Furniture

سوشی روزانه

تاسیس شده توسط کلی چوی ، سوشی دیلی سوشی های دست ساز را در پیشخوان های بیش از 700 سوپرمارکت از جمله Waitrose در انگلیس و Carrefour در فرانسه. استودیوی طراحی مارک مستقر در لندن بدون در ابتدا برای توسعه هویت اولین فروشگاه اختصاصی “چنگ انداختن” Sushi Daily در خیابان آکسفورد نیویورک لندن پیروز شد ، اما کار به یک آرم و وب سایت تبدیل شد تا در سراسر کسب و کار گسترش یابد.

تحقیقات و کارگاه های بدون مشتری نشان داد که ، در حالی که رضایت مشتری زیاد بود ، یادآوری نام تجاری کم بود. بر خلاف زنجیره های سوشی خیابان های بزرگ ، ماهی ها برای به حداکثر رساندن طراوت و کاهش ضایعات ، به طور کامل در محل ، روزمره بریده می شوند و برنج با دستور پنهانی آنها روزانه به صورت تازه در محل پخته می شود. اما علی رغم فعالیت در یک لیگ متفاوت از کیفیت ، Sushi Daily به نظر می رسید مانند مارک تجاری با مارک اختصاصی که کلیشه های غربی ژاپن را نشان می دهد.

Sushi Daily

Sushi Daily

بدون اینکه اساس کار آنها مجموعه ای از جلسات با بنیانگذار کلی چوی و داستان قول او به استاد سوشی Yamamoto-San باشد تا بهترین سوشی را در دسترس همه قرار دهد. تاریخچه مارک تجاری به یک داستان متحرک جذاب تبدیل شده است (در زیر).

در مرکز هویت جدید خانواده ای از شخصیت های مصور به سرپرستی یک سرآشپز زن (با موی دم ماهی) و آبی نیلی ژاپنی قوی وجود دارد.

تصاویر معاصر ژاپنی به مارک کمک می کند تا آموزش رسمی نداشته باشد ، در حالی که این گل باعث می شود رنگ های واضح سوشی برجسته شده و متمایزتر از سینی های سوشی سیاه در همه جا باشد.

Sushi Daily

Sushi Daily

Sushi Daily

اطلاعات بیشتر از بدون .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *