Furniture

آرم ها و افکار آشفته در مورد مارک تجاری کانتینر

De-cluttered logos تصویر از طریق استوارت واتسون.

موارد زیر با نام تجاری مربوطه در وب سایت های خود همراه هستند. شاید آنها بخواهند نام را بصورت آنلاین بریزند (همانطور که اپل و نایک گفته اند).

De-cluttered logos

فکر می کنم اگر بعد از حذف نوع ، همچنان با یک تصویر روبرو شوید تصمیم ساده تری است نشانگر نام تجاری .

Stuart Watson مدیر خلاقیت در لندن است venturethree (من کار نمایندگی برند را برای عنوان Chef Chef و XL در Identity Designed).

یک پست خوب در مورد وبلاگ استوارت در مورد مارک کانتینر وجود دارد. ارزش خواندن ، برای موضوع نظر ، که در آن افکار راب دانکن به اشتراک گذاشته می شود (و پایین).

“من یک مشکل بزرگ با این” روند نام تجاری “دارم. به زودی موارد بیشتر را می توانید در مقاله ما در Design Assembly مشاهده کنید.

“با کار کردن برای جان راشورث در پنتاگرام و شنیدن صحبت های وینس فراست در کنفرانس کاملاً جدید ، ما همیشه توسط راشورث به ما تعلیم می دادیم که من این را از مک کانل شنیده ام ، که احتمالاً این حرف را از فلچر شنیده است به” به دنبال هدیه باشید در یک آرم “.

“بسیاری از آژانس های طراحی چنان درگیر بسته بندی هدیه و ارتباط با مخاطب خود با کاغذ بسته بندی هستند که از کمان که همه را در کنار هم نگه داشته است چشم پوشی می کنند.

“آرم های هوشمندانه و هوشمند می توانند از لحاظ احساسی و همچنین بقیه سیستم های هویت با مخاطبان ارتباط برقرار کنند ، اما طراحان دیگر به اندازه کافی سخت به دنبال آن هدیه نیستند. آرم به نظر من به عنوان یک ایده کانتینر بهانه ای برای یک آرم متوسط ​​به نظر می رسد و بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته است. در بسیاری از موارد ، تصویر زیبا را از ظرف خارج کرده و یک آرم بسیار کسل کننده برای شما باقی می ماند.

“نمایندگی های” Branding “بسیار خوب همیشه علامت های هوشمندانه و زیبا را انجام داده و آنها را به روش های خارق العاده ای به کار می برند. همه آنها می دانند که “مارک” فقط مربوط به آرم نیست و سیلی زدن به یک آرم در گوشه مارک خوبی ایجاد نمی کند. این سالهاست که اتفاق می افتد ، چیز جدیدی نیست.

“به نظر من ، بنگاه ها باید بیشتر تلاش کنند تا به دنبال آن هدیه باشند و به یک آرم عالی و به یاد ماندنی اجازه دهند مارک بزرگی را هدایت کند ، به جای اینکه اجازه دهند دم سگ را تکان دهد.”


چند اعتبار آرم از طریق آرم و نماد :
میتسوبیشی ، نوشته یاتارو ایواساکی ، 1870.
Chase ، تام گیسمار ، 1961.
پنگوئن ، ادوارد یانگ ، 1935 ، اصلاح شده توسط جان تسچیولد ، 1946 ، پنتاگرام ، 2003.
سیتروئن ، توسط آندره سیتروئن ، 1903 ، دوباره طراحی شده توسط لندور ، 2009 .
مرسدس بنز ، 1909 ، اصلاح شده 1916 ، 1937.
WWF ، ساخته سر پیتر اسکات ، 1961 ، اصلاح شده توسط لاندور ، 1986.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *