Furniture

هنر گرافیک طلسم تبلیغات

دو کتاب در این هفته وارد شد – با Mr. Product ملاقات کنید (جلد 1) و آقای محصول (جلد 2). نوشته و گردآوری شده توسط وارن داتز و مسعود حسین ، كتاب ها ” هنر گرافیکی طلسم های باشکوه تبلیغات. ”

با Mr. Product ملاقات کنید (جلد 1)

Meet Mr Product

در اصل به عنوان شومیز در سال 2003 توسط Chronicle Books منتشر شد ، Meet Mr. Product امسال مجدداً منتشر شد یک مشکل سخت توسط Insight Editions ، همزمان با انتشار جلد 2.

Meet Mr Product

Meet Mr Product

“اگرچه بسیاری از شخصیت های تبلیغاتی زندگی کوتاه مدت داشته اند ، اما دیگران برای مدت صد سال یا بیشتر وجود داشته اند. این مشتریان با اغوا برای خرید محصولات از سبزیجات منجمد تا کیک بسته بندی شده ، از همبرگرهای فست فود گرفته تا لاستیک اتومبیل ، این “شخصیت های سخنگو” محصول تخیل شده و مصور ، مشاغل مورد نظر خود را مجسم می کنند. بسیاری از این مشاغل کوچک شروع به کار کردند ، اما تعداد زیادی برای تسلط بر حوزه های خود رشد کردند – بیشتر به دلیل نمادهای معروف آنها. ”

Meet Mr Product

Meet Mr Product

Meet Mr Product

جلد 1 یک مقاله مقدماتی برای حدود 20 صفحه اول دارد. سپس این تصاویر به بخشهایی برای غذا ، نوشیدنی ، وسایل کودک ، غذاخوری ، فناوری ، خودرو ، خانه و سرانجام شخصی و اوقات فراغت تقسیم می شوند. این نوعی کتاب است که به جای یک تاریخچه عمیق ، برای برخی از دلتنگی ها انتخاب می کنید.

آقای محصول (جلد 2)

Mr Product

جلد دوم ، که توسط Insight Editions (2015) نیز منتشر شده است ، به دوره بین 1960 و 1985 تمرکز دارد که طلسم ها در بیشترین شیوع خود قرار داشتند.

Mr Product

Mr Product

“این روزها هوای مدستون در حالی که آژانس های تبلیغاتی شخصیت ها ، شعارها و صدای همهمه دهه های 1960 و 1970 را به ارمغان می آورند ، نسیم گرم دلتنگی در حال باریدن است. به این کمپین ها “برندسازی مجدد” گفته می شود. آژانس های تبلیغاتی متوجه می شوند که گرچه تأسیس این شخصیت ها که مدتها در روان آمریکایی جا افتاده بودند مدت زمان زیادی طول کشید ، آنها همچنان یک منبع ارزشمند برای شناسایی و تبلیغ محصول هستند. با وجود فشار مداوم در تبلیغات برای آیکون های جدید ، نوآورانه و مرسوم ، مد روز اکنون بازاریابان “قدیمی های طلایی” زمان های گذشته را تصدیق و با موفقیت استفاده می کنند. ”

Mr Product

Mr Product

Mr Product

بیشتر طلسم ها مربوط به قبل از تولد من است و بعید است که دوباره برگردند ، اما هنوز برخی را می یابید که بیشتر ما آنها را تشخیص خواهیم داد – رونالد مک دونالد ، تونی ببر ، سرهنگ سندرز ، جولی گرین غول BIC پسر ، Bibendum .

Mr Product, Meet Mr Product

دو بایگانی بصری محکم ، خوش ساخت با جلدهای دوخته شده و لعاب دار. من همچنین از این مقاله قدردانی کردم: “Insight Editions ، در ارتباط با ریشه های صلح ، برای هر درخت مورد استفاده در تولید ، دو درخت کاشت از این کتاب. ”

آنها مستقیماً از ناشر یا اینجا در دسترس هستند:

با آقای Product ملاقات کنید در Amazon.com | در Amazon.ca
Mr Product در Amazon.com | در Amazon.co .uk | در Amazon.ca

بررسی استیون هلر را در اقیانوس اطلس .

و فراموش نکنیم ، اگر این طلسم ها نبودند ، هرگز لذت تماشای لوگوراما را نخواهیم داشت

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *