Brand, Logo Blog

Art of Rebranding: 7 قدم برای یک آرایش موفق

مطلب زیر یک پست وبلاگ مهمان است که توسط ماری فینچر ارائه شده است.

تغییر نام تجاری به چه معناست؟

مارک شرکت شما چیزی فراتر از یک نام به یاد ماندنی یا یک آرم جذاب است طرح. ساختن یک برند به معنای برقراری ارتباط با داستان و اخلاق کسب و کار ، ایجاد اعتبار آن و تثبیت جایگاه خود در بازار است. در اصل ، اگر شما را از سایر شرکت ها متمایز کند ، بخشی از برند شما است.

علامت گذاری مجدد یک کسب و کار این است که آن را به مسیر جدیدی هدایت کنید. این موضوع این است که به هسته اصلی آنچه که شما در آن ایستاده اید بروید ، اهداف و چشم انداز خود را یکپارچه کنید و سپس تصویر خود را اصلاح کنید تا این تغییرات را منعکس کند.

اگر: ممکن است تصمیم به تغییر نام تجاری بگیرید

  • دید کلی شما تغییر کرده است
  • شما اخیراً یک فاجعه روابط عمومی را تجربه کرده اید و باید اعتبار خود را ارتقا دهید
  • شما می خواهید یا باید از یک جمعیت اطلاعاتی جدید درخواست تجدید نظر کنید
  • کار شما تغییر کرده است و اعضای جدید مدیریت ارشد توافق می کنند که زمان آن فرا رسیده است که تجارت به جهتی جدید برود
  • شما با شرکت دیگری ادغام شده اید

تغییر نام تجاری یک تجارت با تازه سازی متفاوت است ، که به روند تغییر عناصر بصری سطحی مانند طراحی وب سایت شرکت ، لوازم التحریر و آرم اشاره دارد.

روند نام تجاری جدید

بنابراین ، تغییر نام تجاری چگونه است؟ بیایید آن را به چند مرحله تقسیم کنیم.

مرحله 1 – درون نگری

خودآگاهی کلید موفقیت در برندسازی مجدد است. شما باید پاسخ این س questionsالات را بدانید:

قبل از اینکه وقت و هزینه زیادی برای برندسازی کنید ، باید بدانید که نتیجه نهایی چگونه است و بتوانید داستان مارک .

شما باید بررسی کنید که آیا برای کمک به شما نیاز به استخدام یک مشاور خارجی یا یک شرکت بازاریابی دارید. اگر مشاغل بزرگی هستید یا از روند کار خود احساس غرق شده اید ، نام تجاری جدید وظیفه بزرگی خواهد بود. از طرف دیگر ، اگر شما یک شرکت متوسط ​​و متوسط ​​هستید که می دانید دقیقاً چه تغییراتی را می خواهید ایجاد کنید ، می توانید آن را به تنهایی انجام دهید.

مرحله 2 – تحقیقات بازار

با مشتریان خود تماس بگیرید. آیا تصویر فعلی شما متناسب با خواسته ها و نیازهای آنها است؟ آیا می خواهید همان مشتریان را حفظ کنید یا با افراد جدید ارتباط برقرار کنید؟ آیا می توانید مخاطبان خود را در گروه ها دسته بندی کنید و با این کار شخصیت های خریدار ایجاد کنید؟

از مشتریان فعلی و اعضای اطلاعات جمعیتی را هدف قرار دهید برای ورود آنها به داستان برند ، محصولات و شهرت موجود. برای جلب نظرات خود می توانید از نظرسنجی ها یا گروه های متمرکز استفاده کنید. این اطلاعات به شما کمک می کند برند جدید خود را با مخاطبان مورد نظر خود هماهنگ کنید.

مرحله 3 – تصمیم بگیرید چه چیزی شما را منحصر به فرد کند

تصمیم بگیرید که چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند و به این فکر کنید که چگونه می توانید از USP خود به عنوان نقطه کانونی فرآیند تغییر نام تجاری استفاده کنید. به عنوان مثال ، آیا شما به فروش فقط محصولات سطح بالا افتخار می کنید یا مشتاقانه خود را به عنوان بودجه پسند معرفی می کنید؟

به یاد داشته باشید ، شما نباید سعی کنید برای همه جذاب باشید . وظیفه شما تمرکز بر یافتن جایگاه خود و تأمین نیازهای آنها است.

هویت خود را به چند کلمه کلیدی تقطیر کنید. چه کاری بهتر از رقبا انجام می دهید؟ اگر هنوز بازار داخل را نمی شناسید ، ممکن است لازم باشد در اینجا تحقیقات بیشتری انجام دهید.

مرحله 4 – نقاط لمس نام تجاری خود را لیست کرده و دوباره طراحی کنید

لیستی از تمام مطالب خود را که نیاز به تغییر نام تجاری دارند ، تهیه کنید. این شامل آگهی ها ، وب سایت ها ، کارت های بازرگانی ، علائم ، وبلاگ ها و پوسترها می باشد. هر بار که طرحی جدید را تجربه می کنید ، از خود بپرسید که آیا با استراتژی تجاری گسترده شما سازگار است؟

به نقاط تماس برند خود فکر کنید – هر نقطه ای که مشتری یا مشتری بالقوه با تجارت شما تعامل داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر یک سالن زیبایی را اداره می کنید ، میز پذیرایی یک نقطه تماس است. ممکن است لازم باشد دفتر یا فروشگاه خود را تجدید تزئین کنید (در صورت وجود) تا با برند جدید خود متناسب شوید.

نمودار زیر از طراحی هویت مارک توسط Alina Wheeler (who برای Logo Geek Podcast مصاحبه شد) مرجع مفیدی خواهد بود.

Brand Touchpoints

مرحله 5 – اطمینان حاصل کنید که همه افراد در هیئت مدیره هستند

اگر کارمندان شما متقاعد نشوند که با ارزشهای تجاری و استراتژی . بازخورد خود را در تمام مراحل طراحی دریافت کنید.

قبل از اینکه مارک جدید خود را در معرض دید عموم قرار دهید ، به آنها این فرصت را بدهید تا نظرات خود را به شما بگویند. اگر فکر می کنید جعبه نظر آنها را تشویق می کند تا افکار خود را به اشتراک بگذارند ، می توانید یک جعبه نظر ناشناس تنظیم کنید.

وقتی نام تجاری جدید کامل شد ، یک مهمانی راه اندازی داخلی داشته باشید. کارمندان خود را از این تغییر هیجان زده کنید و احتمالاً آنها سفیران برند می شوند. اگر به عنوان بخشی از نام تجاری جدید خود شروع به ارائه محصولات و خدمات جدید کرده اید یا می خواهید کارمندان رویکرد جدیدی به خدمات مشتری بپردازند ، اطمینان حاصل کنید که آنها به طور مناسب آموزش دیده اند.

مرحله 6 – نام تجاری جدید خود را عمومی کنید

راه اندازی عمومی خود را سریع و سرنوشت ساز کنید. سعی نکنید تغییرات را به تدریج طی کنید ، زیرا این امر فقط مشتریان شما را گیج می کند. باید ظرف چند روز اجرا شود.

علامت تجاری جدید خود را به عنوان وسیله ای برای ایجاد تبلیغات و تعامل با مشتریان استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر لیست پستی دارید ، در آستانه راه اندازی چند ایمیل تیزر برای آنها بفرستید ، و اشاره به تغییرات پیش رو دارید.

به آنها اطلاع دهید دلیل تغییر نام تجاری شما – اکثر مردم تغییر خودسرانه را دوست ندارند و اگر شفاف باشید تمایل بیشتری به اعتماد به شما دارند. تأکید کنید که چطور و چرا نام تجاری مجدد به نفع آنهاست.

مرحله 7 – دریافت بازخورد

وقتی برند جدید خود را آزاد می کنید ، کار متوقف نمی شود. از مخاطبان هدف خود بازخورد بگیرید و عملکرد کسب و کار خود را تجزیه و تحلیل کنید تا تأثیر تغییر نام تجاری در خط اصلی شما را ارزیابی کند. این کار را می توانید به صورت غیررسمی ، با مراجعه حضوری به مشتریان انجام دهید ، یا می توانید از نظرسنجی های آنلاین و گروه های متمرکز.

تغییر نام تجاری می تواند یک کار بزرگ باشد ، اما همچنین یک مرحله تازه و هیجان انگیز در زندگی کسب و کار شما را نشان می دهد. درست انجام شده ، مشتریان شما را هیجان زده و مجدداً درگیر خود می کند یا شما را در موقعیت قدرتمندی برای جذب مخاطبان جدید رها می کند.

این وبلاگ توسط ماری فینچر نویسنده محتوا در TrustMyPaper با سابقه بازاریابی ، فناوری و هوش تجاری کمک کرده است. او اغلب در مورد علم داده ، BI ، روند جدید بازاریابی و استراتژی های نام تجاری می نویسد. ماری به تدریج تمرکز خود را از کار در بازاریابی به نوشتن در مورد آن تغییر داد.

از این مقاله لذت می برید؟ در اجتماعی به اشتراک بگذارید!

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *