Graphic Designs, Logo Blog

آرم های Courd-Sourced ایده بدی هستند: به همین دلیل است

این روزها به هر کجا که نگاه کنید ، نوعی رقابت در حال انجام است که به سمت خلاقیت گرایش دارد. اگر این یک مسابقه برای امتیاز دادن به موسیقی یک فیلم کوتاه نیست ، پس شرکتی است که به دنبال تصویر عالی برای محصول جدید خود است. بیشتر اوقات ، مشاغل شرکت کننده در این مسابقات و مسابقات به دنبال طراحان گرافیک هستند – و 99٪ از آنها می خواهند شما کار سختی را انجام دهید (حدس زده اید!) کاملاً هیچ چیز.

این رویه اخیراً چنان گسترده شده است كه باعث طراحان ناامید در سراسر جهان شده است تا با “لیستكلرهای” acerbic ، تعداد زیادی وبلاگ پاسخ دهند / فیلم ها ، و الگوهای رفتاری طنز بیشتر نگران کننده این است که سایتهایی وجود دارند (نگاه کنید به: Design Crowd ، crowdSPRING ، 99Designs) که مخصوصاً به مفهوم طراحی متشکل از جمعیت اختصاص یافته اند. این خدمات به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا خلاصه ای خلاقانه وارد کنند و وقتی طراحان ایده های خود را ارسال می کنند ، کنار هم بنشینند و از دور برای کار برای یکدیگر رقابت کنند.

معمولاً این سایتها برای کسب و کارهایی که به دنبال طراحی هستند طراحی می شوند و نه طراحانی که به دنبال کسب و کار هستند. این به طور معمول دو معنی دارد:

1) اینکه اگر مشتری از هیچ یک از طرح های ارائه شده راضی نباشد ، بازپرداخت کامل دریافت می کند و

2) این مبلغ فقط به طراحانی تعلق می گیرد که کارشان انتخاب شده باشد. اوچ.

با نگاهی به آن از نظر تجاری ، کاملاً می توانید درک کنید که چرا استراتژی تأمین منابع عمومی جذاب به نظر می رسد. اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید ، اکثر بودجه شما برای راه اندازی وب سایت ، معامله با مشتریان و مشتریان و تمرکز بر یک کمپین رسانه های اجتماعی هدایت می شود. طراحی گرافیکی در این مرحله به نظر لوکس می رسد ، بنابراین قابل درک است که بسیاری از مشاغل سعی می کنند بیشترین (به عبارتی بیشترین تعداد گزینه های طراحی) را برای پول خود بدست آورند.

به نظر من این هرگز اقدام درستی برای انجام یک تجارت نیست. و از منظر طراح ، تأمین منابع عمومی از جذابیت کمتری برخوردار است. در اینجا چند دلیل وجود دارد که why

مارک تجاری. است. همه چیز

آن مشاغل نوپایی را که طراحی گرافیک را لوکس می دانند به یاد می آورید؟ خوب … ههام … بگذارید فقط بگوییم که آنها خیلی دور نخواهند شد. امروزه ، هر تجارت موفق حضور آنلاین دارد و شما به راحتی نمی توانید بدون مارک تجاری قوی حضور آنلاین داشته باشید.

مارک تجاری اصطلاحی است که می تواند در بیشتر جنبه های تجارت شما ، از روش تلفنی تیم خدمات مشتری به فونت در وب سایت شما ، به کار رود. این می تواند تا حدی به عنوان اخلاق شرکت شما خلاصه شود – اما این فقط در مورد نحوه تفکر شما به عنوان یک تجارت نیست. این در مورد نحوه درک مشتریان و مشتریان شما و نحوه کار شما است. به بیان ساده ، مارک تجاری چهره ای است که شما برای عموم نشان می دهید و بسیار مهم است که این چهره ایده آل های شرکت شما و USP را نشان دهد ، در حالی که تجارت شما را از رقبای صنعت متمایز می کند.

Rocks and Road logo design in magazine feature نمونه ای از طرح های آرم برای Rocks And Road ، توسط یان پاژه از Logo Geek ، در مجله خلاق فتوشاپ.

سوال این است که ، چگونه می توان مارک تجاری خود را ناخن زد ، به ویژه هنگامی که کار خود را شروع می کنید؟ نکته اصلی در تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی هستید و می خواهید برای چه چیزی ایستادگی کنید ، قبل از اینکه حتی به آرم ها ، قلم ها و طرح های رنگی فکر کنید ، مهم است.

آیا شما گزینه کم هزینه هستید یا به عنوان کیفیت بالا ایستاده اید؟ آیا وب سایت شما درمورد مینیمالیسم بدون مزخرف یا هوس باز مکالمه خواهد بود؟ اگر می توانید از زاویه ای که می خواهید بگیرید استفاده کنید ، همه چیز باید به طور طبیعی از آنجا جریان داشته باشد. با در نظر گرفتن اخلاق شرکت خود ، باید بتوانید ایده هایی را برای نوع تصاویر ، طرح رنگ ، تن صدا و آرم متناسب با سایت و تجارت خود شروع کنید. البته این همان نقطه ای است که بسیاری از شرکت ها به سایتی مانند crowdSPRING روی می آورند یا مسابقه طراحی را در توییتر راه اندازی می کنند.

و دقیقاً به همین ترتیب ، طراحی متشکل از جمعیت وارد تصویر می شود و به طور جدی تمام سخت کوشی شما را از بین می برد.

مشکل اینجاست. صدها طراح (و افرادی که سعی می کنند طراح باشند) در سراسر جهان مشغول به کار هستند ، بسیاری از آنها در خدمات توضیح داده شده در بالا ثبت نام کرده اند. هنگامی که شروع به استفاده از یکی از این سایت ها به عنوان صاحب مشاغل می کنید یا برای طراحان تازه وارد فراخوان می دهید تا وارد رقابت خود شوند ، به احتمال زیاد برخی از طرح های با کیفیت بالا (و متاسفانه کارهای بدی نیز دریافت خواهید کرد). متأسفانه – و این بارها و بارها تکرار می شود – یک طراح ذهن خوان نیست.

مهم نیست که مختصر شما چقدر باشد ، یک طراح که در قاره دیگری نشسته است از نظر طبیعی در معرض آسیب نام تجاری شرکت شما است. اگر آنها در یک اتاق با شما نشسته اند ، وقت خود را صرف جستجوی مواد موجود شما نکرده اند ، در مورد اینکه شرکت شما چه چیزی را نشان می دهد و اینکه چه چیزی باعث متفاوت شدن آن با دیگران می شود ، بحث نکرده اند ، در نهایت ، قطع ارتباط وجود خواهد داشت بین طراحی آنها و تجارت شما.

طراحی منبع اصلی ، به عبارت دیگر ، برای نام تجاری مضر است.

طراحی بدون ضمانت پرداخت؟

اخیراً ، من وبلاگی درباره نحوه مالکیت هویت نام تجاری خود نوشتم . در آن ، من در مورد اپیدمی آرم های کپی غیر الهام گرفته بحث کردم (به عنوان مثال به تصویر زیر مراجعه کنید).

generic logo designs

با طراحی منبع اصلی ، مشاغل خطر بمباران شدن با این نوع کارها را دارند. من این حرف را برای حمله به طراحان آینده نمی گویم – بلکه می خواهم توجه خود را به روشی که در آن رقابت ها و وب سایت های مربوط به جمع آوری منابع جامعه با جامعه خلاق جلب می کنم ، جلب کنم.

این را تصور کنید. شما یک طراح گرافیک هستید که تازه از یک MA گران قیمت استفاده می کنید و شما را به انواع مهارت های تخصصی مجهز کرده است. شما برای شغل در همه جا اقدام می کنید و در ضمن در یک وب سایت برای تأمین جمعیت ثبت نام می کنید. منطق شما این است: تا زمانی که کار دائمی پیدا نکنید ، این امر می تواند به شما در پرداخت اجاره کمک کند. متأسفانه برای شما – و برای همه طراحان رقیب شما – سایتهایی از این قبیل معمولاً فقط در صورت برنده شدن در یک پیشنهاد خلاقیت پرداخت می شوند. این بدان معناست که شما می توانید ساعتها کار را در یک طرح ریخته و عقب بیاندازید ، و هیچ پولی برای نشان دادن آن ندارید.

با توجه به چنین شرایط کاری ، قابل درک است که بسیاری از طراحان ترجیح می دهند کمتر از 100٪ بدهند. غالباً ساده ترین راه برای انجام این کار این است که (بخاطر عبارت بهتر) طرح دیگری را “پاره کنید” ، خواه قلم شخص را خرج کند یا لوگوی موجود را دوباره کار کند.

Design quickly = More chance of payment

این واقعیت ناگفته و ناخوشایند است که در پس طراحی های تأمین منابع جمع وجود دارد. حتی کسانی که بهترین نیت را دارند و همه تلاش خود را برای این طراحی ها انجام می دهند ، به زودی از انواع مسابقات و وب سایت هایی که فقط هزینه طرح های برنده را پرداخت می کنند ، دلسرد می شوند – و هنگامی که شما در نظر بگیرید که بیشتر این فرصت ها هزاران ورودی را از در سرتاسر دنیا به نظر می رسد کمی شبیه قرعه کشی است.

به زبان ساده ، این اتلاف وقت و هزینه طراحان است.

انتخاب بیش از حد + عدم راهنمایی حرفه ای

طراحی آرم Crowdfunded انتخاب … بسیاری از آن را به ارمغان می آورد.

گزینه های ارائه شده ممکن است ایده خوبی به نظر برسد ، اما چگونه می دانید کدام یک را انتخاب کنیم؟ به احتمال زیاد با ترجیح شخصی انتخاب خواهید کرد ، از دوستان و خانواده خود س askال کنید و در نهایت با هم به نفر آخر رأی دهید. اما از کجا می دانید که این انتخاب برای تجارت مداوم شما مناسب است؟

making-choices

به عنوان یک طراح حرفه ای ، وقتی که من روی طراحی آرم کار می کنم ، صدها ایده و گزینه کار می کنم ، اما فقط 3-5 مورد را ارائه می دهم که برای اهداف تجاری مناسب ترند. من هر پروژه را با ایجاد یک سری اهداف / اهداف شروع می کنم – این به من کمک می کند تا در همکاری با مشتری خود ، مناسب ترین کار را برای تجارت انتخاب کنم.

طراحی آرم Crowdsourced فاقد این قسمت اساسی فرآیند است – شما بدون هیچ گونه راهنمایی ، خودتان هستید.

یک آرم توسط یک شرکت ساخته نمی شود

اگر عبارت ناخوشایند را ببخشید ، احساسات فوق بسیار مهم است که باید هنگام شروع کار خود به خاطر بسپارید. به یاد داشته باشید زمانی که من در مورد اهمیت مارک تجاری زودتر صحبت می کردم و چگونه آن چیزی بیش از یک آرم و یک طرح رنگ است؟ خوب ، فراموش نکنید!

بگذارید بگوییم شما مختصری در یک سایت جمع آوری منابع وارد می شوید و یک آرم خارق العاده پیدا می کنید. از آنجا به کجا می روید؟ ممکن است شما یک آرم عالی داشته باشید که به طرز معجزه آسایی با مارک تجاری شما همسو باشد – اما در مورد هر چیز دیگر چه؟ طراحی وب؟ گزینه های قلم؟ طرح روزنامه ها و سایر نشریات؟ آیا هر زمان که بخواهید وب سایت خود را به روز کنید یا ویژگی جدیدی طراحی کنید ، به راحتی به دنبال تأمین منابع هستید؟ در این صورت ، شما همچنین می توانید یک وب سایت ساخته شده از یک طرح داغ از طرح های مخلوط ایجاد کنید ، که هیچ یک از آنها کاملاً منطبق بر یکدیگر نیستند. همچنین به نظر خیلی دردسر است.

هیچ جایگزینی برای یک طراح اختصاصی وجود ندارد.

آنچه به این نتیجه می رسد این واقعیت است که استخدام یک طراح داخلی یا کار با یک فریلنسر اختصاصی ، همیشه بهتر از رفتن به مسیر تأمین منابع مالی است.

Portland Branding by James Burton

نام تجاری Portland توسط جیمز برتون – برای خواندن مصاحبه بر روی تصویر کلیک کنید.

با یک طراح داخلی یک عضو تیم دارید که می تواند از روی کلمه آماده باشد. آنها می توانند در تصمیم گیری های اولیه در مورد مارک شرکت کنند ، مهارت ها و بینش منحصر به فرد خود را کمک کنند و از دانش صمیمی خود در مورد شرکت شما برای ایجاد طرح هایی استفاده کنند که واقعاً اخلاق شما را بفروشند. آنها همچنین برای تغییرات لحظه آخری ، به روزرسانی وب سایت ها و صرفاً نظر دادن نظراتشان در دسترس خواهند بود.

یک نقطه ضعف آشکار برای بسیاری از صاحبان مشاغل این است که یک طراح داخلی نیاز به حقوق کامل دارد ، بنابراین گزینه دیگر استفاده از خدمات یک طراح مستقل است. مزایای اینجا مشابه است؛ با این حال ، آنها همچنین می توانند از یک دیدگاه خارجی استفاده کنند – اگر در یک خلاقیت خلاق گیر کنید ، چیزی مفید است. یک طراح مستقل همچنین می تواند در طولانی مدت ارزان تر کار کند.

تمام نکات منفی در نظر گرفته شده ، استخدام یک طراح اختصاصی همیشه به فکر تأمین اعتبار مردم است. این برای شرکت شما بهتر است ، برای طراح بهتر است و به یک محیط کار عادلانه و حقوق مناسب کمک می کند – چیزی که همه ما باید آرزو کنیم.

به دنبال یک طراح مستقل هستید؟ با من تماس بگیرید . آیا می خواهید درباره هر یک از موارد بالا بحث کنید؟ مرا در توییترLogo_Geek دنبال کنید – بیایید گپ بزنیم.

از این مقاله لذت می برید؟ در اجتماعی به اشتراک بگذارید!

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *