Furniture

چند فکر در مورد قیمت گذاری

در طولانی مدت ارزان ترین بودن پناهگاهی برای افرادی است که توانایی طراحی چیزی را ندارند که ارزش پرداخت آن را داشته باشد ، و کسانی که جرات ندارند به محصول یا خدمات خود اشاره کنند و بگویند ، ” این ارزانترین نیست ، اما ارزشش را دارد. “
ست گودین

Money, Venice Beach طلسم Monopoly ، از طریق توماس گالوز

قیمت را به طور دقیق تعیین کنید ، خزش دامنه را مشخص کنید ، نقاط را به طور واضح اعلام کنید و برای هر لحظه کار صورتحساب را تعیین کنید. من رفتار غیراخلاقی را پیشنهاد نمی کنم ، اما عدم پرداخت هزینه برای وقت شما ، همه را فریب می دهد.
Eric Karjaluoto

اخیراً مشتری ای از من پرسید که آیا می توانم یک آرم ارزان (برای رستوران) طراحی کنم؟ از او پرسیدم آیا می تواند برای من غذایی مزه دار درست کند یا خیر ، که به من پاسخ داد … احتمالاً ، اما چرا من می خواهم؟ تجارت من این است … “او جمله را تمام نکرد ، همانطور که متوجه شد.
ریچارد ناوبز

من قیمت خود را به شما داده ام و این قیمتی است که باید برای ایجاد احساس تعهد عمیق در کار بپردازم. آیا با هزینه کمتری کار خواهم کرد؟ شاید. آیا می توانید با من مذاکره کنید؟ مطمئن. اگر واقعاً بخواهید من از آن طراحها باشم و بخواهید از آن مشتری باشم ، می توانیم چنین نوع رابطه ای را داشته باشیم.
Blair Enns

اطلاعات بیشتر در مورد قیمت گذاری طراحی:

هنر تاریک قیمت گذاری توسط جسیکا هیشچ
پیکاسو و قیمت گذاری کار شما در davidairey.com
گفتن “نه” توسط جیسون سانتا ماریا (سخنرانی عالی 20 دقیقه ای در مورد ارزش گذاری وقت خود)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *