Graphic Designs, Logo Blog

نحوه درخواست بازخورد طراحی آرم


بعنوان یک طراح ، در برخی از مراحل باید درخواست بازخورد در مورد طرح های آرم خود را داشته باشید.

بعنوان مشتری همچنین ممکن است بخواهید در مورد طرح هایی که برای شما ایجاد شده اند بازخورد بگیرید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

طراحان کارها را به مشتریان ارائه می دهند یا ایده ها را با طراحان دیگر به اشتراک می گذارند به صورت جداگانه ، یا برای طراحی جوامع برای جستجوی بازخورد صادقانه که به ارتقا skills مهارت طراحی آنها کمک می کند.

با اجرای Logo Geek Facebook Community از حدود 3 سال پیش ، من دیده ام که طراحان کارهای خود را به خوبی ارائه می دهند ، و… طراحانی که نمایش های بدی نیز ارائه داده اند.

در مقابل ، من همچنین با مشتریانی کار کرده ام که آرم طراحی شده برای آنها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک گذاشته اند و می بینم چه اتفاقی می افتد که به روش صحیح انجام نشود … به عنوان مشتری شما می تواند گیج شود ، و به عنوان یک طراح می تواند به کابوسی از تجدید نظرهای بی پایان تبدیل شود … در کل ناامید کننده است.

خوشبختانه می توانم کمک کنم ، بنابراین امیدوارم این وبلاگ و پادکست پشتیبانی کننده (پیوند داده شده در بالا) هم به طراحان و هم به صاحبان مشاغلی که برای آنها آرم طراحی کرده اند کمک کند.

پادکست توسط FreshBooks ، نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر برای متخصصان خلاق طراحی شده است. می توانید 30 روز به صورت رایگان اینجا امتحان کنید .

Podcast: How to ask for logo design feedback, with Ian Paget

جلوگیری از بازخورد ذهنی

اصلی ترین چیزی که می خواهیم در هر سناریو از آن اجتناب کنیم ، بازخورد ذهنی است ، و من احساس می کنم که با نحوه شروع شما شروع می شود طرح ها را به مشتری خود ارائه دهید ، یا اینکه چگونه می خواهید از دوستان یا خانواده برای بازخورد درباره یک طرح درخواست کنید.

اولین چیزی که می خواهم استرس داشته باشم … مهم نیست که آنها چه فکر می کنند.

آنچه کسی در مورد طراحی لوگو شما فکر می کند بی ربط است.

با هر زمینه طراحی ، هرگز از کسی نظر خود را در مورد یک طرح نپرسید.

به نظر می رسد این کار مانند کارهای قوی است ، بنابراین من توضیح خواهم داد تا متوجه شوید.

چرا هرگز نمی پرسید که مردم درباره طراحی لوگوی شما چه فکر می کنند

با هر زمینه طراحی ، به ویژه طراحی آرم ، ما یک قطعه هنری ایجاد نمی کنیم.

ما در حال ایجاد یک طرح کاربردی هستیم .

شی ای که به دقت طراحی شده است تا زیبایی شناختی را نشان دهد که نشان دهنده تجارت است. شیئی که برای رقابت با طیف خاصی از شرکت ها ، محصولات یا خدمات طراحی شده است.… جسمی که برای جذب مخاطب بسیار خاص با دقت طراحی شده است.

علاوه بر این ، با طراحی آرم به ویژه یک جنبه فنی نیز وجود دارد. به عنوان مثال ، آرم باید چند منظوره باشد ، بنابراین برای کار کردن به عنوان یک نماد کوچک رسانه های اجتماعی ، در یک وب سایت ، در یک ساختمان ، روی لباس ، وسایل نقلیه … محصولات … لیست ادامه دارد. این بدان معنی است که آرم باید خوانا باشد و به اندازه کافی ساده باشد.

بنابراین نظر من این است که … یک آرم ، و هر چیز دیگری که “طراحی شده” باشد ، با هدف انجام یک کار خاص ایجاد شده است.

اگر در کاری که انجام می دهید مهارت دارید ، تک تک عناصر یک طرح با دقت مورد بررسی قرار گرفته است.

برای هر سطر یک دلیل وجود دارد. هر منحنی هر رنگی … شخصیت آن ، جزئیات یا کمبود آن.

اگر از کسی نظر خود را بپرسید … او نظر شما را به شما می گوید و در اکثر موارد ، چون همه نظر دارند ، بازخورد و افکاری که دریافت می کنید به ندرت برای شما مفید خواهد بود ، مگر اینکه از دانش داخلی برخوردار باشد به اهداف خود

بازخورد دریافت شده هنگام پرسیدن نظر شخصی از دیگران به احتمال زیاد نظرات ذهنی است. برای آنها شخصی است همانطور که فکر می کنند! همانطور که امیدوارم روشن کردم ، آنچه آنها شخصاً فکر می کنند بی ربط است.

ارائه طرح های خود برای جلوگیری از بازخورد ذهنی

راهنما درک می کند که چرا ما هرگز نباید نظر مردم را بپرسیم ، این یک مثال خوب است که من به طور مکرر از آن استفاده می کنم تا نظر خود را به یک فرد عادی برسانم.

تصور کنید من یک منگنه کش روی میز روبروی شما قرار می دهم. نظر شما در مورد استاپلر چیست؟

شما منگنه را برمی دارید … به من بگویید چه نظری دارید؟

من می دانم که شما چیزی برای گفتن خواهید داشت. چیزهایی دوست دارید و چیزهایی که دوست ندارید خواهید داشت.

من با خودم فکر می کنم ، “سیاه پوستان خسته کننده هستند … من آبی را ترجیح می دهم. من دوست ندارم که چه حسی مکانیکی داشته باشد. من واقعاً شکل را دوست ندارم. من ترجیح می دهم کمی کوچکتر باشد. ”

بنابراین با پرسیدن “نظر شما چیست” ، با نظرات ذهنی شخصی روبرو می شوید. از گروهی از افراد نظر خود را بپرسید و نظرات بی پایان خواهید گرفت.

متأسفانه این اتفاق در دنیای طراحی می افتد. شما از مشتری ، دوست ، عضو خانواده خود س askedال کرده اید که نظر آنها درباره طرحی که شما ساعتها روی آن صرف کرده اید… و … لیستی از کارهایی که انجام می دهند و دوست ندارند را به دست آورده اید.

متأسفانه بسیاری از طراحان گوش می دهند و به روزرسانی می کنند. وضعیت کابوس درست است؟

ما می خواهیم از این وضعیت جلوگیری کنیم ، بنابراین برای مقایسه من می خواهم منگنه را به طریقی دیگر به شما ارائه دهم ، و به خاطر این تمرین وانمود می کنم که شما درخواست کرده اید که من این را برای شما طراحی کنم .

بنابراین من صفت منگنه را به سمت شما نگه می دارم … و کمی ارائه را شروع می کنم…

“بر اساس بحث اصلی ما شما به دستگاهی نیاز داشتید که بتواند چند قطعه کاغذ را به طور دائمی با هم ببندد. شما به کم هزینه بودن و تولید در مقیاس انبوه احتیاج داشتید.

آنچه امروز به شما ارائه می دهم راه حل است. من دستگاهی ایجاد کرده ام که به راحتی در دست شما قرار می گیرد. من یک مکانیسم بارگذاری شده به فنر اضافه کرده ام تا منگنه ها به راحتی در 2 مرحله نصب شوند – به آسان بودن سر خوردن آنها نگاه کنید. ما از یک پلاستیک مشکی استفاده کرده ایم که بسیار کم هزینه و جنسیت خنثی است و برای مخاطبان گسترده ای ایده آل است. من همچنین به دقت شکل را طراحی کرده ام تا بتواند بدون هیچ مشکلی تولید انبوه شود.

همانطور که مشاهده می کنید ، این به طور م effectivelyثر اهداف مورد بحث در آغاز فرآیند را برآورده می کند. آیا می توانم برای ادامه تولید از سیستم خود خارج شوم؟ “

در این صورت ، شما چاره ای جز موافقت ندارید ، زیرا من به اهداف رسیده ام. این همان چیزی است که صاحبان مشاغل به آن اهمیت می دهند … اهداف. استراتژی آنها و چگونگی محصولی که شما طراحی کرده اید به آن دست می یابد.

من شرط می بندم حتی شما – فرد غیرتجاری … شرط می بندم که شما در حال گوش دادن به سخنرانی من بود که با سر تکان می داد ، با آنچه من می گفتم موافقت می کنید.

من با بازگشت به اهداف پروژه ، چالش های پیش رو ، و اینکه چگونه توانسته ام آنها را به طور مثر حل کنم ، کار را ارائه داده ام.

بنابراین وقتی به این روش حاضر می شوید یا بله می گیرید .. یا … چون ما روی تحقق هدف تمرکز کرده ایم ، بازخورد بسیار واضح و عینی به شما ارائه می شود که بهبود می یابد محصول.

با ارائه کار به روشی دیگر ، مکالمه بسیار متفاوت است. از جایی که هر کس نظر شخصی خود را به اشتراک بگذارد ، به بحث هوشمندانه ای مبتنی بر اهداف مبتنی بر اهداف تجاری و تصمیمات استراتژیک تبدیل شده است. بازخوردی که دریافت می کنم برای من و مشتری من مفید است.

بنابراین… به استرس… به عنوان یک طراح ، یا مشتری که به دنبال بازخورد درباره یک آرم است… هرگز نپرسید ، ”نظر شما چیست”.

درخواست بازخورد از یک دوست

مطمئناً ، نمونه اصلی که در بالا ذکر شد برای ارائه کار شما بسیار خاص است. اگر شما به سادگی از یک دوست ، یکی از اعضای خانواده یا جامعه افراد درخواست بازخورد در مورد آرم خود را دارید چه می کنید؟

خوب … همین اصل اعمال می شود. شما باید زمینه ارائه دهید. مانند مثال اصلی ، باید توضیح دهید که هدف شما چیست ، چگونه آن را حل کرده اید و بپرسید آیا چالش های تعیین شده را به طور موثر حل کرده اید؟ .

اگر مردم اهداف شما را بدانند ، در دستیابی به آنها به شما کمک می کنند. به این معنی که بازخورد با کیفیت دریافت خواهید کرد.

هنگام درخواست بازخورد ، اگر با بازخوردی که می خواهید بسیار خاص باشید

پاسخ های با کیفیت بالاتری نیز دریافت خواهید کرد.

بر دریافت بازخورد در یک زمینه از طراحی هویت تمرکز کنید. به این ترتیب در مورد مناطق خاصی که به آنها کمک می کنید بازخورد دریافت خواهید کرد و … به افراد کمک می کند تا روی حوزه مورد نظر خود تمرکز کنند ، بنابراین احتمالاً به شما کمک خواهند کرد.

هنگام کار با مشتریانی که به دنبال بازخورد هستند ، من به آنها توصیه می کنم از مخاطبان هدف خود س veryالات بسیار خاصی بپرسند .

به عنوان مثال ، اگر ما دو گزینه داریم ، می خواهیم از س askingال کسی که کدام یک را ترجیح می دهند خودداری کنیم … به همان اندازه ذهنی است همانطور که از فکر آنها می پرسیم. ما به نظرات ذهنی اهمیتی نمی دهیم.

ما می خواهیم اهداف را بر اساس اهداف پروژه بپرسیم.

به عنوان مثال ،

  • کدام یک از این طرح ها به بهترین شکل نمایانگر یک حرفه حسابداری آینده نگر است؟
  • کدام یک از این آرم ها بیشترین حق بیمه را برای شما دارند؟
  • انتظار شما برای هر یک از این شرکت ها چقدر است؟
  • کدام یک از این شرکت ها احساس می کنند دوستانه ترین و نزدیک ترین شما است؟
  • کدام یک از این 2 آرم احساس می شود یک سازمان کوچک و قابل اعتماد است؟

questions سوالات بی پایان وجود دارد که می توانید بپرسید ، اما اگر آنها باشند برای دستیابی به اهداف پروژه اطلاعات مفیدی ، سازنده و مفیدی دریافت خواهید کرد که به شما کمک می کند موثرترین تصمیم را بگیرید.

دریافت غذا از جامعه طراحی

اگر از مخاطبان انبوه درخواست بازخورد دارید ، مانند انجمن geek logo … آرم 8000 طراحان آنلاین می مانند ، رویکرد شما مشابه آنچه قبلاً شرح داده شد خواهد بود ، اما به نظر من کمی پیچیده تر است و جای بحث دارد.

دوباره از پرسیدن نظر مردم بپرهیزید. فقط آن جمله را از واژگان خود حذف کنید زیرا باعث مشکلاتی می شود که بدون آن می توانید زندگی کنید. همانطور که مهم است تکرار می کنم.

فقط به این دلیل که با جامعه طراحان صحبت می کنید شرایط را تغییر نمی دهد. همه … مهم نیست که چه کسی باشد ، نظر شخصی خواهند داشت ، و این نظرات بیشتر برای شما بی ربط است.

شما باید حتماً س الات خاصی بپرسید ، و زمینه ارائه دهید .

شما باید اطمینان حاصل کنید که همه از مشکلی که می خواهید حل کنید آگاه هستند و این باعث بازخورد روشن ، عینی و مفید می شود.

حتی در آن صورت ، احتمالاً هنوز نظرات ذهنی خواهید گرفت …

این متأسفانه ماهیت جمعیت زیادی از مردم است. اما بازخورد ذهنی را نادیده بگیرید. می دانم که دشوار است ، اما … شما باید آنها را علف هرز کنید زیرا مفید نیست … همانطور که چندین بار ذکر کردم ، بازخورد ذهنی بی ربط است.

هر طراح ارائه بازخورد ذهنی در مورد یک طرح آماتور است – نه برای آنها مفید است و نه برای شخصی که بازخورد را دریافت می کند مفید است. آنها شایسته هستند (مودبانه) نادیده گرفته شوند.

اگر زمینه ای فراهم نشود ، که متأسفانه به صورت آنلاین بسیار زیاد اتفاق می افتد … یک طراح خوب برای درک اهداف س questionsالاتی می پرسد ، و آنها همیشه بر اساس آنچه شما می خواهید انجام دهید بازخورد ارائه می دهند. اگر می بینید که طراح دیگری از این طریق بازخورد نمی دهد ، یادآوری مودبانه را وظیفه خود قرار دهید.

و اگر شما از کسانی هستید که بدون هیچ نوع اطلاعاتی بازخورد می دهید – این کار را متوقف کنید ، و برای درک اهداف شروع به پرسیدن سوالات کنید تا بتوانید واقعاً مفید باشید. بله ، شما می توانید در مورد اجرای کلی بازخورد ارائه دهید ، اما از کجا می دانید که طراحی حتی مناسب است و ارزش آن را برای تکمیل ، صیقل دادن و اصلاح دارد؟ مفید باشید ، یا نظری ندهید.

بنابراین به درخواست بازخورد برگردید p

اگر از جامعه ای س specificال خاصی پرسیده اید ، می توانید بر اساس س yourال خود تمام پاسخ هایی را که بازخورد محدود می دهد فیلتر کنید. از هر موضوعی می توان عبور کرد زیرا برای شما مفید نیست.

در انجمن لوگو گیک ، طراحان و افرادی که علاقه مند به طراحی در هر سنی ، مهارت و از فرهنگ و زمینه های مختلف هستند ، وجود دارد. در هر انجمن آنلاین به همین صورت است. به همین دلیل به هیچ بازخوردی بیش از حد اهمیت ندهید … اگر این کار را می کردید می توانستید احساس خستگی و گیجی کنید. فقط بازخورد هدفمند است و به شما کمک می کند مختصر را بهتر انجام دهید.

هر کس حق دارد که نظر دهد ، اما وقت خود را برای یادگیری شناختن اینکه به چه کسی باید اعتماد کند صرف کنید. به کار آنها نگاه کنید و تصمیم خود را بگیرید. انتخاب کنید که چه کسی را گوش خواهید داد ، به چه کسی می توانید اعتماد کنید … و در مقایسه ، چه کسی را می توانید با ادب نادیده بگیرید.

اگر فقط بپذیرید که همه افراد صدا دارند و همه بازخورد دریافتی از یک پست برای مخاطبان انبوه برای شما مفید نخواهد بود ، بیشترین ارزش را از بازخورد دریافتی بدون احساس خستگی زیاد خواهید گرفت.

حجم انبوه بازخوردی که در انجمن ها دریافت می کنید می تواند برخی از افرادی را که پست می کنند منصرف کند ، که من درک می کنم. بنابراین اگر این شما هستید ، چند نفر را پیدا کنید که به آنها اعتماد دارید. اما هنوز به درخواست بازخورد به همان روشی که قبلاً توضیح داده شده است نزدیک شوید. خوشبختانه هنوز هم می توانید آن افراد را در انجمن لوگوی گیک پیدا کنید.

چگونه می توانم هدف ایجاد کنم تا سوالات صحیحی را مطرح کنم؟

من می دانم که ممکن است برخی از افراد این مقاله را بخوانند که برای استفاده از رویکرد مورد بحث در بالا تلاش خواهند کرد زیرا هیچ هدفی برای کار ندارند. آنها به سادگی فاقد اطلاعات مورد نیاز هستند.

بنابراین برای به دست آوردن این اطلاعات چه کاری باید انجام دهید؟

خوب … این به آنچه شما باید انجام دهید برمی گردد قبل از اینکه روی هر کار طراحی کار کنید.

برای اینکه یک خلاصه طراحی آرم ایجاد کنید باید س questionsال کنید. شما باید چالش های پیش رو را درک کنید.

با طراحی آرم به طور خاص 4 زمینه اصلی وجود دارد که من دوست دارم در مورد آنها بدانم: تجارت ، رقابت ، مخاطبان هدف و در آخر ، و همه با این موافق نیستند … اما ، دانستن و درک هرگونه انتظار مشتری شما برای من مفید است.

در زیر س questionsالاتی که می خواهم بپرسم آورده شده است:

تجارت

  • نام شرکت شما چیست؟
  • آیا شما برچسب یا شعار شرکتی دارید؟
  • چه محصولی یا خدماتی را انجام می دهد کسب و کار شما ارائه می دهد؟
  • اگر شما یک شرکت تازه کار نیستید ، چه دلایلی می خواهید یک آرم جدید
  • آیا یک داستان منحصر به فرد در پشت کسب و کار شما وجود دارد؟
  • 5 سال دیگر کسب و کار / خدمات خود را در کجا می بینید؟
  • از آرم جدید شما کجا استفاده می شود؟

مسابقه

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *