Furniture

مایکل بیروت با آرم صحبت می کند

Michael Bierut

“اگر از مردم ایالات متحده بپرسید چه آرم هایی را دوست دارند و به رسمیت می شناسند ، آنها Target یا Nike را نام می برند. Target به عنوان مثال ، فقط یک نقطه با یک دایره در اطراف آن است ، این تمام است ، بنابراین اگر می خواهید یک آرم مانند Target داشته باشید ، نیازی به استخدام یک طراح نیستید ، شما به سختی باید بدانید که چگونه یک برنامه رایانه را اداره کنید ، همچنین آرم ممکن است هر چیزی باشد. خدا می داند که ما بسیاری از آنها را در اینجا انجام می دهیم ، اما من فکر می کنم بهترین کار در این منطقه به آنچه اکثر طراحان در آن توافق می کنند برمی گردد: نکته واضح ، این آرم واقعی نیست بلکه نحوه استفاده از آن است. ” […]

“این وسواس عجیب با کرنینگ در کاملاً جدید وجود دارد من فهمیده ام که به این دلیل است که بسیاری از افرادی که در مورد سایت در طول روز کار خود نظر می دهند ، انجام می دهند: نوع هسته. آنها وقت زیادی را صرف ارائه هویت های چالش برانگیز به هیئت مدیره های سختگیرانه و بدبینانه در شرکت های بزرگ نمی کنند. بسیاری از آنها هرگز چنین کاری نمی کردند ، اما آنها فضای بین حروف را تنظیم کرده اند و این چیزی است که می توانند با اقتدار کامل نسبت به آن واکنش نشان دهند. سرگرم کننده است ، بازی هرکسی است و همه می توانند درباره یک آرم نظر دهند. سعی می کنم همه را با یک دانه نمک بردارم. من هرگز آنها را جدی نگرفته ام. من فکر می کنم شما می توانید یک آرم وحشتناک برای یک شرکت خوب با افراد بزرگ طراحی کنید و آنها می توانند آن را در یک برنامه عالی بسازند. متناوباً می توانید برای افرادی که زیرک و باهوش نیستند و قادر به ارتباط با هر چیز مثبتی نیستند ، یک آرم درخشان طراحی کنید و به یک لوگوی وحشتناک تبدیل شود. “

مصاحبه کامل را در Facing Sideways .

مایکل بیروت در این پروژه های پیش از این شرکت داشت:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *