“وی به عنوان یک شهروند انگلیس پس از جنگ جهانی دوم ، نشریات ، نمایشگاه ها ، کالاهای خانگی ، فضای داخلی و جواهرات را طراحی کرد و در دهه 1960 پدر بنیانگذار هویت شرکتی مدرن در اروپا شد.”
هانریون هم MBE (در سال 1951) و هم OBE (در 1985) اهدا شد.
“شهرت وی قبلاً هنگام طراحی هویت KLM در سال 1961 تثبیت شده بود ، اما این باعث نشد كه شركت هواپیمایی هلندی طرح وی را زیر سوال ببرد. ظاهراً ، KLM تنها پس از تأمل طولانی ، این طرح را پذیرفته و آن را بسیار پیشرفته می داند. این شاید نشان دهنده چشم انداز و شجاعت KLM باشد که این نماد به طور کامل وارد سرویس شده است ، اما این واقعیت که امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرد – حتی پس از ادغام KLM با ایرفرانس در سال 2004 (برای تشکیل Air France-KLM) – شاهدی بر Henrion است. طراحی ساده ، جسورانه و غیر قابل انکار مدرن است. ”
(برگرفته از نماد .)
آرم گروه حلقه آبی ، 1970.
آرم تئاتر ملی ، 1971 (به روزرسانی: در سال 1974 توسط ایان دنیس هنگام کار در استودیوی لندن FHK Henrion طراحی شد ، اطلاعات بیشتر در وبلاگ davidthedesigner ).
این کتاب برای پیش سفارش موجود است. حمل و نقل در نوامبر 2013.
اطلاعات بیشتر:
هماهنگی طراحی و تصویر سازمانی ، توسط FHK Henrion و Alan Parkin
گروه FHK Henrion Flickr
FHK Henrion در مجله طراحان
FHK Henrion bio در AGI