Furniture

چگونه مشتری های طراحی را بدست آوریم

قطعه ای که در زیر رونویسی شده است (کمی ویرایش شده است زیرا من هرگز در هنگام تفکر در صحبت کردن عالی نبودم).

چگونه مشتریانی با طراحی پردرآمد دریافت می کنید؟

“اعتماد به دست می آید. این چیز جدیدی نیست که مشتری ها به اندازه مشخصی می رسند – حتی کوچکترین مشتری ها درست است که قبل از استخدام شما محتاط باشند. هر زمان که مبلغ سنگینی را برای چیزی خرج کنید ، قبل از اینکه هزینه ای را که پرداخت می کنید دریافت کنید ، تحقیق خود را در مورد فروشنده انجام می دهید. مشتریان طراحی نیز همین کار را می کنند. بیشتر وقتی که آنها ده ها ، شاید صدها هزار پوند خرج می کنند.

“همیشه انتظار داشته باشید که مشتریان بالقوه شما همه جزئیات مربوط به شما را بصورت آنلاین مشاهده کنند. بعید است که همه آنها را ببینند ، اما شما باید نشان دهید که یک حرفه ای هستید و سالها در این مورد ثابت قدم باشید.

“رشد تجارت من یک کار تدریجی بوده است ، و اگر اتفاقاً در چند سال اول به یک شرکت چند ملیتی برسید ، بهتر از من عمل می کنید. حدود سه سال بود که Yellow Pages از طریق ایمیل برای من ایمیل زد ، بنابراین احتمالاً عنصری از شانس در نحوه یافتن نمونه کارهای من وجود داشت. مدیر برند این شرکت به پست های طراحی که منتشر می کردم علاقه نشان داد و از نحوه نمایش طرح های من خوشش آمد. من برای آنها یک رقم واحد برای پروژه ذکر کردم ، به این معنی که انتخاب آنها برای استخدام من بله یا نه بود ، اما امروز هنگام ارسال پیشنهاد من به طور کلی سه گزینه قیمت را در بر می گیرم ، بنابراین به جای تصمیم گیری در مورد استخدام من ، مشتریان از چه روشی برای استخدام من. احتمال اینکه آنها بله بگویند کمی بیشتر است. ”


با عرض پوزش برای اکو از طرف من. من و یان هر دو از میکروفون Blue Yeti استفاده می کنیم ، اما لازم است برخی از تکنیک های پخش صدا را برای سطوح صاف اتاق امتحان کنم. و بسیار متشکرم از یان بخاطر داشتن چنین میزبان مهربانی.

گوش دادن به تمام قسمت های پادکست Ian در وب سایت Logo Geek .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *