Furniture

چند مورد # 9

برخی از علائم ایتالیایی دوست داشتنی در Archivio Grafica Italiana .

Officine Ranchetti logo آرم Officine Ranchetti ، نوشته هاینز وایبل ، 1959.

برایان لاروسا سهام داستانهای موجود در پشت 20 نشان انتشارات انتشارات .

Simon & Schuster logo evolution تکامل آرم سیمون و شوستر.

“ریچارد سایمون و لینکلن شوستر هنگامی که در هفته اول انتشار خود در یک گالری قدم می زدند ، تصادفی از” ژان فرانسوا میلت “را دیدند. به ذهنشان خطور کرد که تصویر مردی که در حال کاشت دانه است ، استعاره کامل چاپ “کاشتن بذر خرد” است. بنابراین آنها جان اورت میلاس را استخدام کردند تا تولید مثل از نقاشی را برای colophon خود ارائه دهد. “

M logos from Trade Marks and Symbols

پیشینیان قدیمی آرم های شرکت معاصر ، با 99٪ نامرئی. مرتبط ، از بایگانی (2008): وقتی آرم ها به یک شکل هستند .

جری وست آرزوها هرگز برطرف نشد این که او نمادی در آرم NBA است. “من دوست ندارم کاری انجام دهم که توجه خودم را جلب کند.” از طریق TheLogoFactory .

Vintage French trademarks

مارک های برتر – مجموعه ای از آرم های فرانسوی برتر از دهه 50 و 60 است. اعتبار ندارد ، اما خوب است.

و یک نقل قول خوب از پائولا شر در مورد اینکه چگونه مدرسه طراحی به شما نمی آموزد که برای چه چیزی حقوق می گیرید.

“بیشتر طراحان برای مذاکره در مورد زمینه های دشوار منافع فردی ، انتظارات ، سلیقه و خواسته های افراد مختلف در یک سازمان یا شرکت ، در برابر نیازهای تجاری و محدودیت های بازار ، دستمزد می گیرند. […] توافق گروه گسترده و متنوعی از مردم در مورد یک روش جدید واحد برای همه ارتباطات شرکتی خود به توافق می رسد ، به این معنی است که طراح باید یک استراتژیست ، روانپزشک ، دیپلمات ، نمایشگر و حتی سوئنگالی باشد. روند پیچیده ، معمولاً مجموعه ای از ارائه ها و اصلاحات ، اقناع ها و اثبات های بی پایان ، ارزش پول دارد. این هزینه مشتری است. “

آنچه در مدرسه طراحی به شما نمی آموزند ، در بایگانی CR.

موارد قبلی .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *