Furniture

غذای ایرلندی را دوست داشته باشید ، آرم را دوست نداشته باشید

Love Irish Food logo design

Love Irish Food به عنوان یکی از بزرگترین کارزارهای تبلیغاتی پاییز. بیش از 30 نفر از بازیکنان مهم بخش مواد غذایی ایرلند ، از جمله Tayto ، Ballygowan ، Batchelors و Barry’s Tea ، در تلاش برای افزایش فروش هستند. در ماه های آینده ، این مارک ها حمل لوگوی “Love Irish Food” را بر روی محصولات خود آغاز می کنند.

رئیس جیم پاور گفت: این آرم” اطمینان كامل به مصرف كنندگان می دهد كه مارك دارنده این نماد بیش از هر چیز دیگری است ، یك برند واقعی ایرلندی با مشخصه های كیفیت ، میراث و ارزش های مترادف با ایرلندی مورد اعتماد مارک ها “.

مارک ها فقط درصورتی می توانند نشان را حمل کنند که حداقل 80 درصد فرآیند تولید محصول در ایرلند انجام شود و در صورت امکان مواد اولیه به صورت محلی تهیه شود.

در یک نظرسنجی از حدود 400 نفر ( ذکر شده است در اینجا ) ، 72٪ گفتند که آنچه را مارک های ایرلندی می دانستند خریداری یا تمایل به خرید آن دارند ، بنابراین این کار ایده خوبی به نظر می رسد (حتی اگر نظرسنجی سبک باشد – آنچه که مردم می گویند و آنچه در واقع انجام می دهند انجام دهید ، می تواند بسیار متفاوت باشد).

متأسفانه از منظر طراحی ، آرم به موارد زیر می پیوندد بلکبرن مارکت ، بارو و بلفاست در “اصالت جذاب” آن.

belfast devon logos
شهر بلفاست و South غذا و نوشیدنی حماس

blackburn barrow logos
Blackburn Market و بارو

Love Irish Food در دوبلین ، یکی از دو پایتخت جزیره زمرد واقع شده است. مطمئناً طراح از آرم پایتخت دیگر ، بلفاست آگاهی داشته است. پس از همه ، این فقط یک جست و خیز کوتاه از مرز است.

به نظر می رسد یکی از چهار شرکت مستقر در دوبلین که حسابهای تجاری موجود را جابجا می کنند ، تصمیم عجیب دیگری است:

Carat قابل درک است که در زمینه خرید رسانه برنده شده است. Irish International با کارهای خلاقانه کنار رفته است. مشاوران موری برنده روابط عمومی شده است. و Pigsback.com برای تهیه وب سایت حفظ شده است. ”

از نگاه به وب سایت Pigsback.com ، فکر می کردم که وجود دارد بسیار مناسب تر استودیوی طراحی وب مستقر در دوبلین. عبارتی درباره یک کتاب و جلد آن به ذهن خطور می کند ، اما آیا آنها حتی خدمات طراحی را ارائه می دهند؟

بسیار خوب ، بنابراین کاملاً منطقی است که یک طراح ناخواسته یک آرم ، حتی با صنعت طراحی مختصر و مشتری متفاوت. بیش از mine نگاه نکنید و آن را با این زیبایی ها . (یادداشت برای خود: انگشت خود را بیرون بکشید ، دیوید)

Love Irish Food logo design

بهتر از اینها می توانید انجام دهید ، بچه ها.

بروزرسانی شماره 1:

از biz-R (استودیوی مسئول غذا و نوشیدنی دوان) پرسیدم تقریباً پنج سال پیش طراحی شده است) برای افکارشان در مورد شباهت ها.

“شکل اصلی تقریباً یکسان است ، نام بسیار شبیه است ، رنگ نزدیک است و از همه مهمتر برای قانون مارک تجاری ، صنعت یکسان است. Strapline و URL Food & Drink Devon ، “ Love The Flavour نیز دارای شباهت هایی هستند. پس از تبلیغات مربوط به هویت بلفاست در مطبوعات ایرلند سال گذشته ، من به ویژه چشم پوشی کردم که چگونه این اتفاق می افتد! ”

– بلر تامسون ، مدیر خلاق

بروزرسانی شماره 2:

آرم برای من ارسال شده است که Love Irish Food برای تبلیغ این مفهوم در صنعت غذا برای اولین بار استفاده کرد.

Love Irish Food logo design concept

ریز ​​ریزهای خود را در این زمینه قرار دهید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *