Furniture

لوگوی یوفا یورو 2012 فاش شد

UEFA Euro 2012 logo

UEFA Euro 2012 logo

میشل پلاتینی رئیس یوفا (مرکز) ، گرزه گورز لاتو رئیس فدراسیون فوتبال لهستان (چپ) و گریگوری سورکیس (FA) رئیس اتحادیه فوتبال اوکراین در ارائه رسمی در مرکز شهر کیف شرکت کردند.

UEFA Euro 2012 logo

آرم ساقه یک گل را نشان می دهد که دارای سه شاخه است. یک گلوله در اطراف گل مرکزی با گل سمت چپ قرمز و سفید (رنگ های پرچم لهستان) و گل سمت راست زرد و آبی (رنگ های پرچم اوکراین) به تصویر کشیده شده است.

UEFA Euro 2012 logo

پلاتینی در این مراسم گفت: “رنگهای واضح آرم با تصویری که لهستان و اوکراین می خواهند به جهانیان ارائه دهند کاملاً سازگار است.”

“نمادگرایی گیاهی که رشد می کند کاملاً مطابق با آرزوهای دو کشور میزبان است و من مطمئن هستم که با برگزاری مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا یوفا در مرکز و شرق اروپا ، ما با هم تاریخ خواهیم ساخت. برای اولین بار ، “او گفت.

نقل شده از People Daily Online

UEFA Euro 2012 logo

UEFA Euro 2012 logo

موارد زیر از وب سایت یوفا گزیده شده است. –

هویت بصری
هدف از این آرم این است که به یوفا EURO 2012 ™ شخصیتی برای خود بدهد ، این هویت بصری در طیف وسیعی از برنامه های تبلیغاتی از بلیط گرفته تا بنرهای وب هدف کمک به ارتقا providing مسابقات – یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان – با ارائه هویتی به راحتی قابل تشخیص با عطر و طعم کشورهای میزبان است. این آرم هدایت بصری خود را از “wycinanka” ، هنر سنتی برش کاغذ که در مناطق روستایی لهستان و اوکراین انجام می شود ، به عنوان ادای احترام به جانوران و گیاهان منطقه انجام می دهد.

شکوفه یورو
آرم “شکوفه” دارای یک گل به نمایندگی از هر یک از کشورهای میزبان و یک توپ مرکزی است که نماد احساسات و شور رقابت است ، در حالی که ساقه نشان دهنده جنبه ساختاری این رقابت ها ، یوفا و فوتبال اروپا. طبیعت از دیگر ویژگی های هویت بصری الهام گرفته است ، از جمله رنگهای سبز جنگلی ، زرد آفتابی ، آبی آبی ، آبی آسمانی و بنفش توت سیاه از مهمترین رنگهای پالت رنگ برای نام تجاری رسمی مسابقات است.

متحد کردن اخلاق
شعار رویداد ، “ایجاد تاریخ با هم” است. مرحله نهایی مسابقات قهرمانی اروپا یوفا در لهستان و اوکراین ، اولین مسابقه برای اروپای مرکزی و شرقی ، با حضور همه درگیر در یوفا یورو 2012 in – سازمان دهندگان ، کشورهای میزبان ، شهرهای میزبان ، بازیکنان و هواداران در کتابهای تاریخ جای خواهد گرفت – کمک به فصل هیجان انگیز دیگری از فوتبال اروپا.

اگر برگزارکنندگان به سبک طراحی مشابه مسابقات قهرمانی 84 ، 88 و 92 برگردند ، من خیلی دوست دارم.

UEFA EURO logo design

آنها عالی نبودند ، اما من فکر می کنم آنها از طراحی کارتونی که از آن زمان دنبال شده است ، قویتر هستند.

بروزرسانی:
همانطور که در بازبینی خلاق ، طراحی توسط گروه پرتغالی Brandia Central ، با استراتژی و جهت گیری خلاقانه توسط Futurebrand که به تنهایی روی پروژه کار می کرد (با تشکر ، João).

ویدئویی از مراسم رونمایی را می توان .

اعتبار تصویر: زندگی روزانه.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *