“مأموریت TCRP یافتن علت و ایجاد نتیجه و از آنجا ، با الهام بخشیدن به دیگران برای ایجاد کاتالیزور برای تغییر ، ابتکار عمل خود را افزایش می دهند.”
این هویت در سال 2012 توسط شرکت براوو مستقر در سنگاپور ایجاد شد ، یک استودیوی طراحی که توسط ادوین تان تاسیس شد و جانیس تئو.
کار مثالی عالی است که نشان می دهد چگونه یک نماد با ظاهر ساده می تواند بخشی از یک هویت بصری بسیار قویتر را تشکیل دهد و چرا وقتی به عنوان بخشی از تصویر بزرگتر مشاهده می شود ، ارزش آرم بسیار بیشتری وجود دارد. این نماد براساس شخصیت چینی Rén ، به معنای “مردم” . ”
براوو مجموعه ای از نمادها را با نمادی برای دلایل مختلف مشتری خود ایجاد کرد.
نام کارت واکنش زنجیره ای خود را ایجاد می کند. می توانید آن را به سه نفر دیگر منتقل کنید.
اطلاعات بیشتر از شرکت Bravo ، و پروژه واکنش زنجیره ای.
پروژه واکنش زنجیره ای

05
May