Furniture

مدرنیسم آرم

“از لباس های رسانه ای گرفته تا غول های خرده فروشی ، خطوط هوایی تا گالری های هنری ، این تحقیق گسترده در سه فصل طراحی گرا سازمان یافته است: هندسی ، اثر و تایپوگرافی. سپس هر فصل به بخشهای فرم و سبک مانند الفبا ، همپوشانی ، نقاط و مربع تقسیم می شود. ”

Logo Modernism book spread
صفحات 82-83.
Logo Modernism book spread
صفحات 102-103.

” با بیش از 3،0 00 مغازه ، Daiei مستقر در کوبه یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای سوپرمارکت ژاپن است. این شرکت در سال 1957 با افتتاح یک داروخانه واحد راه اندازی شد. با آغاز دهه 1970 خرده فروش کوچک تبدیل به رهبر بازار در بخش سوپرمارکت ژاپن شد و شرکت به یک آرم شرکتی با مهارت طراحی شده نیاز داشت. یک تیم داخلی این کار را با کمک آژانس تجاری PAOS در سال 1973 به عهده گرفت و آرم جدید به شکل یک دایره با قطعه قطعه قطعه شده بود. این تصویر به کانون طراحی کل شرکت در شرکت تبدیل شد. ”

Logo Modernism book spread
صفحات 224–225.

Logo Modernism book spread

صفحات 378–379.
Logo Modernism book spread
صفحات 380–381.

کتاب جالب 2015 شباهت زیادی به محبوب آرم مایکل اوامی دارد ، به جز این یکی چند زبانه (انگلیسی ، فرانسوی و آلمانی) و در یک دوره 40 ساله تمرکز دارد که طراحانی مانند آنتون استانکوفسکی و پل رند در بالای بازی خود بودند.

مدرنیسم آرم از طریق ناشر در دسترس است. TASCHEN یا Amazon.com و Amazon.co. انگلستان .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *