Graphic Designs, Logo Blog

6 بزرگترین اشتباه طراحان آرم

مطلب زیر یک پست بلاگ مهمان توسط آلیس جکسون از Designhill است.

نمی توان اهمیت یک آرم را نادیده گرفت. این نمایش گرافیکی هویت یک شرکت است و این نماد کوچک آنقدر قدرتمند است که می تواند اعتبار شرکت شما را ایجاد کند یا از بین ببرد. مهم نیست که خدمات شما چقدر شگفت انگیز باشد ، اگر آرم شما ضعیف طراحی شده باشد محصولات شما چقدر منحصر به فرد هستند ، زمان جالبی برای جلب توجه مخاطبان خود خواهید داشت.

حتی بهترین طراحان هنگام طراحی یک آرم جذاب آن را چالش برانگیز می دانند. برای نجات شما از برخی از برجستگی ها و کبودی ها در مراحل طراحی ، ما در این وبلاگ به آن پرداخته ایم 6 مورد از بزرگترین اشتباهاتی که طراحان آرم مرتکب می شوند .

اکنون ، این وبلاگ آموزنده را پیدا کرده اید ، مطمئن هستم که یکی از آنها نخواهید بود. بنابراین ، در اینجا 6 اشتباه رایج در طراحی آرم آورده شده است.

1 خیلی به Trends اعتماد کنید

صنعت طراحی غالباً تحت تأثیر گرایش های مختلف طراحی از زمان به زمان متفاوت قرار دارد. بسیاری از اوقات ، طراحان آرم اشتباه می کنند که یک آرم را بر اساس جدیدترین روند طراحی

Logo Trend: Shadow Breaks

طرح آرم یک شرکت نماد هویت آن است و باید بی انتها باشد و اگر مطابق روند آن طراحی شود ، ممکن است به زودی شروع به جستجو کند و تاریخچه پیدا کند. روندها در یک دود دود از بین می روند و به همین دلیل است که هنگام طراحی آرم بیش از حد به این روند اعتماد کنید 2. استفاده نامناسب از Typefaces

یک حروف چاپی خوب می تواند طراحی آرم را به یادماندنی جلوه دهد ، به طور مشابه حروفچینی بد می تواند آن را غیرحرفه ای جلوه دهد و من مطمئن هستم که نمی خواهید اینجا شانس بزنید. یک طراح آرم باید هنگام انتخاب نوع متن تصمیمی عاقلانه اتخاذ کند ، برای بهترین نتیجه باید از استفاده از تعداد زیادی حروف در یک لوگو تایپ جلوگیری شود. هر نوع متن دارای شخصیت است و به عنوان یک طراح ، شما باید قلم انتخاب کنید که مشخصات نماد را نشان دهد و همزمان با پیام برند است.

اگرچه بسیاری از طراحان آرم اغلب برای ایجاد جلوه جذاب آرم ، حروف چاپی زیادی را در نظر می گیرند اما در نهایت آرم دیگری را طراحی می کنند که آماتوری به نظر می رسد. در حالت ایده آل ، توصیه می شود یک یا دو حروف در طراحی آرم به جای چند حروف اضافه کنید.

3 انتخاب رنگ ضعیف

این رایج ترین اشتباهی است که اغلب طراحان مرتکب می شوند ، آنها خودسرانه رنگ هایی را برای لوگو انتخاب می کنند و برخی از آنها نمی توانند منتظر اضافه کردن رنگ باشند. شناختن روانشناسی پشت رنگ ها برای طراحی یک آرم چشمگیر مهم است. شما به عنوان یک طراح باید رنگ هایی را انتخاب کنید که با شخصیت و پیام اصلی مارک تجاری مطابقت داشته باشد. یک فرایند و دلیل باید در پشت انتخاب یک رنگ بندی خاص باشد ، در غیر اینصورت ممکن است عدالت را در مورد تصویر شرکت تحقق ندهد.

ثانیا ، افزودن رنگ باید آخرین تصمیم شما باشد ، بنابراین ابتدا باید آرم را به رنگ سیاه بررسی کنید & سفید و خاکستری. یک آرم خوب هم در سیاه و سفید و هم در فرم های رنگی عالی به نظر می رسد. بنابراین ، پیشنهاد می شود برای کسب بهترین نتیجه عجله نکنید و در آرم خود رنگ اضافه کنید.

4. استفاده از تصاویر Raster

اشتباه دیگری که طراحان آرم مرتکب شده اند ، طراحی آرم با استفاده از تصاویر شطرنجی است. نکته منفی طراحی در تصاویر شطرنجی این است که نمی توان آنها را به هر اندازه کوچک کرد. تصاویر رستر از پیکسل ساخته شده اند و مقیاس بندی در اندازه های مختلف باعث تاری تصویر می شود یا به طور چشمگیری بر کیفیت آرم تأثیر می گذارد.

بنابراین ، خوب است که آرم های خود را در گرافیک برداری مانند Illustrator و Adobe طراحی کنید تا آرم شما در هر اندازه ای مقیاس پذیر باشد. یک آرم کاملاً طراحی شده همیشه متنوع است و وقتی به اندازه مهر تقلیل می یابد یا به اندازه اندازه بنر بزرگ می شود بسیار عالی به نظر می رسد بدون اینکه کیفیت را تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین ، لوگوی خود را که طراحی می کنید همه کاره باشد و از هر نظر خوب به نظر برسد.

5. ایجاد یک طرح پیچیده

شخصی به درستی نقل قول کرده است “از طریق سادگی زیبایی عالی حاصل می شود”. طراحی لوگو شما باید ساده و موثر باشد. اگر آرم شما پیچیده باشد و مخاطب شما برای درک معنای آرم شما تلاش کند ، هدف اصلی آرم شکست می خورد.

یک طراحی آرم با رنگ های بسیار زیاد ، جفت نادرست بودن نوع متن و نمادهای بسیار زیاد می تواند لوگوی شما را پیچیده نشان دهد و ممکن است برند شما را نادرست معرفی کند. همه مارک های تاسیس شده اعم از اپل ، مک دونالدز ، نایک ، فدرال اکسپرس ، همه یک چیز مشترک دارند ، آرم آنها ساده و در عین حال به یاد ماندنی است. بنابراین ، شما به عنوان یک طراح باید تلاش کنید تا در طراحی آرم خود به سادگی برسید تا در ذهن مخاطبان شما به یاد ماندنی شود.

6. سرقت ادبی

این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که یک طراح آرم می تواند مرتکب شود اما متأسفانه این روزها این مسئله بسیار رایج شده است. هر طراح حرفه ای اهمیت یک طراحی اصلی و منحصر به فرد آرم را درک می کند.

هدف از یک آرم نمایندگی یک شرکت در بهترین حالت ممکن است و وقتی طراحان ایده دیگران را کپی یا سرقت می کنند ، بر نام تجاری شرکت تأثیر منفی می گذارد. علاوه بر این ، سرقت ادبی همچنین می تواند منجر به عواقب قانونی شود و ممکن است در نهایت هزینه مشابهی را بپردازید.

به شما…

با در نظر داشتن اشتباهات فوق ، آرم بعدی خود را طراحی کنید و به عنوان طراح آرم هیچ کاری برای بازگشت به زندگی حرفه ای شما وجود نخواهد داشت. چه کسی می داند شما می توانید آرم ستاره ای بعدی را طراحی کنید که وارد تالار مشاهیر می شود. الهام بگیرید. طراحی مبارک!

از این مقاله لذت می برید؟ در اجتماعی به اشتراک بگذارید!

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *