Graphic Designs, Logo Blog

10 طراح لوگو Upsells باید برای افزایش سریع درآمد پیشنهاد دهند

مطلب زیر یک پست وبلاگ مهمان است که توسط پرستون لی از Millo ارائه شده است.

طراح آرم بودن بسیار باورنکردنی است. اما به شدت طلبکار است.

هر ماه باید پروژه های جدید را ایمن کنید ، روی این پروژه ها کار کنید ، کارهای نهایی را به مشتری تحویل دهید ، حتی ممکن است با تجدید نظر یا انتقاد کنار بیایید. و تقریباً هیچ چیز بهتر از جمع آوری یک پروژه موفق با مشتری بسیار راضی نیست.

مشکل این است: اگر فقط یک آرم اصلی به مشتری خود تحویل می دهید ، می توانید هر بار که فصل یک مشتری را می بندید و به مشتری دیگر می روید ، پول را روی میز بگذارید.

شما یک طراح آرم هوشمند هستید. بنابراین من مطمئن هستم که شما در قدم اول به اندازه کافی برای پروژه هزینه پرداخت کرده اید. و تا زمانی که آنها مشتری وحشتناکی نبودند ، همیشه این احتمال وجود دارد که با آنها کار کنید دوباره.

اما مواردی که بسیاری از طراحان آرم هنگام افزودن درآمد به کاری که قبلاً انجام داده اند ، از آن چشم پوشی می کنند.

این افزایش قیمت است.

امروز ، من قصد دارم 10 افزایش را به اشتراک بگذارم که طراحان آرم مانند شما باید برای افزایش سریع درآمد خود به مشتریان خود پیشنهاد دهند.

اما قبل از اینکه به این موضوع بپردازم ، بگذارید بفهمیم چرا افزایش قیمت برای شخصی که در موقعیت شماست چنین فرصت بزرگی است.

همانطور که ایان در اینجا در وبلاگ توضیح داده است ، اولین توقف برای بسیاری از مشاغل یک آرم است ، اما اندکی بعد آنها به یک وب سایت یا مطالب دیگر مانند کارت ویزیت ، تصاویر اجتماعی ، علائم و غیره نیاز دارند

اگر در فروش مشتری خود موفق نشوید ، آنها هرگز نمی دانند که شما خدمات اضافی را نیز ارائه می دهید و ممکن است در جایی دیگر به دنبال مشاغلی بگردید که به راحتی می توانستید در آنجا بیاورید.

و افزایش کارایی نباید سخت یا ناجور باشد. این می تواند بسیار ساده باشد – مانند ارسال یادداشت یا پیشنهاد به همراه فاکتور خود از طریق هدف مورد علاقه برنامه صورتحساب – یا می تواند مستقیم تر باشد – مانند درخواست یک جلسه نشستن رسمی با مشتری برای بررسی خدمات اضافی.

نکته اصلی این است که چگونگی عملکرد فروش مناسب برای شما بهتر است.

صرف نظر از روند کار ، در اینجا 10 افزایش ساده وجود دارد که می توانید به لیست خود اضافه کنید تا سریعاً افزایش درآمد را ببینید:

10 طراح آرم Upsells باید پیشنهاد دهند

1 تغییرات آرم

یکی از ساده ترین فروشهایی که می توانید ارائه دهید تغییرات آرم است. هنگامی که مشتری شما با طراحی نهایی آرم موافقت کرد ، ممکن است برای کار در همه تنظیمات به چند تغییر جزئی نیاز داشته باشد.

اگرچه هر آرم خوبی باید در هر سناریوی ممکن کار کند ، حتی بهترین آرم ها نیز گاهی به کمک نیاز دارند. خواه مشتری شما به یک نسخه آیکونی از یک آرم بزرگتر احتیاج داشته باشد ، یا حتی فقط نسخه خاکستری یا Pantone ساخته شده توسط شما را بخواهد ، تغییرات راهی عالی برای بدست آوردن اندکی درآمد اضافی از هر پروژه است.

ممکن است برخی از طراحان درمورد اینکه شما برای انواع پرونده های اضافی هزینه می گیرید یا نه ، بحث می کنند. اما ارائه چند فایل اساسی (فکر کنید .jpg ، .eps و .png) به بالا فروش برای انواع پرونده های مبهم تر ممکن است کاملاً قابل قبول باشد.

به یاد داشته باشید ، شما بر اساس ارزشی که به مشتری خود تحویل می دهید شارژ می کنید. اگر آنها به آرم در برخی از انواع پرونده های تصادفی که قبلاً هرگز نام آنها را نشنیده اید ، احتیاج دارند ، زیرا گلدوزی آنها می خواهد چند پیراهن بسازد ، این ارزش اضافی است که می توانید بابت آن بیشتر هزینه کنید.

2. سبک / راهنمای استفاده

یکی دیگر از فروش های واقعی طبیعی برای پیوستن به پروژه آرم خود ، یک راهنمای سبک یا راهنمای استفاده . این امر می تواند به ویژه در صورت موثر بودن مشتری شما موثر باشد:

  • یک شرکت بزرگ با تعداد زیادی کارمند که از آرم شما استفاده خواهند کرد.

-یا-

  • مشتری باهوشی که تفاوت های ظریف مارک تجاری را درک نمی کند.

مطمئناً ، فروش این ارتقا در شرایط قبلی بسیار آسان تر است – وقتی مشتری بزرگتری است که واقعاً به سازگاری مارک ، آرم و سبک در چندین تیم ، بخش و کاربری نیاز واقعی دارد. با این حال فکر ایجاد یک راهنمای سبک عظیم برای همراه داشتن آرم خود را ناامید نکنید. این می تواند به سادگی یک یا دو صفحه با رنگ ، فونت ، فاصله و سایر دستورالعمل های استفاده باشد که می توانید با 50٪ بیشتر از قیمت پیشنهادی اولیه ، به راحتی به مشتری ارائه دهید.

درست مانند آرم ، ارزش راهنمای سبک در عمق ، طول یا تعداد صفحات آن یافت نمی شود. این در توانایی است که به مشتری شما کمک می کند تا یک آرم جدید را در سازمان خود پیاده کند (یک کار غالباً دلهره آور).

3 آرم های فرعی

مشابه تغییرات آرم ذکر شده در بالا ، ایجاد آرم های فرعی می تواند راهی عالی برای استخراج کمی ارزش اضافی از هر پروژه باشد.

آرم های فرعی شامل آرم هایی با اضافات یا تغییرات جزئی بر اساس استفاده مشتری شما از آنها است. به عنوان مثال ، فروش نسخه آرم فقط با نماد یا ادغام بخشهای شرکت در آرم.

یک مثال ساده از این دانشگاه می تواند دانشگاهی باشد که در آن ده ها دپارتمان وجود داشته باشد که هر یک از آنها از لوگوی خود بهره مند شوند. شهرها یا سایر شهرداری ها موارد استفاده مشابهی دارند.

برای نشان دادن مطلب ، در زیر ویدیویی از طراحی آرم از آزمایشگاه MIT ، که طیف گسترده ای از آرم های اختصاری را برای هر یک از گروه های تحقیقاتی آزمایشگاه رسانه در اختیار دارند.

4 مواد طراحی چاپ

شاید یکی از بارزترین موارد طراحان آرم ، مطالب طراحی چاپی باشد. من در مورد کارت های کسب و کار ، سربرگ ، تابلو ، مواد تجاری و موارد دیگر صحبت می کنم.

به یاد داشته باشید ، هنگام طراحی یا طراحی مجدد آرم برای یک شرکت ، این تنها آغاز سفر آنها است. یک گام آشکار بعدی در این سفر ، چاپ تمام مواد مورد نیاز برای شروع تجارت است.

چرا مهارت های طراحی چاپ خود را به عنوان فروش بالا ارائه نمی دهید؟ و اگر خود شما علاقه زیادی به طراحی چاپ ندارید ، هیچ دلیلی وجود ندارد که بتوانید برای انجام آن کار با فریلنسر دیگری شریک شوید و درآمد خود را با آنها تقسیم کنید.

به یاد داشته باشید ، سایت های شغل مستقل فقط برای یافتن فریلنس نیست مشاغل ، آنها همچنین می توانند مکانی عالی برای استخدام همکاران فریلنسر برای گسترش محصول خود به عنوان یک خلاق باشند. یک دنیای کامل از استعدادها در آنجا منتظر شما هستند تا با آنها همکاری کنید.

5. تصاویر اجتماعی

مخفی نیست که رسانه های اجتماعی نحوه طراحی و تفکر در مورد آرم ها را کاملاً متحول کرده است . و این روزها مشاغل کمی وجود دارد که صفحه فیس بوک ، حساب توییتر ، حساب اینستاگرام و صفحه Linkedin نداشته باشند که همگی با آرم جدید خود به روز شوند.

به عنوان یک طراح آرم ، پیشنهاد دهید که نه تنها اندازه اضافی مورد نیاز آنها را با پرداخت هزینه اضافی ارائه دهید ، بلکه آرم های جدید را نیز بارگذاری کنید و اطمینان حاصل کنید که در حساب های اجتماعی خود عالی هستند. و به یاد داشته باشید ، این چیزی است که شما می توانید به راحتی از دستیار دیگری که درآمد اضافی را با آن تقسیم می کنید ، برون سپاری کنید.

6. نگهدارنده / کار مکرر

برای بسیاری از فریلنسرها و خلاقان از هر نوع ، جام مقدس کار به عنوان یک خلاق کاری تکراری است.

دانستن اینکه دقیقاً چه کاری هر ماه بر اساس تعداد مشتری خود حفظ خواهید کرد ، می تواند به طرز باورنکردنی رضایت بخش باشد و به شما کمک کند تا شب آرامتر بخوابید.

اما ماهیت طراحی آرم لزوماً برای کارهای تکراری مناسب نیست.

به طور معمول ، پس از اتمام آرم و تحویل پرونده های نهایی ، این پایان درآمد آن مشتری است – حداقل برای مدتی ، تا زمانی که آنها به آرم دیگری نیاز داشته باشند (در صورت وجود).

این بدان معناست که ، برای ایجاد درآمد مکرر در مدل کسب و کار خود ، باید خلاق باشید. فکر کنید که مشتریان شما می توانند به صورت هفتگی ، ماهانه یا سالانه از چه خدماتی استفاده کنند – و مایل به پرداخت هزینه های آن هستند.

به عنوان مثال ، اگر هر بار که مشتری شما می خواهد کارت های بازرگانی جدید چاپ کند ، نماینده رسمی شرکت باشید چه می کنید؟ یا پیراهن های جدید طراحی شده؟ مرد میانه رو (یا زن) آگاه بودن می تواند یک مدل تجاری سودآور باشد.

باید اعتراف کنم ، این یک مورد سخت برای طراحان آرم است. شاید بتوانید چند ایده را در Logo Geek Facebook Group به اشتراک بگذارید؟

7. حقوق اضافی

مبحث مالکیت معنوی (کپی رایت و موارد دیگر) می تواند یک کرم چاله بی پایان باشد ، بنابراین من اینجا را به آرامی قدم می گذارم. به بیان ساده ، بسته به کشوری که در آن زندگی می کنید ، 100٪ کارهایی که برای مشتری خود انجام می دهید متعلق به شماست.

و حتی اگر آنها هزینه کار را به شما پرداخت کنند ، شما هنوز حق خلاقیت آن را دارید.

بسته به نحوه تنظیم قرارداد بین شما و مشتری خود ، افزایش فروش آنها با حق نسخه برداری اضافی (کامل) می تواند یک گزینه عالی باشد.

توضیح این تاکتیک بسیار فراتر از محدوده این لیست است ، اما برای مبتدیان ، درباره “قرارداد برای کار” و نحوه تأثیر آنها بر مالکیت کار خلاق تحقیق کنید. از آنجا فکر کنید که می خواهید از طریق کدام حقوق اضافی مشتری خود را حفظ کرده و یا به عنوان افزایش به وی بفروشید.

8. تعویض و سایر کالاها

دقیقاً مانند مواد چاپی (در بالا ذکر شده) ، احتمالاً شرکتی که برای آن آرم جدیدی طراحی می کنید ، پیاده سازی های دیگری نیز دارد که به آنها کمک خواهند کرد.

یکی از فروشهای واضح طراحان لوگو ، سوگ ، کالا ، لباس فرم یا سایر مواد فیزیکی است.

کار اضافی می تواند به سادگی ایجاد یک قالب پرونده منحصر به فرد برای گلدوزی یا چاپگر صفحه نمایش یا پیچیدگی تحویل کالاهای نهایی فیزیکی به مشتری باشد.

شرکت های تجاری وجود دارند که می توانید از آنها برای تهیه محصول با هزینه ، چاپ آرم بر روی آنها و ارسال مستقیم به مشتری خود استفاده کنید – به شما این امکان را می دهد که حاشیه خود را بدون هرگونه خطرات موجودی ، افزایش دهید.

9. ارسال به سایت ها برای به روزرسانی

علاوه بر سایت های رسانه های اجتماعی که به وضوح نیاز به به روزرسانی دارند ، ممکن است سایت ها یا برنامه های مهم دیگری نیز وجود داشته باشد که مشتری شما می خواهد نشان جدید آنها در آن نمایش داده شود.

بالای سر من ، ضرورت به روزرسانی را که ممکن است با سایت های زیر همراه باشد در نظر بگیرید:

  • سایت های اتاق بازرگانی یا تجارت محلی
  • سایت های بررسی مصرف کننده مانند Yelp
  • لیست های محلی Google
  • وبلاگ ها ، سایت های بررسی یا مکان های دیگری که آرم شرکت آنها در گذشته برجسته شده است

پیگیری و درخواست به روزرسانی از دارندگان سایت های مختلف (یا خودتان به روزرسانی کنید) می تواند یک فرایند خسته کننده و کشیده باشد که اکثر مشتریان از آن وحشت دارند. اما با کمی کار اضافی (یا استخدام یک دستیار مجازی برای کمک به شما) ، این یک روند کاملاً ساده است که بسیاری از مشتریان مایل به پرداخت هزینه های بسیار زیادی هستند.

10. بسته های کامل مارک

آخرین پیشنهاد من می تواند کار زیادی باشد اما همچنین می تواند یک عالمه درآمد اضافی برای تجارت طراحی آرم شما به همراه داشته باشد.

ایجاد یک بسته کامل مارک تجاری می تواند اشکال مختلفی داشته باشد ، اما یک راه عالی برای شروع این است که این 7 مرحله را دنبال کنید نام تجاری جدید شرکت خود را . وقتی در هر مرحله با مشتری خود کار می کنید ، در نهایت یک مارک کاملاً جدید برای مشتری خود ایجاد خواهید کرد.

کریس دو ، بنیانگذار آژانس تجاری Blind ، تفاوت برند و طراحی آرم را به خوبی توضیح می دهد:

“اگر به مدرسه طراحی سنتی رفته اید ، نحوه طراحی آرم ، تصاویر فتوشاپ و نوع طرح بندی برای چاپ و صفحه نمایش را آموخته اید. اما شما یاد نگرفتید که چگونه یک مارک تجاری را با مشتری واقعی طراحی کنید. بنابراین وقتی مشتری به شما کمک می کند تا به آنها کمک کند تا نام تجاری خود را تغییر دهند و یک وب سایت بسازند ، شما وارد آن می شوید و طراحی می کنید. در عمق این پروژه می فهمید که بسیاری از ما در صنعت تجربه کرده ایم – تجدید نظرهای بی پایان ، بازخورد ذهنی مانند “همسر من آن را دوست ندارد” ، فقط برای دیدن هرگونه بخار سود درست در مقابل چشمان شما. ناامیدی شروع می شود. ”

با کریس می توانید در مورد تبدیل شدن به یک متخصص برندینگ اطلاعات بیشتری کسب کنید. کیت استراتژی CORE . (PS: این یک لینک وابسته است و اگر تصمیم به شرکت در این دوره دارید ، Ian در اینجا در LogoGeek درصد کمی از پول شما را صرف می کند – بدون هیچ هزینه اضافی برای شما).

چه فروشهای خوبی را ارائه می دهید؟

دوست دارم نظر شما درباره لیست احتمالی افزایش طراحان آرم را بشنوم. آیا سایر فروشهای پیشنهادی شما که من در اینجا از دست داده ام؟ شاید چیزی کاملاً واضح وجود داشته باشد که من آن را نادیده بگیرم؟ بعد از خواندن لیست چه س questionsالاتی برای شما باقی مانده است؟

من دوست دارم گپ بزنم -PrestonDLee را در LogoGeek Community در فیس بوک برچسب گذاری کنید.

پرستون لی بنیانگذار Millo است ، جایی که او و تیمش به طراحان مستقل کمک می کنند مشاغل آزاد بهتری پیدا کنید و کارهایی را انجام دهید که واقعاً از آنها هیجان زده باشند. می توانید در گروه فیس بوک آنها به انجمن مفیدی از فریلنسرها و افراد انفرادی بپیوندید.

از این مقاله لذت می برید؟ در اجتماعی به اشتراک بگذارید!

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *