“به راحتی ، هر کلمه در نام شش حرف دارد: آنها را با هم ساندویچ کنید و به جای زیبایی ، شما دو نان ، یک همبرگر (و مقداری کاهو) دریافت می کنید.
“این هویت توسط Michael Bierut و جو ماریانک استودیو طراحی شده است ، بیشتر به طراحی رستوران می پردازد خود ، که توسط Rockwell Group ایجاد شده است ، و همچنین ظاهر منوها ، لباس فرم و تابلوها. و نوع تند در نسخه سفارشی Hoefler & Frere-Jones تنظیم شده است “قلم حذفی”.
به نقل از بررسی خلاق .
یک مثال خوب از چگونگی نشان دادن آرم هایی که در متن مشاهده می شوند بسیار موثرتر از حالت منزوی است. بسته بندی ، منوها ، علائم و فضای داخلی همه با هم کار می کنند ، حتی ممکن است برداشت های اولیه از آرم به تنهایی زیاد نباشد.
من کنجکاو هستم که چرا گروه راکول روی برخی از عناصر کار کرده است ، در حالی که پنتاگرام برای هویت آورده شده است.
نظر شما چیست؟ آیا شما موافق هستید؟ در برابر؟