چالش Base Design این بود که چگونه شرکت آسانسور سازمانی ، Mitsulift را به یک مارک تجاری معاصر و مرتبط تبدیل کنیم. در حالی که آرم در گرفتن ایده بسیار عالی عمل می کند ، اما قدرت واقعی در هویت گسترده تر .
رادیو طراحی استرالیا توسط کریستوفر دویل یک علامت هوشمندانه استرالیایی شکل داده شد. و شرکت هنگامی که رادیو روی هوا است ، اکولایزر گرافیکی حرکت می کند ، هنگام خاموش شدن به حالت اولیه برمی گردد.
در ابتدا برای قطارهای باری در دهه 1930 ساخته شده است ، High Line یک سازه ریلی مرتفع در West Side منهتن است که به محبوب ترین پارک جدید شهر. یک مونوگرام ایده آل توسط پائولا شر ، پنتاگرام .
فصل جدید استارتاپی است که کلمات درمانی را ارائه می دهد – نوعی مشاوره که در آن شرکت کنندگان خود را از طریق کلمه نوشتاری بیان می کنند. این نماد ، با پل بلفورد با مسئولیت محدود ، یک کتاب را با یک پیکان رو به جلو ترکیب می کند.
مکث بارداری یک شرکت ساختگی است که توسط Mother NY ایجاد و طراحی شده است. ، زیرا مرخصی زایمان یک کار تمام وقت است.
با الهام از “اثر اجمالی” – احساسی که فضانوردان هنگام فرصتی برای دیدن و مشاهده زمین به طور کلی تجربه می کنند – مرور روزانه
Freedom Travel همیشه روی آرم خود یک گلسنگ داشت و آنها می خواستند که یک آویز جدید داشته باشد. تعقیب و گریز آنها را مجبور کرد.
پنجه ها یک سرویس تحویل غذای شخصی سگ در انگلیس است ، با یک آرم جذاب طراحی شده توسط Koto .
مارک قهوه Bandido “با استفاده از سیستم زنجیره های قهوه بزرگتر و شرکت های بزرگ ، روح ضد فرهنگ کالیفرنیا را کانال می کند.” علامت بازی که توسط مگاله طراحی شده مناسب و به یاد ماندنی است.