Furniture

آرم المپیک 2014 سوچی

Sochi 2014 Olympic logo

این لوگوی پیشنهادی المپیک 2014 سوچی است (با تشکر ، Martin ) ، به نفع لزوماً با آرم رسمی المپیک جایگزین شد (کلاه نکته ، Armando ) .

Sochi 2014 Olympic bid logo

مارک سوچی 2014 توسط اینتربرند و “شورای نام تجاری متخصص” که توسط کمیته برگزاری سوچی تاسیس شد ، توسعه یافت. .

آرم بازی های زمستانی دارای آدرس اینترنتی “sochi2014.ru” است ، با “Sochi” در بالای “2014” قرار گرفته است ، به گونه ای آینه ای یکدیگر را منعکس می کنند ، که به این معنی است که سوچی نقطه ملاقات بین دریا است و کوهها حلقه های المپیک در کنار آدرس وب به رنگ های اصلی خود نشسته اند.

Sochi 2014 Olympic logo

Sochi 2014 Olympic logo

Sochi 2014 Olympic logo
تصاویر از طریق پست idsgn در سوچی 2014 کوچک>

در مورد آرم سوچی ، فرد برت ، مدیر عامل Siegel + Gale London ، گفت:

“من هویت لندن 2012 را ندارم ، بنابراین خوب است که ببینیم سوچی 2014 برخی از عقلات را بازیابی می کند. این احساس تازه و به روز است و نوید یک روسیه جدید را می دهد که شاید دنیای گسترده تر آن را نمی داند (فکر کنید که پکن در این زمینه چه سودهایی برد).

“من می خواهم ببینم که URL چگونه کار می کند – آیا سیستم برای رها کردن” .ru “طراحی شده است؟

“با این حال ، بازتاب تایپی” h / y “” s / z “و” 0 / o “احساس دست و پا چلفتی می کند و تقارن آرم را تضعیف می کند. اما مثل همیشه ، این تجربه و نه لوگو نیست که باعث ایجاد این برند می شود. “

موافقم که این پیشرفتی در لوگوی 2012 لندن است و من تقارن را دوست دارم ، اما عناصر زیادی وجود دارد که برای جلب توجه رقابت می کنند – “.ru” ، نیمه آینه حلقه ها را تایپ کنید. یک آرم قوی باید یک نکته را برای بیننده باقی بگذارد تا روی آن تمرکز کند. نه دو ، سه ، چهار.

اگر باید از حلقه ها استفاده شود ، آنها را کانون توجه قرار دهید. من هنوز مثالی قویتر از گزینه 2012 Daniel Eatock 2012 – ترکیبی از حلقه های المپیک را ندیده ام. و RAF roundel.

Daniel Eatock 2012 Olympic logo alternative

اگر حلقه ها را از آرم سوچی برداریم چه؟ اگر درج آنها در پیش شرط است ، چیز دیگری را امتحان کنید. تمرکز را انجام دهید.

Sochi 2014 Olympic logo

بسیار خوب ، بنابراین ممکن است شما بلافاصله ندانید که چه رویدادی را شناسایی می کند ، اما یک آرم نیازی به گفتن آنچه یک سازمان انجام می دهد ، ندارد و من مطمئن هستم که زمینه ای که در آن طراحی شده است ، داستان قوی تری را بیان می کند.

اگر “.ru” نیز برداشته شود چه می کنید؟

Sochi 2014 Olympic logo

آیا آدرس وب واقعاً لازم است؟ آیا بیشتر افراد به جای تایپ کردن URL فقط “Sochi 2014” را جستجو نمی کنند؟

اکنون تمرکز روی تایپوگرافی ، بدون حواس پرتی اضافی ، آسان تر است. این هدف این است که منعکس کند که “سوچی نقطه ملاقات بین دریا و کوه است” ، پس چرا این تمرکز را به جای اضافه کردن کمی اینجا ، کمی آنجا ایجاد نمی کنید؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *