Graphic Designs, Logo Blog

نحوه ارائه طرح های آرم با ماکت های مارک تجاری

یکی از راههای ارائه ارائه طرح آرم به مشتری این است از طریق ماکت های آرم Mockup الگویی است که می توانید از آن برای نمایش خلاقانه یا واقع گرایانه طرح آرم به مشتری خود استفاده کنید.

شما می توانید با استفاده از یک ماکت به مشتری نشان دهید که طراحی آرم شما در دنیای واقعی چگونه به نظر می رسد. به عنوان مثال ، اگر در حال ایجاد آرم برای مشاغل تجارت الکترونیکی هستید ، می توانید از یک ماکت آرم با طراحی پس زمینه وب سایت استفاده کنید تا نشان دهد که آرم هنگام نمایش آنلاین چگونه است.

در این مقاله ، ما می خواهیم شما را در مورد چرایی استفاده از ماکت و چگونگی استفاده از آنها برای ارائه طرح های آرم خود راهنمایی کنیم.

چرا از ماکت های محصول برای طراحی آرم خود استفاده می کنید؟

  • می توانید از mockups به عنوان یک دستیار بصری ، بنابراین می توانید به راحتی معنی هر م componentلفه و ارتباط آنها را توضیح دهید به شرکت یا محصول مشتری. این جزئیات بصری را ارائه می دهد و به مشتری احساس واقع بینانه تری از نحوه نشان دادن آرم هنگام قرار دادن موارد خاص از جمله کارت ویزیت ، لباس ، کیف ، کاغذ و موارد دیگر می دهد.
  • ماکت می تواند به شما کمک کند عناصر طراحی را که نیاز به تجدید نظر دارند مانند طرح های رنگی برخورد یا نسبت هایی که نیاز به اصلاح دارند ، کشف کنید. عناصر طراحی مانند نوع قلم ، رنگ ها و اشکال باید در مرحله ماکت مراحل طراحی آرم شما تعیین شود.
  • ارائه ماکت محصول نیز می تواند فرصت خوبی برای شما باشد مشتری برای درخواست تجدید نظر یا توضیحات مربوط به طراحی شما.

انواع ماکت های محصول که می توانید استفاده کنید

انتخاب نوع مناسب مدل ساخت محصول برای به تصویر کشیدن طراحی لوگو برای مخاطبان هدف یا مشتری خود به روش صحیح ضروری است. در اینجا انواع اساسی ماکت وجود دارد که می توانید استفاده کنید:

ساخت سبک زندگی

مدل های سبک زندگی برای محصولات روزمره که مردم استفاده می کنند ایده آل هستند. دسته های محبوب شامل ماکت های تی شرت ، ماکت لیوان ، ماکت های دستگاه و موارد دیگر.

این نوع ماکت می تواند یک آرم را در زمینه زندگی واقعی نمایش دهد. برای آرم های خود می توانید از مدل های سبک زندگی با مدل استفاده کنید تا مشتری شما بتواند خریداران هدف خود را با استفاده از محصولاتشان تصور کند.

Lifestyle Branding Mockup Image

ماکت های مسطح تخت

این نوع ماکت محصول مرتب شده روی یک سطح صاف را نشان می دهد. اگر می خواهید تصور کنید که چگونه محصولات و طراحی آرم با عناصر دیگر سازگار است ، ایده آل است. به عنوان مثال ، می توانید از عکس یک لپ تاپ با طرح آرم خود به همراه اشیا other دیگری مانند عینک ، لیوان قهوه ، دفترچه یادداشت ، گیاهان و سایر موارد استفاده کنید.

ماکت های فقط محصول

تمرکز این نوع ماکتها خود محصول است ، بنابراین نیازی به عناصر فانتزی یا لوازم جانبی ندارید. استفاده از زمینه سفید یا سیاه کافی است.

اگر کالای مشتری شما یک دفترچه یادداشت است ، می توانید به راحتی عکس یک کاغذ را تهیه کنید و طرح آرم خود را روی آن قرار دهید.

این نوع ماکت را اغلب در لیست محصولات بازار آنلاین مشاهده خواهید کرد.

Logo Mockup on Bags

ماکت های متحرک یا ویدیویی

اگر می خواهید طراحی آرم خود را به روشی پویا به نمایش بگذارید ، می توانید از برنامه های متحرک یا ویدیویی

برای این کار نیازی به فیلمبرداری خود نیستید ، می توانید از ابزاری مانند Placeit استفاده کنید که به شما امکان می دهد ظرف چند ثانیه آنها را بصورت آنلاین ایجاد کنید.

ماکتهای خود را از کجا دریافت کنید؟

برای یافتن ماکتهای با کیفیت ، دو منبع اصلی وجود دارد: الگوهای PSD یا ابزارهای آنلاین.

بهترین الگوهای PSD

در قالب PSD می توان با استفاده از در اینجا چند منبع معتبر از الگوهای ساختگی PSD آورده شده است:

بهترین منابع آنلاین

یکی از ابزارهای مفید برای طراحان آرم تولید کننده ماکت . آنها می توانند روند ایجاد ماکت را بسیار سریعتر و آسان تر انجام دهند:

استفاده از Placeit برای ساختن ماکتهای شگفت انگیز آرم

Placeit دارای بزرگترین کتابخانه ماکت آنلاین از بین تولیدکنندگان ماکت است. اگر به دنبال ایجاد سریع ماکت های با کیفیت هستید ، Placeit ابزاری مناسب برای شماست. در اینجا چقدر ساده است که ماکت های آرم را در Placeit ایجاد کنید ::

1 از منوی اصلی پیمایش ، یک دسته بندی ماکت را انتخاب کنید که برای پروژه شما منطقی باشد (به عنوان مثال ‘Packaging Mockups):

Selecting a mockup category from the menu

2. الگوهای ماکت را مرور کنید و یکی از موارد دلخواه خود را انتخاب کنید:

Browse Packaging Mockups

3. با افزودن طرح آرم و تغییر سایر عناصر متناسب با طرح خود مانند رنگ محصول و رنگ پس زمینه ، ماکت را سفارشی کنید.

Logo Mockup using Placeit
شکل >

4. هنگامی که از ماکت خود راضی هستید ، روی بارگیری کلیک کنید و این گزینه را دارید که یا ماکت جداگانه را بخرید یا در Placeit مشترک شوید و از همه موارد موجود در وب سایت بارگیری های نامحدود را دریافت کنید:

Placeit Pricing Table
شکل >

5. اگر به یکی از دسته ها برگردید (به عنوان مثال “Packaging Mockups”) می توانید از منو یک زیر شاخه را انتخاب کنید (به عنوان مثال “فنجان های قهوه”) و طرح خود را بارگذاری کنید تا آن را در همه ماکت های موجود در آن مشاهده کنید. زیرشاخه فوراً و اگر حساب کاربری دارید آنها را از آن صفحه بارگیری کنید:

A selection of packaging mockups

عناصر مهم طراحی برای ایجاد محصول درجه یک ماکی برای آرم های شما

در اینجا لیستی از برخی عناصر مهم طراحی وجود دارد که ممکن است لازم باشد هنگام ایجاد ماکت های محصول در طرح های آرم خود را ارائه دهید :

رنگ – این عنصر به ویژه در نمایش دیجیتالی محصولات فیزیکی مهم است. هدف از ماکت محصول شما این است که ارائه شما تا حد ممکن واقع بینانه به نظر برسد. به همین دلیل ، استفاده از رنگ به همان روشی که در محصول نهایی نیز به کار خواهد رفت ضروری است.

کنتراست – اطمینان حاصل کنید که پس زمینه تصویر ماکت کنتراست رنگی واضحی ایجاد می کند تا محصولات و آرم برجسته شوند. داشتن کنتراست بد ممکن است قابل تشخیص بودن طرح شما باشد. کنتراست خوب قسمتهایی از طرح شما را نشان می دهد که مهمترین هستند.

تایپوگرافی – این عنصر فقط استفاده از انواع قلم های زیبا نیست. این در مورد ایجاد یک سلسله مراتب بصری محکم ، ایجاد تعادل در طراحی و تنظیم لحن برای مدل سازی است.

فاصله – اگر می خواهید محصول و طرح آرم برجسته باشد ، ممکن است بخواهید از ماکت هایی با فضای بزرگ استفاده کنید. اما این بستگی به طرح کلی محتوایی دارد که سعی در دستیابی به آن دارید. هنگام استفاده از ماکت های Flat Lay می توانید عناصر زیادی داشته باشید ، اما اطمینان حاصل کنید که ارائه نهایی بیش از حد شلوغ نباشد.

گفتن یک داستان از طریق ماکت های آرم

ارائه طرح های آرم خود از طریق ماکت ، فرصتی است که می توانید به مخاطبان هدف خود یا مشتری خود نشان دهید که طرح ها در یک دنیای واقعی چگونه به نظر می رسند.

استفاده از ماکت های سبک زندگی از وب سایتی مانند Placeit به شما امکان می دهد به راحتی با طرح های خود داستانی را تعریف کنید و می تواند احساسات و ایده هایی را که می خواهید مخاطب هدف شما هنگام دیدن طرح شما داشته باشد ، برانگیزد.

آنها همچنین می توانند برای تأثیرگذاری و حرفه ای تر شدن ، به ارتقا نمونه کارها یا ارائه مشتری کمک کنند.

اگر می خواهید درباره آرم ها و چگونگی به حداکثر رساندن توانایی خود به عنوان یک طراح بیشتر بدانید ، از طریق LogoGeek مرور کنید و شروع به تبدیل شدن به شما آرزو دارید که طراح آرم باشید.

از این مقاله لذت می برید؟ در اجتماعی به اشتراک بگذارید!

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *