Logo Blog, Logo News

خلاصه Logo Geeks 2019 + برنامه های سال 2020


بنابراین تقریباً در پایان سال 2019 هستیم و از آنجا که می دانم بیشتر ما در مورد سال و برنامه ریزی های آینده تأمل خواهیم کرد ، فکر کردم ارزشش را دارد به اشتراک گذاشتن برخی از برنده های بزرگ من در سال ، بحث در مورد برخی از برنامه های من برای سال 2020 ، و به اشتراک گذاشتن با شما برخی از روش های شخصی من برای برنامه ریزی برای کمک به شما در استفاده بهتر از سال جدید پیش رو است.

این وبلاگ براساس یک قسمت پادکست ساخته شده است که توسط FreshBooks ، یک نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر طراحی شده برای متخصصان خلاق ، حمایت مالی می شود. برای 30 رایگان آزمایش روزانه .

بنابراین … در اینجا چندین بزرگترین پیروزی من از سال 2019 وجود دارد …


رشد Logo Geek Podcast

در سال 2019 تقریبا 3 فصل از پادکست Logo Geek را منتشر کردم. در کل 28 قسمت در سال 2019 است.

Logo Geek Podcast

اوایل امسال پادکست نیز بیش از 150،000 بارگیری در همه زمان ها را تجربه کنید که حیرت انگیز است ، در برخی از قسمت های جداگانه در 24 ساعت اول انتشار بیش از 1000 بارگیری انجام می شود.

هنگامی که پادکست را برای کمک به من در غلبه بر اضطراب اجتماعی راه اندازی کردم ، از رشد و موفقیت نمایش شگفت زده شدم ، بنابراین از همه کسانی که از ابتدا وقت گوش دادن به هر قسمت را دارند بی نهایت سپاسگزارم.

در سال 2020 با افتخار می گویم که از انجام فصل ها تغییر مکان می دهم و به انجام یک برنامه هفتگی متعهد می شوم! این اتفاق به لطف پشتیبانی کتابهای تازه (30 روز آزمایشی رایگان دریافت کنید) ، بنابراین از آنها بخاطر حمایت مالی از نمایش و ایمان به من متشکرم.


افزایش ارزش سفارش برای هر پروژه طراحی آرم

در سال 2019 بیش از 20 پروژه های طراحی هویت از طریق Logo Geek کار کردم.

من در طول سال سخت کار کرده ام تا با مشتریان خود کار کنم تا نه تنها یک طراحی آرم ، بلکه پشتیبانی ارائه دهم هویت نیز در زیر مثالی برای کار با Astro Blue Properties آورده شده است که در آن آرم ، هویت مارک ، علائم دارایی ، لوازم التحریر و تصاویر رسانه های اجتماعی را نیز طراحی کردم.

Astro Blue Estate Agent To Let Sign Design

این به من اجازه داده است درآمد تولیدی خود را برای هر شخص افزایش دهم ر

من از برخی از استراتژی های قیمت گذاری آموخته شده از Blair Enns ، نویسنده خلاقیت قیمت گذاری برای انجام این.

در کتاب خود ، بلر عکس یک چوب بر روی زمینه سفید را به اشتراک می گذارد. اما از آنجا که چیزی برای مقایسه آن وجود ندارد ، شما نمی دانید 2 سانتی متر است یا 2 متر … شما برای دانستن اندازه به چیزی برای مقایسه آن نیاز دارید. مردم این کار را با قیمت گذاری نیز انجام می دهند …

اگر یک قیمت پیشنهاد دهید ، مشتری بالقوه شما خرید می کند تا چیزی برای مقایسه آن داشته باشد.

اما اگر گزینه های مشتری خود را ارائه دهید ، احتمال خرید آنها در بازار کمتر است. بنابراین من شروع به ارائه 3 طبقه کردم.

یکی لنگر ، گزینه ای با قیمت بالا. یکی از گزینه های کم قیمت از ویژگی ها محروم است و یک گزینه در اواسط نقطه که بین آن قرار دارد.

لنگر برای خرید وجود ندارد. آنجاست تا گزینه میانی را مقرون به صرفه نشان دهد. فروشگاه های مد این کار را انجام می دهند … هنگام ورود به بازار گزینه ای با قیمت بالا نمایش داده می شوند – قیمت را بررسی می کنید ، می بینید که 100 دلار است ، به طوری که وقتی مورد بعدی را ناگهان بررسی می کنید ، یک تی شرت 50 دلاری مقرون به صرفه به نظر می رسد.

این بدان معنا نیست که اگرچه بازیگر خریداری نخواهد شد … ممکن است خوش شانس باشید ، بنابراین مطمئن باشید که واقعاً می توانید آنچه را که وعده داده اید تحویل دهید.

برای من لنگر من یک پروژه کامل هویت تجاری است – رنگ ها ، قلم ها ، تصاویر ، الگوها ، طراحی لوازم التحریر ، طرح های رسانه های اجتماعی و یک سند راهنمای جامع. این مورد همچنین می تواند متناسب با بسته بندی ، جزوه ، وب سایت و غیره باشد تا نیاز مشتری من را برآورده کند.

گزینه کمترین قیمت من فقط یک آرم است ، با تعداد مشخصی ویرایش. پس از تکمیل یک بسته آرم جامع ارائه می شود.

گزینه میانی یک بسته طراحی آرم و مارک تجاری است که شامل یک آرم و دارایی های پشتیبانی کننده مانند کارت ویزیت و لوازم التحریر و همچنین یک سند راهنمای اساسی است.

من دریافتم که ارائه 3 گزینه از این دست به من امکان می دهد ارزش بیشتری ارائه دهم و همچنین مقدار سفارش متوسط ​​خود را نیز افزایش دهم زیرا اکثر مردم به دنبال گزینه میانی من هستند. این کاملاً منطقی است زیرا دیدن 3 گزینه در صفحه مانند این باعث می شود ارزان ترین گزینه ناکافی به نظر برسد و در مقایسه با لنگر گزینه وسط بسیار مقرون به صرفه به نظر می رسد.

این همچنین صحنه ای را ایجاد می کند که من می توانم در تمام زمینه های طراحی فراتر از طراحی آرم به آنها کمک کنم ، بنابراین بسیاری از مشتریان من پس از اتمام همه چیز درخواست دارایی های اضافی می کنند.


من یک متخصص مارک معتبر شدم

از منظر آموزشی ، در ماه اکتبر من در سطح 1 Marty Neumeier شرکت کردم. مسترکلاس مارک های سطح C ، که اکنون به من اجازه می دهد خودم را متخصص مارک مجاز بنامم.

Certified Brand Specialist Certificate

این 2 روز بود کارگاه شخصی ، با تدریس مارتی که نویسنده برخی از کتابهای مورد علاقه من است. نام تجاری Gap ، زاگ است، و تلنگر مارک .

من همچنین به تازگی خواندن آخرین کتاب او را به پایان رسانده ام ، استراتژی مارک تجاری چابک ، و من شنیدن همه بحث ها و اعتراضات پیرامون استراتژی نام تجاری را جذاب می دانم.

من شخصاً Marty Neumeier را به عنوان بهترین در این تجارت می بینم ، بنابراین گرچه این کارگاه گران بود ، من به عنوان یک سرمایه گذاری طولانی مدت به آن نگاه کرده ام. ( می توانید در مورد تجربه من با مسترکلاس اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید ).

تاکنون هیچ صلاحیت رسمی برای طراحی ندارم ، بنابراین این اطمینان بیشتری به من داده است که می توانم در استراتژی نام تجاری خود به مشتریان خود کمک کنم و من برای همیشه افتخار این را خواهم داشت که به افرادی بگویم که توسط مارتی نویمایر به من آموخته ام. /

محتوای کارگاه اساساً براساس

Marty Neumeier Level C Brand Masterclass جلسه 2 روزه با یک امتحان 30 دقیقه ای پایان یافت. این اولین امتحانی است که باید از زمان مدرسه انجام دهم و … من هرگز اینقدر استرس نداشته ام! در زمان کودکی خیلی نگران نبودم که تصویب کنم یا شکست بخورم ، اما در بزرگسالی چنین کاری می کردم … نمی خواستم شکست بخورم … نمی خواستم احمق به نظر برسم! اما خوشبختانه گذشتم.

در سال 2020 خودم را برای سطح 2 Masterclass رزرو کرده ام ، که به من اجازه می دهد بگویم من یک استراتژیست مارک معتبر هستم. من واقعاً منتظر آن هستم.

برای هر کسی که علاقه مند به شرکت در مسابقات مستر کلاس C سطح 1 برای سال 2020 است و همچنین بلیط برای فیلی و لندن ، هر دو مورد در ماه آوریل اتفاق می افتد – هر دو پیوند به سمت راست پیوندهای وابسته هستند ، بنابراین اگر بلیط ها را از طریق این پیوندها به شما کمک می کنند پادکست geek logo را بدون هیچ هزینه اضافی برای شما پشتیبانی کنید.

برای گسترش دانش بیشتر من در زمینه استراتژی در سال 2019 ، من همچنین اکنون چارچوب CORE کشف از Futur . این تمرینات عالی دارد که من قصد دارم برای تجارت خودم کار کنم ، بنابراین ارزش خرید به تنهایی را فراهم می کند ، اما همچنین به من توضیح می دهد که چگونه می توانم استراتژی را به عنوان یک سرویس برای مشتریان خود در مواردی که نیاز به پشتیبانی دارند ، ارائه دهم برای شفافیت برند خود پیدا کنند.


من Logo Geek Plus Community را شروع کردم

چند سال قبل ، زیرا بسیاری از شما مطلع خواهید بود که من Logo Geek Community را در فیس بوک تنظیم کردم یک انجمن رایگان که اکنون به بیش از 7500 عضو رسیده است و فوق العاده فعال است.

تقاضای واضحی در فضای طراحی برای جامعه وجود دارد ، اما چیزی که من در گروه های فیس بوک پیدا کردم ، به ویژه انجمن logo geek ، این است که آنقدر بزرگ شده است که شناخت واقعی کسی و دانستن چه کسی دشوار است. هنگام درخواست بازخورد نیز اعتماد کنید.

من برای یافتن راه حلی برای این کار تلاش کرده ام تا ارزش بیشتری اضافه کنم و تجربه بهتری را برای کسانی که می خواهند ایجاد کنم ، بنابراین پروژه ای را شروع کردم به نام Logo Geek Plus . یک انجمن خصوصی و برتر ، به دور از مزاحمت های رسانه های اجتماعی ، که در آن مکالمات ویدیویی گروهی را هر 2 هفته میزبانی می کنم.

این تماس های ویدئویی به ما امکان می دهد تا همدیگر را به درستی بشناسیم ، و همچنین روشی باورنکردنی برای کمک و پشتیبانی از دیگران که در حال ساخت مشاغل طراحی خود هستند ، بوده است.

در بالای پاتوقهای گروهی ، تعدادی از مهمانان نیز به تماسهای ویدیویی پیوسته اند ، از جمله دیوید آیری ، که سالها بت من بوده است ، که روند کار خود را در یک پروژه اخیر به اشتراک گذاشته و به س questionsالات نیز پاسخ داده است.

ما به عنوان یک جامعه همچنین از طریق یک فعالیت… پروژه طراحی آرم خیریه کار کردیم.

به جای اینکه فقط یک مختصر ارائه دهم و از همه انتظار طراحی آرم را داشته باشم ، من این چالش را به چند مرحله تقسیم کردم – اولین مورد ایده پردازی ، که از آنجا که به شما درک می دهد که همه چیز چگونه به یک پروژه طراحی هویت فکر می کند و به آن نزدیک می شود ، جذاب بود … که خود باعث ایده های بیشتر هر یک از ما شد ، نه فقط برای پروژه ، بلکه برای طراحی خود ما فرآیند نیز.

همه جلسات ضبط شده است ، بنابراین اگر می خواهید عضو شوید ، همیشه می توانید هر پاتوق قبلی یا جلسه مهمان را تماشا کنید.

اگر مایل به عضویت در Logo Geek Plus هستید ، به community.logogeek.uk


جعبه طراحان آرم را ایجاد کردم

در سال 2019 من همچنین روی مجموعه ای از کتابهای الکترونیکی رایگان به نام Logset Designers Boxset که برای کمک به طراحان جدید از طریق فرآیند طراحی آرم ، از دانستن اینکه از چه ابزاری استفاده کنید ، تا چگونه یک خلاصه ایجاد کنید ، تا ایده های جدید نوشته شده است. ، نحوه ارائه طرح های آرم ، چه پرونده هایی را ارائه دهیم و چگونه مشتری ها را پیدا کنیم.

جمع آوری این کتاب ها چند هفته طول کشید و من این کار را کردم تا به من کمک کند لیست ایمیل خود را دوباره تهیه کنم ، که من از آن برای اطلاع مردم هنگام انتشار یک قسمت پادکست جدید یا اخبار جالب استفاده می کنم. به اشتراک بگذارید.

از زمان راه اندازی مجدد آن در ماه جولای ، کتابهای الکترونیکی بیش از 5600 بار بارگیری شده است .

The Logo Designers Boxset

بنابراین اگر هستید” قبلاً آن را مشاهده نکرده اید ، حتماً از جعبه طراحان آرم که بارگیری آن کاملاً رایگان است ، بازدید کنید – فقط به boxset.logogeek.uk مراجعه کنید

با انجام این جعبه و پشتیبانی دریافتی ، این انگیزه برای من ایجاد شده است که واقعاً برنامه خود را برای نوشتن کتاب پیش ببرم. اما نه فقط یک کتاب … مجموعه ای از Logo Geek Books. بنابراین یک برنامه اصلی برای سال 2020 این است که اولین نوشته را قبل از پایان سال منتشر و منتشر کنم.


من در بهترین پادکست طراحان برجسته شدم

برای چندین سال من علاقه زیادی به پادکست های صادق ، پادکستی که سعی می کنم هر هفته به آن گوش دهم.

بنابراین می توانید تصور کنید که وقتی از من می خواهند مهمان شوم چقدر هیجان زده شدم ؟؟ !! ( به قسمت من در اینجا گوش دهید )

نیست فقط مهمان برنامه بودم ، همچنین در جامعه آنها نیز مهمان بودم. من به عنوان یک طرفدار بسیار افتخار کردم.

اینها هر دو در ویدئو بودند … که برای من مسئله بزرگی بود. مدت ها بود که احساس راحتی نمی کردم با دوستان یا خانواده تماس تصویری برقرار کنم ، چه رسد به هزاران نفر ، اما اکنون ، به لطف تماس های گروهی Plus ، احساس راحتی بیشتری با دوربین دارم. من هنوز دوست ندارم تماشای آنها را برگردانم ، اما دانستن اینکه مردم از آن ارزش می گیرند احساس می کنم ارزش انجام آن را دارم.

من از همان زمان دوربین مناسب ، سه پایه و نورپردازی را نیز خریداری کرده ام ، بنابراین در سال 2020 از من انتظار محتوای ویدیویی بیشتری را داشته باشید … اگر وقت بگذارم ، ممکن است یک دوره آموزشی بر اساس کتابی که می نویسم ایجاد کنم؟ این فضا را تماشا کنید!

من همچنین از دیدن چند نشان خود در آرم سالن کتاب 11 . دیدن طرح های شما در یک کتاب بسیار جالب است ، بنابراین از بیل گاردنر و تیم متشکرم که به من اجازه دادند بخشی از آن باشم.


من پدر شدم!

بزرگترین اتفاقی که در سال 2019 برای من افتاد … شاید یکی از بزرگترین و مهمترین اتفاقاتی که در دهه گذشته در زندگی من رخ داده است

من بابا شدم!

دختر کوچک من اوی اکنون 7/2 ماه دارد و ما بهترین کریسمس را با او سپری کردیم.

در ابتدای سال ویزیت های زیادی از بیمارستان داشتیم ، کار و برنامه ریزی زیادی طول کشید تا منجر به مرخصی پدری شود و گاهی اوقات در طول سال همه چیز را به چالش می کشید و خواب کافی ندارید ، اما هر روز لحظات کمی کمی دارد که آن را به یکی از بهترین و خاص ترین چیزهایی که در زندگی من اتفاق افتاده تبدیل می کند.

من پدر بودن را دوست دارم و از تماشای رشد اوی هیجان زده هستم. و … چه کسی می داند ، ممکن است وقتی کمی پیرتر می شود میزبان این پادکست باشد!


برنامه های من برای سال 2020

من در این وبلاگ تاکنون به طور خلاصه به اهداف خود در سال 2020 اشاره کردم ، اما به طور خلاصه آنچه در نظر دارم انجام دهم…

  • من می خواهم یک قسمت پادکست هفتگی انجام دهم.
  • من می خواهم اولین کتابم را بنویسم + یک دوره آموزشی پشتیبانی ایجاد می کنم.
  • من قصد دارم گروه Logo Geek Plus را رشد دهم.
  • من می خواهم در سطح C Masterclass 2 شرکت کنم تا به یک استراتژیست مارک معتبر تبدیل شوم.
  • من شروع به جدا کردن خودم می کنم از وب سایت Logo Geek کار کنید ، که به من امکان می دهد در مورد محتوای وبلاگ و پیام رسانی مداوم خود وضوح بیشتری داشته باشم. این به Logo Geek اجازه می دهد تا به بستری برای ارتقا هنر طراحی آرم تبدیل شود.

اکنون شما از برنامه های من مطلع هستید ، من به شما احتیاج دارم که مرا مسئول نگه دارید…

من به روشهایی رسیده ام تا مطمئن شوم اهداف خود را به واقعیت تبدیل می کنم و اکنون اینها را با شما در میان می گذارم با این امید که به شما در برنامه ریزی اهداف نیز کمک کنند.


ایجاد Vision Board

اولین جایی که همیشه دوست دارم شروع کنم این است که بدانم دوست دارید طولانی مدت کجا باشید. به این ترتیب می توانید برای اطمینان از ایجاد زندگی مورد نظر خود ، کارهای روزمره انجام دهید.

من شخصاً برای یک صفحه بینایی ایجاد کنید .

من تعدادی سال پیش ایجاد کردم و برای این کار تابلوی اعلانات چوب پنبه ای بزرگی را که در اتاق خواب من آویزان بود خریداری کردم. سپس شروع به افزودن تصاویری از مکانی که می خواهم زندگی ام باشد ، کردم.

نوع کار طراحی را که می خواستم در آن کار کنم ، مکانهایی که می خواستم به آنجا سفر کنم ، نوع خانه ای که دوست دارم در آن زندگی کنم ، اینکه می خواهم چه پوششی داشته باشم ، چه نوع سبک زندگی را شامل کردم. دوست دارم level سطح درآمد من… هر چیزی که به من کمک کند نشان دهد که می خواهم زندگی من در نهایت به چه شکل باشد.

انجام این کار به شما واضح می گوید که واقعاً چه می خواهید.

یک صفحه بینایی به من کمک کرد تا تصمیمات عمده زندگی را بگیرم … برای مثال من در هیئت مدیره خود قرار دادم که می خواهم صاحب خانه شوم. در آن زمان من در خارج از لندن زندگی می کردم و … واقع بینانه ، مگر اینکه درآمد خود را به شدت افزایش دهم ، این یک رویای تقریباً غیرممکن بود.

بنابراین وقتی به مرحله ای از زندگی خود رسیدم که می خواستم برخی تغییرات شخصی ایجاد کنم ، به منطقه منچستر نقل مکان کردم ، جایی که می توانم از عهده خرید مکانی برای خودم برآیم … و هزینه های ماهانه نیز بسیار کمتر بود از آنچه قبلاً برای اجاره پرداخت می کردم ، به این معنی که توانایی سفر در مکان هایی را که می خواستم بروم ، قرار دادم.

این امر همچنین به ایجاد وضوح در مورد کاری که می خواستم در آن کار کنم – که پروژه های هویت تجاری بود ، با طراحی بسته بندی نیز – کمک کرد.

در زمان ایجاد آن ، بیشتر کارهای موجود در نمونه کارهای من وب سایت ها بودند. اما خوشحالم که می گویم طی 12 ماه گذشته ، به لطف کار در Logo Geek ، اکنون در 2 پروژه طراحی هویت با نام تجاری نسبتاً بزرگ کار کرده ام که شامل طراحی بسته بندی است ، یکی از آنها اکنون در Walmart در آمریکا!

من می دانم که بدون داشتن این سطح شفافیت چند سال قبل ، اکنون جایی که هستم نیستم و متوجه شدم که آن تخته در اتاق خوابم هر روز به من یادآوری می کند که اولویت های واقعی من در زندگی چیست ، و به من الهام بخشید تا روزانه فشار بیاورم تا اطمینان حاصل کنم که توانسته ام به زندگی رویایی ام برسم.

لازم به ذکر است که هیئت چشم انداز می تواند با پیشرفت شما تغییر کرده و سازگار شود. تصاویر را عوض کنید و به آرزوی خود ادامه دهید. فقط مطمئن شوید که بزرگ فکر کنید … همانطور که من واقعاً معتقدم اگر می دانید که در زندگی می خواهید کجا بروید ، مهم نیست که رویاهای شما چقدر بزرگ است ، زیرا تا رسیدن به اهداف خود همچنان ادامه خواهید داد سرانجام موفق شد.

چشم انداز من از آینده من دلیل این است که پادکست Logo Geek . چرا من یک جامعه ساختم. چرا الان در جایی زندگی می کنم که زندگی می کنم. چرا خانواده تشکیل دادم و چرا به مکانهایی که می خواهم به آنها سفر کنم سفر می کنم. به همین دلیل است که اکنون قصد دارم کتابی بنویسم. چرا می خواهم دوره ایجاد کنم. و چرا من خوشحال شده ام که در بهترین آموزشی که می توانم بگیرم سرمایه گذاری کنم. من می دانم که کجا می خواهم باشم ، و می دانم که به جایی که می خواهم خواهم رسید زیرا همیشه برای رسیدن به اهدافم تلاش می کنم.

و من می دانم اگر شما روی تخته چشم انداز هم کار می کنید و فعالانه در جهت رسیدن به اهداف خود کار می کنید ، همان موفقیت را نیز خواهید داشت.

یکی از کتابهای مورد علاقه من “خالی است” “خالی است ” این برنامه به شما می گوید که چشم انداز طولانی مدت خود را به تصویر بکشید ، سپس جایی را که باید در 5 سال آینده باشید در آن مسیر قرار دهید. پس از انجام این کار ، می توانید آن را به پرش های سالانه تقسیم کنید. سپس می توانید آن را تقسیم کنید به ماهانه ، هفتگی ، روزانه… سپس ساعتی … تا الان. همین لحظه.

برای رسیدن به اهداف خود چه کاری باید انجام دهید. چه یک چیز شما را به مرحله بعدی می رساند؟

من این رویکرد را دوست دارم زیرا رویاها را به عملی تبدیل می کند. و اگر هر روز یک قدم به سمت اهداف خود بردارید ، به آنها خواهید رسید …

اهداف SMART برای سال 2020 ایجاد کنید

با اقدام به آرزوهای خود می رسید. اقدام به معنای انجام کارها است و با انجام کارها به زندگی مورد نظر خود می رسید…

کار بزرگی که من در 12 ماه گذشته انجام داده ام این است که عضو یک گروه متفکر . این یک گروه از کارآفرینان است که من در یک رویداد شبکه ای با آنها آشنا شدم. همه ما کارهای مختلفی انجام می دهیم ، اما به اندازه کافی یک همپوشانی وجود دارد که می توانیم از یکدیگر در تجارت خود حمایت و کمک کنیم. ما همچنین می توانیم به ارائه وضوح و همچنین پاسخگویی نیز کمک کنیم.

ما چند سال قبل جلسه آخر سال خود را برگزار کردیم ، جایی که من برنامه خود را برای سال بحث کردم. این تیم من را تشویق کرد تا اهداف یک چهارم سال 2020 خود را محقق کنم.

یک چیز مهم که از این موضوع فهمیدم این بود که برنامه من برای سال 2020 قابل دستیابی نیست … من به راحتی سعی می کردم کارهای زیادی انجام دهم. اما اکنون ، برنامه Q1 من نه تنها قابل دستیابی است ، بلکه من تا آنجا که به ایجاد یک صفحه گسترده با تاریخ رسیده ام ، دقیقاً آنچه را که باید در روزهای خاص برای رسیدن به اهدافم انجام دهم ذکر کردم.

این بدان معناست که تا مارس 2020 ، من پیش نویس اولین کتاب خود را دارم و 12 قسمت پادکست جدید را ضبط ، ویرایش و منتشر می کنم.

این فقط یک هدف نیست. اکنون یک طرح است. و قابل دستیابی است

برای اولین بار در سالهای گذشته واقعاً می خواهم کاری را که سالها به خودم قول داده ام انجام دهم … کتاب بنویسم. کتابی در مورد طراحی لوگو. چیزی که من 8 سال آخر زندگی خود را صرف یادگیری ، مطالعه و تسلط کرده ام.

بنابراین درس بزرگی که یاد گرفتم این است که وقتی اهداف خود را برای سال انجام می دهید واقع بین باشید.

با اهداف خود هوشمند (خاص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، مرتبط و مبتنی بر زمان) باشید. این همان کاری است که من برای سال 2020 انجام داده ام و به همین دلیل احساس اطمینان می کنم که به آرزوهایم خواهم رسید.

ایجاد عادت های مفید

یکی دیگر از موارد مفیدی که من پیشنهاد می کنم در سال جدید انجام دهم ، ایجاد عادت های مفیدی است که به شما امکان می دهد به اهداف بلند مدت خود برسید.

برای من یکی از برنامه های بلند مدت من ایجاد جامعه ای از طراحان آرم بوده است – این بدان معناست که برای رشد طرفدارانم باید کار می کردم.

طی 8 سال گذشته این عادت را ایجاد کردم که هر روز صبح هنگام خوردن صبحانه در شبکه های اجتماعی پست می کنم. این فقط کاری است که من بدون فکر انجام می دهم. درست به همان روشی که هر روز صبح دندان هایم را مسواک می زنم ، ارسال پست در شبکه های اجتماعی فقط بخشی از روز من است.

این چند دقیقه در هر روز تأثیر بسیار کمی در کوتاه مدت ایجاد می کند ، اما هر روز این کار را انجام می دهد … سالها … اکنون رسانه های اجتماعی زیادی را دنبال می کنم و جامعه ای را که آرزو داشتم ساخته ام. این همه نتیجه عادت های روزمره است. اقدامات کوچکی که تأثیر طولانی مدت بر آن گذاشته است.

بنابراین چه کار کوچکی می توانید هر روز انجام دهید تا به اهداف خود برسید؟

آیا ممکن است 10 دقیقه در حال نوشتن باشد؟ آیا ممکن است خواندن یک صفحه از کتاب باشد؟ آیا ممکن است از طریق آموزش کار کند؟ آیا ممکن است روزی یک طرح انجام شود؟

یک فکر کنید … فقط مطمئن شوید که عادت شما به رسیدن به بینایی طولانی مدت شما کمک می کند.


چیزهایی که باید در سال 2020 کنار بگذارید

قبل از پایان دادن به این وبلاگ ، می خواهم پستی را که امروز در شبکه های اجتماعی مشاهده کردم به اشتراک بگذارم که احساس می کنم برای سال جدید مناسب است … چیزهایی که باید کنار بگذارم:

  1. تفکر بیش از حد را کنار بگذارید. اگر هدف بلند مدت خود را می دانید ، فقط اقدام کنید. عملی اگر انجام شود شما را بیش از فکر کردن در مورد آن فراتر می برد.
  2. ترس از تغییر را کنار بگذارید. برای رسیدن به اهداف خود احتمالاً باید تغییراتی ایجاد کنید. اگر می خواهید به اهداف خود برسید ، اگر تغییرات لازم را انجام ندهید ، هیچ اتفاقی نمی افتد.
  3. زندگی در گذشته را کنار بگذارید اگر مثل من احتمالاً چیزهایی دارید که در زندگی شما اتفاق افتاده است که شما را به پایین می کشاند. نمی توانید آن گذشته را تغییر دهید ، بنابراین بگذارید آن برود. با این وجود می توانید آینده خود را کنترل کنید. برای طراحی آینده مورد نظر خود تلاش کنید و هر روز کار کنید تا درنهایت آن را داشته باشید.
  4. حرف منفی منفی را کنار بگذارید من سالها است که خودم را کنار گذاشته ام. احساس خوب نبودن اما من می دانم که باید متوقف شوم ، شما نیز باید این کار را انجام دهید. چه فایده ای برای شما یا هر کس دیگری دارد؟ بی معنی است. اگر چیزی در مورد خودتان دوست ندارید ، سعی کنید آن را تغییر دهید ، مثل اینکه من با اضطراب خود دارم. اگر روی اهداف خود متمرکز شوید و اقدامی انجام دهید ، می توانید هر کاری انجام دهید.
  5. و در آخر… از تلاش برای جلب رضایت همه منصرف شوید تلاش برای انجام این کار هیچ کس را خوشحال نمی کند. روی خود و افرادی که بیشترین اهمیت را دارند تمرکز کنید. به این ترتیب افراد مهم را خوشحال می کنید و مهمتر از همه … خود را نیز خوشحال می کنید.

بیایید بحث کنیم اهداف شما…

اگر مشتاق گپ زدن و گفتگو در مورد اهداف خود در سال 2020 هستید ، به انجمن logo logo در فیس بوک بپیوندید. عضویت رایگان است – فقط به logogeek.uk/community

بروید

یا اگر می خواهید در جلسات ویدیویی گروهی همراه با گروه کوچکی از طراحان فداکار ، با انگیزه و سخت کوش از سراسر جهان ، اهداف و برنامه های خود را با من در میان بگذارید ، به Logo Geek Plus بپیوندید.

درست قبل از پایان دادن به این پست ، در طول سال چند نفر از من خواسته است که چگونه می توانند به پشتیبانی پادکست و جامعه کمک کنند ، شما هم اکنون می توانید یک نوشیدنی برای من بخرید … فقط به ko-fi.com/logogeek

به طوری که برای من از سال 2020 است. من برای شما و خانواده شما بهترینها را برای سال جدید پیش رو آرزو می کنم! از شما در طول 12 ماه گذشته بسیار سپاسگزارم.

از این مقاله لذت می برید؟ در اجتماعی به اشتراک بگذارید!

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *