تصمیمی که می گیرد ریسک ها و پاداش ها را محاسبه می کند ، تقریباً هر بار که یک تحلیل خوب ریسک می تواند پاداش های هنگفتی به همراه داشته باشد.

6. بازاریابی در شبکه های اجتماعی لازم است

بیش از 3 میلیارد کاربران شبکه های اجتماعی . در صورت استفاده حرفه ای و مداوم از رسانه های اجتماعی ، این یک بازار بزرگ است که با یک کلیک شما فاصله دارد. 71٪ افرادی که به طور کلی وقت را در اینترنت می گذرانند و به ویژه در فیس بوک ، بگویید که آنها تمایل دارند به اطلاعات مارک دار – محتوایی – که در کانال های رسانه های اجتماعی می خوانند اعتماد کنند.

این بدان معنی است که نباید از رسانه های اجتماعی غافل شد و باید توجه داشته باشید که برای برخی از مخاطبان ، اگر در فیس بوک ، اینستاگرام یا توییتر نباشید ، به عنوان یک تجارت وجود ندارید. صفحه خود را ایجاد کنید ، طیف مداوم از ارسال ها و اخبار شرکت را برنامه ریزی کنید و به طور فعال با طرفداران و پیروان خود درگیر شوید.

نتیجه گیری

چه تازه در حال راه اندازی کسب و کار جدید باشید و چه در تلاش برای گسترش و افزایش آگاهی در مورد مارک تجاری موجود ، در صورت دستیابی به موفقیت ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این یک شبه نخواهد آمد اما اگر اصرار به انجام کارهای صحیح داشته باشید ، سرانجام به آن دست خواهید یافت.

هدف این مقاله این است که برخی از مهمترین کارهایی را که باید انجام دهید تا موفقیت شما در کسب و کار موفقیت آمیز باشد ، مشخص کند و امیدوارم که اگر نکات مهم دیگری نیز دارید که فکر می کنید باید در این لیست گنجانده شود ، به اشتراک بگذارید آنها را با ما.

موفقیت شما در کسب و کار چقدر سخت بود؟ از طریق twitter

به ما اطلاع دهید.

از این مقاله لذت می برید؟ در اجتماعی به اشتراک بگذارید!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *