Graphic Designs, Logo Blog

8 ویژگی آرم های موفق

هنگام طراحی آرم ، چگونه می توانید مطمئن باشید که هویتی که روی آن کار می کنید در دنیای واقعی موفق خواهد بود؟ برای داشتن بهترین فرصت برای موفقیت ، در این هفته وبلاگ و پشتیبانی پادکست ، ایان پاژت 8 ویژگی یک آرم موفق را شکست.

Logo Geek Podcast توسط FreshBooks حمایت مالی می شود .


قبل از اینکه به ویژگی هایی که باعث موفقیت طراحی لوگو می شوند ، بپردازم ، می خواهم روشن کنم که یک طراحی آرم موفق (یا هویت مارک پشتیبانی کننده) هرگز به طور خودکار ایجاد نمی شود یک کسب و کار موفقیت همانطور که پل رند در کتاب خود گفت ، فرم طراحی و هرج و مرج ، “یک آرم معنی آن را از کیفیت چیزی که نماد است می گیرد نه برعکس. “

قبل از اینکه طرحی به عنوان آرم یا علامت تجاری استفاده شود ، این فقط یک شکل یا تصویر انتزاعی است … از روز اول یک ظرف خالی است و از طریق ارتباط با یک سازمان ، مارک ، محصول یا شخص معنایی پیدا می کند.

به دلیل ارتباطاتی که با یک نام تجاری ایجاد می کنید ، در مواردی که تجارت ناموفق شناخته می شود ، برای هر کس ، حتی طراحان ، آسان است که احساس کنند این لوگو نیز ناموفق است. دیدن آن انجمن ها تقریباً غیرممکن است.

به همین دلیل است که بسیاری از طراحان گرافیک عاشق آرم های نایک و اپل هستند. مشاغلی که آنها نمایندگی می کنند بسیار موفق هستند و هر آنچه در ارتباط با این مارک ها باشد در لوگو تجسم می یابد. فقط با دیدن آرم شرکت ، حتی گاهی ناخودآگاه ، همه مواردی را که یک برند مطرح می کند مشاهده و احساس خواهید کرد.

شما فقط باید نگاهی به Swastika برای درک منظور من.

با یک نگاه و بلافاصله به آلمان نازی فکر می کنید. برای برخی از افراد احساسات منفی مانند ترس و غم را به همراه دارد. این بدان معنی نیست که آرم بدی است. این یک آرم است که دارای تمام خصوصیات آنچه من به عنوان یک طراحی آرم موفق توصیف می کنم ، و این ویژگی هایی است که من می خواهید امروز تمرکز کنید.

نقش آرم چیست؟

نکته دیگر ، قبل از فرو رفتن در 8 ویژگی یک آرم موفق ، این است که من می خواهم به آن بپردازم نقش یک آرم است ، زیرا احساس می کنم درک این مهم است.

هدف اصلی یک آرم شناسایی است.

Paul Rand

این بدان معناست که یک طراح ممکن است نتواند از ویژگی هایی که من در این پست وبلاگ بحث می کنم استفاده کند ، اما اگر از این آرم به طور مداوم توسط شرکت استفاده شود ، افراد بلافاصله می توانند مارک را با یک نگاه به آرم شناسایی کنند.

این بدان معنا نیست که شما باید مشخصات طراحی های آرم را که موفقیت آمیز بوده اند کنار بگذارید ، این بدان معنی است که آنها در “قوانین” سنگین تنظیم نشده اند.

غیر از اینکه یک آرم قابل شناسایی باشد ، هیچ قانونی در طراحی آرم وجود ندارد. این تنها چیزی است که مهم است.

تعداد قابل توجهی از طرح های آرم وجود دارد که از دهه ها قبل وجود داشته است. بعضی از آنها قدیمی به نظر می رسند (زیرا از روند پیروی می کنند) اما برخی از آنها کیفیت بی انتها دارند.

این طرح های آرم همچنان باقی مانده اند که می توان از آنها چیزهای زیادی یاد گرفت. اگر آنها 50+ سال قبل خوب به نظر می رسیدند و امروز نیز خوب به نظر می رسند ، احتمالاً در 50 سال دیگر نیز به همان اندازه موثر خواهند بود. این کیفیت بی انتها است.

این طرح ها هستند که برای مطالعه مفید هستند ، تا درک کنند چه چیزی به آنها اجازه می دهد خوب کار کنند. ما می توانیم ویژگی هایی را که باعث موفقیت آرم ها در طول زمان شده اند ، ببینیم. با درک اینکه این ویژگی ها چیست ، می توانید در مرحله طراحی آگاهانه تصمیم بگیرید اگر می خواهید از آنها دور شوید ، یا به آنچه می دانید آزمون زمان را تحمل می کند پایبند باشید

بنابراین خصوصیاتی که امروز در مورد آنها صحبت خواهم کرد می توانند به عنوان راهنما استفاده شوند ، اما به دلایلی که توضیح خواهم داد ، این اصولی است که من شخصاً هنگام کار بر روی طراحی آرم از آنها پیروی می کنم به منظور ارائه راه حلی به مشتریانم که به اعتقاد من برای مدت طولانی برای آنها موفق خواهد بود.

بنابراین 8 ویژگی طراحی موفق لوگو که می خواهم امروز در مورد آنها بحث کنم عبارتند از:

  • سادگی
  • تمایز
  • تطبیق
  • یادگاری
  • قابلیت ارتقا
  • تطبیق پذیری
  • خوانایی
  • کیفیت اعدام

بیایید با جزئیات بیشتری به هر یک از اینها بپردازیم.

سادگی: چرا باید یک آرم ساده باشد؟

اگر می خواستید آرم 100 شرکت برتر موفق جهان ، خواهید دید که همه آنها دارای آرم های ساده هستند. چند مورد استثنا وجود دارد ، اما بیشتر آنها فقط از یک یا دو رنگ و همچنین از اشکال و فرم های ساده استفاده می کنند.

همچنین ، اگر به مقایسه قبل و بعد از شرکتهایی که در طی سالهای گذشته آرم برند خود را دوباره طراحی کرده اند ، خواهید دید که در هر سناریو ، با گذشت زمان آرم ها ساده تر و پالایش شده اند

چند کتاب عالی وجود دارد که نشان دهنده مارک های قبل و بعد هستند به عنوان باز کردن داستان پشت آرم های معروف ، مانند” TM ، داستان های ناگفته پشت 29 آرم کلاسیک “و” Logo Li ” fe ‘همانطور که در بالا عکس گرفته شده است. ( اعتبار آندرو در Logo Creative برای تصویر ). هر دو کتاب خارق العاده ای که خواندن آنها را بسیار توصیه می کنم.

فقط بر اساس این 2 نکته ، می توانیم با اطمینان بگوییم که یک بحث تجاری بسیار قوی برای ساده بودن آرم وجود دارد.

اما به عنوان طراح ، بیایید سعی کنیم علت این مسئله را بهتر بفهمیم. برای کمک به توضیح ، می خواهم یک بار دیگر از پل رند نقل قول کنم. او گفت:

“طرحی پیچیده ، آشفته یا مبهم ، مکانیزم خود تخریبی را در خود جای داده است. هیچ تصویری واقعی چیزی را که اکثر مردم تصور می کنند انجام خواهد داد. این فقط شناسایی را دشوارتر می کند و “پیام” را مبهم تر می کند. یک آرم ، در درجه اول می گوید چه کسی ، نه چه ، و این عملکرد آن است “

Paul Rand

بنابراین برای تمرکز بر روی یک نکته ذکر شده ، یک آرم شلوغ شناسایی را دشوارتر می کند.

از آنجا که شناسایی عملکرد اصلی یک آرم است ، بنابراین باید این مسئله را جدی بگیریم. یک آرم ساده ، به شما امکان می دهد به سرعت آن را به خاطر بسپارید و با دیدن دوباره آن ، آن را شناسایی کنید.

من معتقدم که “ساده” به این معنی است که آرم فقط شامل موارد ضروری است و من استدلال می کنم که برای انجام این کار ، یک آرم باید فقط حاوی یک ایده باشد.

برای کمک به توضیح منظور من ، هویتی برای دامپزشکی طراحی شده بود که در logo geek community a طراحی شده بود چند ماه پیش که شامل چندین “ایده” بود.

این برای شرکتی به نام چیزی در امتداد “Cat & Dog” بود. در این مثال مدل C مانند یک گربه و مدل D به شکل یک سگ ساخته شده است. سپس طراح با افزودن اشکال پنجه به هر حرف ، آن را بیشتر پیش برد. این بدان معنی بود که آرم شامل 3 ایده است. نماد گربه ، نماد سگ و تایپوگرافی پنجه.

این ایده های تصویری بیش از حد زیادی است که افراد می توانند به راحتی پردازش و درک کنند. ما باید هدف خود را در نظر بگیریم که قوی ترین این 3 ایده را داشته باشیم ، سپس بقیه طرح را نسبتاً ساده نگه داریم. با این کار شما با یک آرم به پایان می رسید که دارای یک ویژگی اصلی است که قابل شناسایی است و یک ویژگی برای به خاطر سپردن افراد دارد.

هر ایده دیگری فراتر از این بهم ریختگی بصری است. همه آنها به تنهایی ایده های عالی بودند ، اما در کنار هم ، این 3 ایده های طراحی آرم هویت را کم رنگ می کنند به چیزی گیج کننده و کمتر مثر است. همچنین متوجه خواهید شد که با ساده سازی طراحی مانند این ، آرم نهایی نیز به نظر می رسد در نتیجه حرفه ای تر.

من می خواهم به این نکته اشاره کنم که ساده بودن به معنای حداقل نیست.

روندی وجود دارد که در چند سال گذشته در فضای طراحی آرم برای آرم های فوق العاده کم ، و من واقعاً معتقدم این نتیجه آموزش طراحان است که نشان می دهد یک آرم باید ساده باشد ، اما آنها اطلاعات را اشتباه درک کرده اند و آن را به معنای “حداقل” در نظر گرفته اند.

برای توضیح در مورد مقصود من ، استدلال می کنم که برای ارائه زیبایی درست ، برخی از صنایع وجود دارند که به جزئیات اضافی نیاز دارند تا ظاهر و احساس مناسب داشته باشند. این اجازه می دهد تا آرم برای مارکی که برای آن طراحی شده مناسب باشد.

به عنوان مثال ، ممکن است به یک احساس گویا ، یا چیزی که به آن کمی شخصیت می بخشد ، احتیاج داشته باشد. نه زیاد ، نه خیلی کم – فقط مقدار مناسبی که برای بدست آوردن زیبایی شناسی مناسب لازم است. اما مطمئناً همیشه کم نیست.

در صنعت موسیقی ، اگر به آرم گلوله Guns and Roses ، در حالی که اتفاقات زیادی در حال انجام است ، این آرم هنوز حاوی یک ایده کلیدی ساده است – اسلحه هایی که در گل رز پیچیده شده اند. سبک تصویرگری استفاده شده در آرم با زیبایی مارک های موسیقی راک سازگار است. اگر آرم بیش از حد ساده شود ، احساس درستی برای آن نخواهد داشت.

بله ، می توان آن را بیشتر ساده کرد ، اما نشان می دهد که حداقل همیشه مناسب نیست و آرم خود شامل یک ایده نسبتاً ساده است.

تمایز: شناسایی یک مارک از مارک دیگر

من یک جستجوی گوگل کردم و دریافتم که بیش از 1.5 میلیون مارک قابل توجه در جهان ، که عدد دیوانه ای است.

این بدان معناست که هر بار که به خرید می روید ، صدها یا حتی هزاران محصول مختلف دارید که برای جلب توجه شما می جنگند.

برای جدا کردن و شناسایی یک شرکت از شرکت دیگر ، طراحی باید مشخص باشد . باید بلافاصله قابل تشخیص باشد و در منظره ای که در آن دیده می شود مانند هر چیز دیگری نباشد.

این بدان معنی است که ما به عنوان طراح ، باید فضای رقابتی که شرکت با آن مقایسه می شود را درک کنیم. به همین دلیل است که تحقیق در طراحی بسیار مهم است.

بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که ناخواسته هویتی را طراحی کنید که با یک مارک تجاری دیگر اشتباه گرفته شود.

با انجام چنین کاری فقط به نظر می رسد که تلاش می کنند از موفقیت یک مارک تجاری کاملاً تثبیت شده استفاده کنند … این چیزی است که فکر می کنم هر زمان که یک قوطی قرمز کولا می بینم ، این کوکا کولا نیست. این برای کسب و کار بد خواهد بود … اگر بخواهند به یک رهبر بازار تبدیل شوند ، یک شرکت باید مالکیت هویت نام تجاری خود را داشته باشد. .

برای اینکه شرکت یا محصول مشتری شما بیشترین شانس موفقیت را داشته باشد ، آرم و هویت باید به اندازه کافی با رقبا متفاوت باشد تا مردم بتوانند آن را به سرعت و به راحتی شناسایی و به خاطر بسپارند. به همین دلیل تمایز بسیار مهم است.

هنگامی که ما در مورد تمایز صحبت می کنیم ، مهم است که به یاد داشته باشید که آرم یک قطعه کوچک از هویت تجاری کامل است ، بنابراین شما نیازی به ایجاد چیزی کاملاً اصلی فقط برای آرم ندارید. . فقط باید در مقایسه با یک رقیب مستقیم کاملاً منحصر به فرد باشد. این هویت اطراف است – مانند طراحی بسته بندی ، شکل بطری ، ترکیب رنگ های استفاده شده ، سبک تصویر ، قلم ها و موارد دیگر ، که بیشترین تأثیر را خواهد داشت – آرم به سادگی نوک کوه یخ است.

ارتباط: ایجاد آرم مناسب صنعت

ما در مورد تمایز بحث کردیم و گرچه متفاوت بودن مهم است ، شما نمی خواهید کارها را خیلی زیاد پیش ببرید تا جایی که خیلی متفاوت باشید. شما باید مطمئن شوید که آرم شما ایجاد می شود به راحتی در زمینه یا طاقچه ای که در آن فعالیت می کند قرار دارد.

همه ما در دنیای بصری به دنیا آمده ایم. طی میلیون ها سال ، بشر فرهنگ های پیچیده ای را توسعه داده است. با گذشت زمان ما طیف وسیعی از اشیا را برای کمک به ارتباطات ایجاد کرده ایم. همانطور که در کودکی رشد می کنیم ، می فهمیم این چیزها چیست. ما شروع می کنیم به نوشتن قلم های خاص با موقعیت های خاص ، رنگ ها با چیزهای خاص. همینطور با اشکال نیز.

ما به طور جمعی این انجمن های بصری را ایجاد کرده ایم و این اطلاعات طراحان می توانند به نفع ما استفاده کنند.

برای درک بهتر منظور من ، یک مثال واقعی در این مورد رنگ است. بیشتر ما این رنگ صورتی را برای دختران و آبی را برای پسران می بینیم. در حقیقت رنگها هیچ معنی ندارند. هر معنایی آموخته می شود. این به سادگی است که به همه ما از یک کودک آموخته ایم که رنگ دختر و پسر چیز خاصی هستند.

تاریخ بر همه کارهایی که ما انجام داده ایم تأثیر گذاشته است. به عنوان مثال قلم ها اشکالی است که ما به عنوان گونه ای برای کمک به برقراری ارتباط ایجاد کرده ایم. پس چرا ما انواع حروف سری را با سازمان های جدی تر ، یا قلم های نرم اسکواش را با مارک های کودکان مرتبط می کنیم؟

جواب همان مثال صورتی و آبی است … به این انجمن ها از جوانی چه آگاهانه و چه ناخودآگاه آموزش داده می شود. همه ما در مجموع موافقیم که از اشکال ، رنگها و اشیا objects خاصی در ارتباط با صنایع و مشاغل خاصی استفاده می شود.

اگر شما یک بانک باشید ، زیبایی خاصی وجود دارد که مردم انتظار دارند آن را ببینند – چیزی که احساس استقرار و اعتماد می کند. قطع خیلی دور از این انتظار احتمالاً باعث از بین رفتن اعتماد می شود … و از دست دادن اعتماد فرصت های از دست رفته است.

یک زیبایی شناسی مورد انتظار وجود دارد که همه ما انتظار داریم در هر صنعت ببینیم … طراحی چیزی بسیار متفاوت از آن گیج کننده خواهد بود. بنابراین در حالی که می خواهید لوگو متفاوت به نظر برسد. شما نمی خواهید خیلی متفاوت به نظر برسد.

شما به عنوان یک طراح باید بدانید که این زیبایی شناسی برای صنعتی که در آن کار می کنید چیست. این نوعی است که می توانید از تجربیات شخصی خود بگیرید ، اما همچنین می توانید درباره آرم ها و هویت های تجاری موجود نیز تحقیق کنید ، برای ایجاد و درک بهتر اینها چیست.

هنگامی که شما کشوری یا فرهنگی را که با آن آشنایی ندارید ، هدف قرار دهید ، تحقیق بسیار مهم است. همانطور که اشاره کردم ، ما در جهانی متولد می شویم که انجمن های بصری به ما یاد می دهند. این اطلاعات غالباً در سطح ناخودآگاه فرا گرفته می شود و برای هر یک از ما در سراسر جهان متفاوت خواهد بود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که آنچه را می دانید برای همه مناسب است ، تصور نمی کنید زیرا فرضیات شما براساس فرهنگی است که در آن رشد کرده اید.

به عنوان یک مثال سطح بالا برای توضیح بیشتر این ، من کتابی به نام آثار رنگی . در این کتاب بخشی وجود دارد که اهمیت فرهنگی رنگ در سراسر جهان را توضیح می دهد.

بنابراین به عنوان مثال ، این نشان می دهد که بنفش در ایران نماد “آینده” است ، اما در آمریکای لاتین همین رنگ با “مرگ” همراه است.

همین سطح درک در مورد قلم ها و شکل ها نیز صدق خواهد کرد ، بنابراین حتماً تحقیق کنید. یا به شرکت های شاغل که همان فرهنگی را که در آن متولد شده اید و می فهمید ، پایبند باشید ، کاری که من ترجیح می دهم انجام دهم.

قابلیت یادآوری: لوگویی را طراحی کنید که مردم آن را به خاطر بسپارند

ویژگی بعدی که می خواهم درباره آن بحث کنم ، قابلیت یادآوری است ، به این معنی که شما باید طرحی را برای آرم طراحی کنید که مردم آن را به خاطر بسپارند. برخی از نکاتی که قبلاً در مورد آنها بحث کردیم به شما کمک می کند تا یک آرم به یادماندنی طراحی کنید ، اما فکر می کنم ارزش آن را دارد که یک بار دیگر مطرح کنید.

اولاً ، مردم اشکال ساده را سریعتر به خاطر می آورند. بنابراین این دلیل اصلی برای ساده بودن آرم و داشتن همان ایده است که در مورد آن بحث کردیم.

در مرحله دوم ، اگر آرم مشخص باشد ، به یادآوری نیز کمک می کند. درک فضای رقابتی به شما امکان می دهد لوگویی بسازید که نه تنها از رقبا جدا باشد بلکه از آن به یادگار مانده باشد.

وقتی نوبت به یادآوری می رسد ، رنگ نقشی اساسی در شناخت هویت برند دارد. چند سال قبل یک طراح گرافیک برزیلی پائولا روپولو ، طرح های رنگی مارک های رد و بدل را عوض کرد .

Subway and McDonalds logo colour swap.

از آن زمان چند طراح دیگر کارهای مشابهی انجام داده اند ، اما آنچه که من در مورد این نمونه ها دوست دارم این است که شما چگونه یک رنگ آمیزی مارک ها را تشخیص می دهید ، حتی وقتی که روی آرم یک مارک تجاری اعمال می شود.

رنگ همچنین احساس کلی هر آرم را نیز تغییر می دهد و نشان دهنده قدرت واقعی رنگ است.

به نقل از وبلاگ پاولاس ، وی می گوید: “رنگ ها اولین چیزی هستند که در یک آرم مشاهده می کنید ، سریعترین سرعت برای مغز ماست.” “سپس شکل ، شمایل یا تایپوگرافی آرم را می خوانید.” – این اهمیت انتخاب رنگ را نشان می دهد.

روش های زیادی وجود دارد که باعث می شود لوگو به یادماندنی شود. به عنوان مثال ، شامل چیزی کمی غیر معمول ، مانند درمان تایپوگرافی ، یا نحوه استفاده از فضای منفی.

راه حل های بالقوه بی پایان وجود دارد و این قسمت جالب طراحی آرم است.

مقیاس پذیری: ایجاد نمادی که کوچک و بزرگ م ثر باشد

ویژگی مهم دیگر یک آرم موفق مقیاس پذیری است و به نظر من این یکی از مهمترین موارد در لیست است.

ما در جهانی زندگی می کنیم که آرم ایجاد شده در مکان هایی مانند اجتماعی مشاهده می شود رسانه ها و گزینه هایی که آرم در آنها بسیار کوچک خواهد بود.

همین آرم در کنار یک وسیله نقلیه ، ویترین فروشگاه ها یا ساختمانها نیز دیده خواهد شد. بنابراین طراحی لوگویی که ایجاد کرده اید به همان اندازه که در 8 متر کار می کند ، باید به همان اندازه 8 میلی متر کار کند.

آرم هایی که به خوبی مقیاس می شوند ، آرم هایی هستند که ساده باشند ، و این مشخصه ای است که قبلاً در مورد آن بحث کردیم.

بنابراین هنگام طراحی آرم خود ، اطمینان حاصل کنید که آرم شما در اندازه های کوچکتر خوانا است ، بزرگنمایی و کوچک نمایی کنید. همچنین آرم خود را روی ماکت آزمایش کنید ، تا اطمینان حاصل کنید که در برنامه های کوچک واقعی نیز به طور م worksثر کار می کند و همچنان از دور قابل خواندن و تشخیص است.

لازم به ذکر است که آرم ها دیگر اشیا ایستا نیستند. مواردی مانند سیستم های هویت تجاری اکنون ، به موجب آن شرکت ها یک سری نماد قابل شناسایی دارند ، فقط یک آرم واحد.

مشهورترین نمونه سیستم هویتی که به ذهن خطور می کند مربوط به Google است.

در حالی که نسخه علامت گذاری کلمه آرم Google هنوز در اندازه های کوچک قابل خواندن است ، راه حل مناسب برای یک نماد favicon یا اجتماعی. به همین دلیل ، آنها در واقع به جای استفاده از G از علامت کلمه ، دارای یک نماد کاملاً مجزا هستند – حرف G شامل رنگ های مختلف از علامت اصلی است ، که هنوز بلافاصله به عنوان Google قابل تشخیص است ، اما دقیقاً همان چیزی نیست که آرم اصلی

یکی دیگر از ویژگی های مقیاس پذیری که باید به آن اشاره شود این است که برخی از شرکت ها انواع مختلف آرم را برای اندازه های مختلف دارند. به عنوان مثال ، یک نوع که در اندازه های کوچک به طور موثرتری کار می کند. بنابراین اگر پروژه ای دارید که می دانید از آرم به طور معمول در اندازه های کوچک استفاده می شود ، ارزش ایجاد یک نوع اضافی برای آن شرایط را دارد.

تطبیق پذیری: امکان انعطاف پذیری کامل

یک طراحی موفق آرم در طیف گسترده ای از شرایط به طور مثر کار خواهد کرد. انجام این کار باعث می شود تا لوگو فوراً قابل شناسایی باشد و بدون توجه به اندازه منطقه ای که قرار داده است یا رنگ یا ماده ای که قرار دارد ، به بهترین شکل ممکن جلوه کند.

یکی از راه های دستیابی به این هدف با داشتن تنظیمات مختلف ، که به “قفل” معروف هستند. بنابراین به عنوان مثال ، اگر آرم نمادی با کلمه پشتیبان باشد ، ممکن است یک نوع با نماد در سمت چپ ، و دیگری با نماد بالای علامت کلمه ، داشته باشید. اگر نام شرکت از چند کلمه تشکیل شده باشد ، ممکن است انواع مختلفی داشته باشید که یکی در آن یک نام کامل در یک متن باشد و دیگری در آن انباشته شده باشد.

همچنین می خواهید رنگ پس زمینه را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، ممکن است آرم اصلی را داشته باشید که در پس زمینه سفید استفاده شده باشد و دیگری را برای کار با رنگ پس زمینه تیره برگردانید.

شما همچنین ممکن است یک نسخه تک رنگ داشته باشید که من به طور معمول در رنگ سیاه کامل ارائه می دهم و یک نسخه سفید نیز داشته باشید.

نکته مهمی که باید در نسخه های سفید به خاطر بسپارید این است که ممکن است خود طرح نیاز به اصلاح داشته باشد تا طرح همچنان به طور م effectivelyثر کار کند و درست به نظر برسد. آرم لیگ برتر فعلی مثال خوبی برای توضیح این است.

اگر سر شیرها را بردارید و رنگ آن را معکوس تصور کنید ، در جایی که چشم ها سفید می شوند مانند یک منفی به نظر می رسد. بنابراین درست به نظر نمی رسد

آنچه در این مورد باید انجام دهند این است که نوع کاملاً متفاوتی از آرم ایجاد کنند تا چشم ها به بخشی از فضای منفی تبدیل شوند و به آنها اجازه دهد در صورت استفاده در پس زمینه سیاه همچنان سیاه رنگ باشند.

Premier League Logo Black and White variants

توهم نوری دریافت کنید پدیده تابش ، که به موجب آن به نظر می رسد آرم از نظر نوری چاقتر از نسخه سیاه روی سفید است. این به دلیل کنتراست در رنگ ایجاد می شود ، بنابراین شما باید نوری را تنظیم کنید تا متناسب با توهم باشد.

خوانایی: آیا می توانید نام شرکت را بخوانید؟

اگر شما یا هر شخص دیگری نمی توانید با مشاهده آرم به روشنی در مورد آنچه که شرکت نامیده می شود کار کنید ، پس یک مشکل جدی دارید.

کاملاً معمول است که من طرح هایی را می بینم که حرف اول آنها تا حدی که دیگر به عنوان بخشی از علامت کلمه خوانده نشده است ، مدل داده شده است. این چیزی است که باید از آن اجتناب شود. همین مورد برای هر کلمه در کلمه مورد استفاده می شود … مگر اینکه کلمه به وضوح خوانا باقی بماند ، از آن اجتناب کنید.

همچنین حروف را با اشکال جایگزین کرده ام که باعث می شود علامت کلمه به عنوان چیز دیگری خوانده شود. به عنوان مثال ، اخیراً یک آرم در logo geek facebook group ، جایی که از نماد Pi به عنوان حرف N. استفاده شده است. بیشتر افراد آن را به عنوان دو T می خوانند.

انجام این کار در مواردی که به صورت جداگانه کار می کنید آسان است. من خودم بارها این کار را انجام داده ام.

اگر چیزی را طراحی کرده اید و از خوانا بودن آن مطمئن نیستید ، ارزش این را دارد که از دیگران بخواهید آن را بخوانند یا خیر. اگر تردیدی دارید ، بر اساس آن در طرح خود تجدید نظر کنید. اگر مشتری هایش نتوانند نام شرکت را بسازند ، ممکن است برای مشتری شما یک اشتباه پرهزینه باشد!

کیفیت اجرا: آیا آثار هنری آرم بی نقص است؟

آرم موفقیت آمیز است که به خوبی اجرا شده باشد. خطوط عالی اشکال عالی انتخاب کامل رنگ.

من اغلب آرم هایی را می بینم که دارای ایده ای عالی و پتانسیل بسیار زیادی هستند ، اما نحوه جمع آوری آنها کاملاً وجود ندارد. چیزی احساس خستگی می کند ، باعث می شود که طراحی غیرحرفه ای به نظر برسد و احساس شود.

این می تواند مواردی مانند شلوغ بودن طرح را شامل شود ، به این معنی که هنوز به حداقل ممکن ساده نشده است. یا ممکن است که طراح تلاش کرده باشد مجموعه نامه های خود را ایجاد کند ، اما آنها کاملاً عالی نیستند ، بنابراین غیرحرفه ای به نظر می رسند.

به همین دلیل است که من توصیه می کنم از یک فونت به خوبی طراحی شده شروع کنم ، به خصوص اگر هنوز طراحی تایپوگرافی را مطالعه نکرده اید. قبل از ایجاد حروف از ابتدا باید یاد بگیرید که چه چیزی فونت های بزرگ را عالی می کند. می توانم مصاحبه ای را که با طراح تایپ ، آدام لاد انجام داده ام ، توصیه کنم.

مورد دیگر ممکن است انتخاب نامناسب رنگ یا استفاده از رنگهای زیاد در طراحی باشد. اگر این منطقه ای است که با آن دست و پنجه نرم می کنید ، ارزش مطالعه تئوری رنگ را دارد. به عنوان نقطه شروع ، مصاحبه ای را که با Greg Gunn انجام داده ام ، بررسی کنید ، جایی که ما در مورد ایجاد یک پالت رنگی بحث می کنیم . رایج ترین چیزی که من می بینم منحنی ها و شکل های ناقص یا فاصله ناسازگار است. در اینجاست که استفاده از نوعی سیستم شبکه می تواند به شما کمک کند.

برخی از طراحان شناخته شده اند که با استفاده از دایره ها ، خطوط و اشکال ، یک طرح را از ابتدا دوباره ایجاد می کنند ، در نوعی از سیستم شبکه پشت آن برای ایجاد آثار هنری کامل. این همان چیزی است که معمولاً طراحی مناسبی را به نقشی بی نقص می رساند.

Logo Design Guides

عالی ، بی عیب و نقص اجرای یک ایده تفاوت فاحشی ایجاد می کند و مهارتی است که ارزش تسلط بر آن را دارد.

چه چیزی اضافه می کنید؟

این ویژگی هایی است که هنگام طراحی یک آرم از آن استفاده می کنم.

برای یادآوری موارد زیر وجود داشت:

  • سادگی
  • تمایز
  • تطبیق
  • یادگاری
  • قابلیت ارتقا
  • تطبیق پذیری
  • خوانایی
  • کیفیت اعدام

آیا چیزی وجود دارد که به این لیست اضافه کنید؟ یا هر چیزی که با آن مخالف باشید؟

دوست دارم از شما بشنوم و در مورد آن بیشتر بحث کنیم. بهترین مکان برای انجام این کار در Logo Geek Community در فیس بوک است ، جایی که می توانید با من و بیش از 8000 آرم چت کنید طراحان از سراسر جهان. عضویت رایگان است!

یا اگر می خواهید به من و گروه کوچکی از طراحان دیگر در پاتوق های ویدیویی هر 2 هفته بپیوندید ، می توانید logo geek plus . این یک روش خوب برای ملاقات و شناختن چهره به چهره طراحان دیگر از سراسر جهان و به دست آوردن انگیزه و پشتیبانی مورد نیاز است.

آیا می خواهید به جای خواندن این وبلاگ ، به آن گوش دهید؟ در زیر گوش دهید ، یا به iTunes بروید ، بخیه ، موسیقی Google Play یا Spotify .

حمایت شده توسط FreshBooks

من از FreshBooks بخاطر حمایت از Logo Geek Podcast سپاسگزارم! FreshBooks ابزاری برای حسابداری آنلاین است که ایجاد و ارسال فاکتور ، پیگیری زمان و مدیریت پول شما را بسیار آسان می کند. می توانید با استفاده از 30 روز آزمایشی رایگان آن را خودتان امتحان کنید.

از این مقاله لذت می برید؟ در اجتماعی به اشتراک بگذارید!

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *