Furniture

Goodyear’s Wingfoot نمادین

مسئولیت پذیرش نماد Wingfoot ، که اکنون در سراسر جهان به طور گسترده ای شناخته شده است ، تا حد زیادی به عهده فرانک سایبرلینگ ، بنیانگذار و رئیس جمهور سالهای شرکت لاستیک و لاستیک گودیر .

در خانه قدیمی سیبرلینگ در آکرون ، اوهایو ، مجسمه ای از عطارد ، خدای رومی (که یونانیان آن را هرمس می نامند) قرار داشت.

Hermes Mercury bronze statue

این مجسمه توجه سیبرلینگ را به خود جلب کرد و او احساس کرد خدایی که به تصویر می کشد تجسم بسیاری از خصوصیاتی است که محصولات گودیر برای آن شناخته شده اند.

در آگوست 1900 ، جلسه ای برای بحث درباره ایده مارک تجاری مناسب در خانه Seiberling برگزار شد. به پیشنهاد زایبرلینگ ، از جمله طرح هایی که برای این جلسه آماده شده بود ، یکی از طرح های استفاده شده از پای بالدار عطارد بود.

جای تعجب نیست ، با توجه به اینکه این ایده بنیانگذار بود ، همه در جلسه توافق کردند که Wingfoot باید نماد شرکت باشد ، گرافیک در وسط کلمه “Goodyear” قرار گیرد. Wingfoot اصلی نسبت به نام تجاری بسیار بزرگتر از آنچه امروز می بینیم است.

Goodyear logo old
اوایل نمونه ای از آرم گودیر ، با مجوز از goodyearfootwear.com

Mercury in ancien t times خدای تجارت و بازرگانی بود ، اما این ایده سرعت بود که ارتباط زیادی با انتخاب نماد Goodyear داشت ، زیرا عطارد با پای بالدار به عنوان حامل سریع خبرهای خوب قلمداد می شد.

یکی از شناخته شده ترین آیکون های تبلیغاتی جهان ، Goodyear Blimp ، برای اولین بار در سال 1912 ساخته شد. ارتش از آنها برای مشاهده و شناسایی در طول جنگ های جهانی اول و دوم استفاده کرد. پس از جنگ جهانی دوم ، گودیر پنج مورد از چشمک های خود را از نیروهای مسلح خریداری کرد ، آنها را نقاشی کرد و شروع به استفاده از آنها برای اهداف تبلیغاتی کرد. اما مدیران شرکت ارزش داشتن چشمک زدن را نمی دیدند. در سال 1958 آنها برای نجات هزینه های عملیاتی و نگهداری سعی کردند کشتی های هوایی را به طور دائمی زمین گیر کنند. اطلاعات بیشتر درباره آن اینجا .

سابقه Goodyear بیشتر .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *