Logo Blog, Logo design tips

چقدر باید برای یک آرم هزینه کنم؟

از زمان صرف انرژی بیشتر در تجارت مستقل طراحی آرم توسط رفتن به صورت آزاد من خیلی فکر کردم که کارم را بهتر کنم. چگونه می توانم بهره وری ، کارآیی و سودآوری بیشتری داشته باشم بخشی از این تفکر شامل بررسی قیمت طراحی آرم من است – آیا من به اندازه کافی شارژ می کنم؟

امروز اینجا ، با شارژ با قیمت ثابت آن را برای خودم و مشتریانم ساده نگه می دارم. با این حال ، من احساس نمی کنم این عملکرد درستی است که در حال انجام است ، مخصوصاً اگر می خواهم یک تجارت موفق . همانطور که همه طراحان هویت می دانند ، برخی از پروژه ها به طور قابل توجهی بیشتر از پروژه های دیگر طول می کشند و در بعضی موارد ، ارزش کار شما برای تجارت بیشتر است.

من اخیراً در این مورد با یکی از دوستان و طراحان دیگرم گپ زده ام ، Kyle Courtright ، که گزیده ای از کتاب الکترونیکی خود را به اشتراک گذاشته است ، راهنمای نهایی برای Logo Design ، جایی که او به بحث در مورد قیمت گذاری بر اساس ارزش می پردازد.

The ultimate guide to logo design eBook

من از این بینش آموخته ام و بر این اساس قیمت ها و روند فروش خود را بررسی می کنم. من این فصل را دوست داشتم ، و فکر می کنم شما نیز از آن یاد خواهید گرفت ، بنابراین کایل با مهربانی به من اجازه داده است که آن را با همه شما به اشتراک بگذارم … لذت ببرید.

گزیده فصل 5: راهنمای نهایی برای طراحی آرم

در ساده ترین شکل ، قیمت گذاری آرم شما به یک چیز کاهش می یابد.

مقدار.

ارزش توجهی است که چیزی شایسته آن است. این اهمیت ، ارزش یا سودمندی چیزی است.

من همیشه آن را می شنوم ، “چقدر باید برای یک آرم شارژ کنم؟”

این س fairال عادلانه ای است ، اما نمی توان به طور جهانی تعیین کرد – نرخ آرم شما برای همه سناریوها متناسب با یک نوع نیست.

و واقعاً این زیبایی آن است.

ما این فرصت را داریم که آرمهای خود را بر اساس ارزشی که هرکدام از ما ارائه می دهیم قیمت گذاری کنیم

قیمت گذاری مبتنی بر ارزش در اطراف ماست.

استارباکس یک فنجان قهوه را با قیمت عالی – حدود 3 دلار – می فروشد. در طرف مقابل خیابان یک فنجان قهوه از مک دونالد با قیمت 1 دلار فروخته می شود. مصرف کنندگان مایل به پرداخت حق بیمه هستند ، اما تنها در صورت وجود ارزش کافی برای جبران به 3 دلار که قصد دارید صندوقدار استارباکس را تحویل دهید.

بگذارید بگوییم یک طراح فقط با 50 دلار آرم سفارشی ایجاد می کند.

اگر از آنها می پرسیدم که آیا فکر می کنند خدمات طراحی آرم آنها 50 دلار است ، با تأکید می گویند ، “هیچ راهی”.

پس چرا برخی از ما به قیمت ارزان آرم رضایت می دهیم وقتی می دانیم خدمات آرم ما ارزش بیشتری دارد؟

برای پی بردن به “چرا” ، ما باید ریشه تصمیم در مورد قیمت ارزان و نقشی را که در ارزان سازی کار خود داریم ، کشف کنیم.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که ما می توانیم به قیمت ارزان آرم های خود رضایت دهیم:

1 ترس.

ندانستن پروژه بعدی از کجا می تواند چیز ترسناکی باشد.

قبض های پرداختی ، هزینه های پوشش و مالیات برای برنامه ریزی دارید.

ترس ماهیتی فلج کننده دارد. این نه تنها تأثیر بی حسی در تصمیم گیری ما دارد ، بلکه خلاقیت ما را نیز متوقف می کند.

ما نمی توانیم ترس را در چگونگی قیمت گذاری خدمات آرم خود متوقف کنیم … نه به ذکر خلاقیت.

خبرهای خوبی وجود دارد.

ما می توانیم با داشتن یک طرح پشتیبان – لیست کوتاهی از خیابان ها برای بدست آوردن شغل های جدید طراحی / شغل ، به راحتی با این ترس مقابله کنیم.

با در دست داشتن طرحی برای به دست آوردن آگهی های جدید ، وسوسه نخواهید شد که نرخ آرم خود را فقط برای داشتن شانس بیشتری در برنده شدن در پروژه کاهش دهید.

در عوض ، وقتی سوالات مربوط به طراحی کم است ، نگران نخواهید بود.

برای استفاده بیشتر در زمینه طراحی آرم به برخی از راه های موثر نیاز دارید؟ برای یافتن همه پروژه های آرمری که می توانید اداره کنید ، منابع زیر را بررسی کنید:

همچنین ، این لیست از 100+ منبع طراحی گرافیک a را بررسی کنید > برای اینکه کار شما کارآمدتر و از نظر هزینه وجدان باشد.

2. عدم تمرکز تبدیل محور.

شما یک خلاق هستید که می خواهید همین کار را انجام دهید … خلاق باشید.

و این کاملاً قابل درک است.

اما دنیای دیگری وجود دارد که بسیاری از طراحان آنچنان با آن سازگار نیستند.

من در مورد دنیای SEO (بهینه سازی موتور جستجو) ، آزمایش A / B ، استراتژی تجزیه و تحلیل ، نقشه برداری حرارتی ، طراحی تبدیل محور و تست نرخ تبدیل صحبت می کنم.

بیایید به طور خلاصه به یکی از این خیابانها بپردازیم که وقت زیادی از شما نمی گیرد اما سود زیادی را برای طراحی کسب و کار .

تست نرخ تبدیل.

متوجه شدم که اختصاص دادن زمان برای بهینه سازی برای تبدیل ها با برنده شدن درصد بیشتری از پروژه های طراحی ارتباط دارد و به نوبه خود بر نرخ طراحی تأثیر مثبت می گذارد.

نرخ تبدیل بالاتر تقاضای بیشتری برای تجارت طراحی شما ایجاد می کند.

در کنار تخصص / کیفیت کار ، داشتن تقاضای زیاد یکی از ساده ترین راه ها برای بالا بردن نرخ طراحی آرم است.

برای دستیابی به تقاضای بالاتر ، کسب مشتری بیشتر راهی بزرگ برای پیگیری است. اگر تقاضای شما افزایش یابد ، نرخ آرم شما نیز می تواند از این الگو پیروی کند.

در اینجا یک تست تبدیل وجود دارد که باید آن را امتحان کنید …

من یک آزمایش ساده انجام دادم تا ببینم چند نفر مشتری طراحی می کنیم من از طریق ایمیل برنده شدم و چه تعداد از طریق تماس تلفنی برنده شدند. خیلی ساده.

نتایج چشم نواز بودند.

وقتی من فقط از ایمیل استفاده کردم ، تجزیه و تحلیل 21٪ نرخ تبدیل را نشان داد. اما وقتی توانستم از طریق تلفن با مشتری احتمالی صحبت کنم ، نرخ تبدیل به 65٪ افزایش یافت. این 309٪ افزایش است!

به عبارت دیگر ، شما فقط درآمد این یک تغییر کوچک را سه برابر کردید.

این قدرت آزمایش نرخ تبدیل شما است.

به یاد داشته باشید … تبدیل بالاتر به معنای درآمد بیشتر است ، درآمد بیشتر به این معنی است که نرخ آرم شما فضای تنفسی بیشتری برای افزایش دارد.

به طور مداوم تغییر و بهینه سازی قسمت های ظاهراً کوچک کسب و کار طراحی شما ، به مرور تأثیرات مثبت شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

به من اعتماد کنید ، اگر می خواهید وقت خود را برای بهینه سازی برای تبدیل زمان اختصاص دهید ، تقاضا برای تجارت خود را افزایش می دهید.

شما کاملاً خود را تنظیم خواهید کرد تا آرم های خود را دقیقاً در مکان مورد نیاز قیمت گذاری کنید.

3 نرخ آرم شما بسیار راحت است.

بزرگترین اشتباهی که همکاران طراح لوگو می بینم این است که سالهاست نرخ آرم خود را یکسان نگه می دارند.

آنها با نرخی راحت می شوند که چشم اندازها اغلب به آنها “بله” می گویند. از آنجا که آنها بسیار “بله” می گویند ، باید عدد عالی باشد ، درست است؟

دقیقاً نیست.

به نمونه کارهای آرم خود مربوط به چند سال پیش فکر کنید. بیشتر ما می گوییم که در این بازه زمانی 2 ساله کاملاً یاد گرفته ایم و پیشرفت کرده ایم.

بسیاری از ما حتی ممکن است در برخی از آرم های قدیمی خود دچار مشکل شویم. ما نمی خواهیم بعضی از آنها نور روز را ببینند.

چرا؟

شما بازی خود را بالا برده اید. شما کار خود را براق کرده اید. شما تجربه ارزشمندی کسب کرده اید.

David Airey یک فرمول قیمت گذاری طراحی کرد که من احساس می کنم تقریبا در نقطه است. به فرمول زیر نگاهی بیندازید تا ایده بهتری برای هر عاملی که در تعیین نرخ آرم شما نقش دارد ، به دست آورید:

سطح تخصص
+
مشخصات پروژه
+
زمان چرخش
+
خدمات و پشتیبانی
+
سطح تقاضا
+
اقتصاد فعلی
+
مکان فیزیکی
=
هزینه کل

دلیلی وجود دارد که “سطح تخصص” در بالاترین سطح قرار دارد.

دانش ، مهارت و کیفیت طراحی همه این دسته از تخصص را تشکیل می دهند. اینها برخی از بزرگترین عوامل تعیین کننده ارزش هنگام قیمت گذاری خدمات آرم شما هستند.

با قیمتی راکد که نمایانگر کار شما از چند سال پیش است ، به خود ضرر نزنید.

اگر برای اینکه نگاهی دوباره به قیمت گذاری خود بیندازید ، باید هر سه ماه یک یادآوری تنظیم کنید ، این کار را انجام دهید. مرتباً نرخ آرم خود را دوباره ارزیابی کنید تا نشان دهنده ارزش واقعی شما برای میز باشد.

قدرت شفافیت

شما قبلاً می دانید که صداقت یک ویژگی با فضیلت است.

شما همچنین می دانید که پیروزی در پروژه آرم بعدی منوط به ایجاد دو چیز است: ارزش و اعتماد.

اکثر چشم اندازها به شما کمک می کند تا شک کنید و تصور می کنید که شما به طور کلی یک فرد صادق هستید.

اما اگر صداقت را به مرحله بعدی برسانید چه؟ اگر به نوعی به آنها نشان دهید فرد صادقی هستید چطور؟ به کسی که واقعاً می توانند به او اعتماد کنند؟

“صداقت در مورد جای زخم است. این در مورد لکه ها است. اما این چیزی فراتر از لاف زدن در مورد شکست است ، که می تواند نوعی خودخواهی باشد. این در مورد کمک واقعی به مردم است. ” – جیمز آلتوچر

من به مرور یاد گرفته ام که داشتن شفافیت عالی در زمینه بازی های آینده نگر عامل مهمی در برنده شدن در پروژه های طراحی آرم بیشتر است – و به خود فرصتی برای افزایش قیمت می دهید.

در اینجا چیزی است که من قبل از یک پروژه آرم بالقوه به چشم اندازها می پردازم …

من به آنها اطلاع خواهم داد ، “اگر به دنبال ارزانترین طراح آرم در آنجا هستید ، پس من بهترین تناسب نیستم. اما ، اگر به آرم با کیفیت نیاز دارید که نشان دهنده تجارت شما در یک راه موثری … پس مناسب مناسب است. “

می بینید در آن مکالمه چه اتفاقی افتاده است؟

سطح بالاتری از اعتماد و ارزش ایجاد شد.

آنها می دانستند که من بیشترین علاقه خود را در ذهن دارم زیرا می توانم بخشی را که اساساً اعلام می کنم خدمات آرم من ارزان نیستند کنار بگذارم.

من دریافتم که مشتریان این نوع شفافیت را تازه می کنند.

آنها حتی می توانند با این ایده که ارزان ترین نیستند ، طنین انداز شوند زیرا بسیاری از اوقات ، آنها تمایل دارند که دقیقاً از همان فلسفه تجارت برخوردار باشند.

آنها در بین رقبای خود ارزانترین شرکت نیز نیستند و می دانند داشتن یک ذهنیت مبتنی بر ارزش به چه معناست.

ناگهان ، شما با این شخص اشتراک دارید. آنها می فهمند که شما از کجا می آیید. آنها آن را دریافت می کنند

مشکوکین ممکن است این را “شفافیت بیش از حد” یا به طور خاص تر ، “یک راه سریع برای از دست دادن مشتری بالقوه” بدانند ، اما من به شما می گویم … فقط کار می کند.

اگر این مورد را در گفتگوهای خود با چشم انداز پیاده سازی کنید ، پروژه های آرم بیشتری را در این راه برنده خواهید شد.

مارک تجاری نیز در این مکالمه اتفاق افتاده است.

من خودم را با کیفیت طراحی مرتبط کردم – نه با تمایل به غرور ، بلکه با تحویل مطمئن و محکم.

موارد نادری وجود دارد که مصرف کنندگان مستقیماً به ارزش اهمیت نمی دهند. و اشکالی ندارد اینها موتورهای لاستیکی هستند که به هر حال نمی خواهید با آنها کار کنید.

این افراد تعداد مشخصی را در ذهن خود دارند که فکر می کنند هزینه یک آرم باید باشد. هر چیزی خارج از این تعداد تعیین شده بیش از حد شود – مهم نیست که نوع ارزشی را ارائه دهید.

خوشبختانه ، اکثر شرایط اینگونه نیستند.

واقعاً یک چیز غم انگیز این است که ببینیم مشاغل گاهی اوقات بودجه سنگ بنای تجاری نام تجاری خود را پس می گیرند. آنها آرم را به عنوان یک هزینه به جای سرمایه گذاری می دانند.

گاهی اوقات ، متقاعد کردن مشتریان بالقوه غیرممکن است که همه چیز با ارزش است. ذهن آنها ساخته شده و از کنترل ما خارج است.

آنچه ما می توانیم کنترل کنیم این است که بتوانیم برای از بین بردن نتایج بد و خوب اقدام کنیم.

در پایان ، وقتی صحبت از خدمات آرم شما می شود ، قیمت گذاری مبتنی بر ارزش را مسلم نگیرید.

میزان ارزشی را که برای میز می آورید کشف کنید ، صادقانه به ارزش آرم های خود نگاهی بیندازید و نرخ خود را تنظیم کنید.

پس از تعیین نرخ ، به اسلحه های خود بچسبید تا زمانی که فرصت ارزیابی مجدد را پیدا کنید.

روزهای حل و فصل بیش از حد ارزان قیمت آرم گذشته است.

خود را کوتاه نفروشید.

وقتی نرخ آرم شما با قیمتی مطابقت دارد با ارزشی که ارائه می دهید این احساس رایگان است.


از این عصاره لذت می برید و می خواهید بیشتر بخوانید؟ اطمینان حاصل کنید که Kyles eBook ، راهنمای نهایی طراحی آرم را بررسی کنید. ، و او را در توییتر اینجا پیدا کنید .

از این مقاله لذت می برید؟ در اجتماعی به اشتراک بگذارید!

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *