Furniture

رکود هویت

The Identity Recession

رکود هویت: چرا شرکت ها در مورد تغییر نام تجاری خود بسیار محتاط هستند؟

رکود می تواند زمان مناسبی برای تغییر نام تجاری باشد. در زمان آشفتگی ، شرکت ها متوجه می شوند که در مورد مشتری ، خط مشی خود و هویت خود تجدید نظر می کنند. برخی عقب نشینی می کنند تا بر توانایی های اصلی خود تمرکز کنند. دیگران با جلب نظر رقبای پر دردسر به دنبال گسترش هستند.

فکر می کنید بیشتر افراد شیفت های خود را با آرم و هویت جدید تبلیغ می کنند ، به ویژه هنگامی که روزنامه ها و ایستگاه های تلویزیونی عملاً صفحات تبلیغاتی و اسلات تجاری را به شما هدیه می دهند. و در واقع ، برخی از شرکت ها نام تجاری جدید خود را در سال 2009 آغاز کردند. چندین مورد برای علاقه استراتژیک ، اجرای عالی و شاید شجاعت خود ارزش مطالعه دارند.

[…]

به نقل از هایس راث ، مدیر ارشد بازاریابی برای لندور همکاران : “در رکود ، هیچ راهی بهتر برای سهم خود را نسبت به سرمایه گذاری در بازاریابی در حالی که دیگران در حال تعدیل نیرو هستند ، افزایش دهید ، درست مثل زمانی که دیگران در حال فروش هستند زمان بهتری برای خرید خانه نیست. فقط یک نکته قابل قبول در این تئوری وجود دارد: شما باید پول را در دست داشته باشید. و در سال 2009 ، پایین بازار سرمایه سقوط کرد ، بنابراین قابل درک است ، مشتریان در مورد هزینه کردن محتاط هستند. این امر بر ابتکارات تجاری جدید و تبلیغات شرکتی و روابط عمومی تأثیرگذار بوده است. ”

[…]

… طراحی خوب – در سطح سیستم – دقیقاً مانند حسابداری خوب است: هم نشان دهنده وجود مدیریت موثر است و هم نشان دهنده آن است. و تغییر نام تجاری می تواند چیزی جز لوازم آرایشی و بهداشتی باشد: با برنامه ریزی و زمان بندی مناسب ، می تواند قدرتمندترین عامل تغییر به دستور یک رهبر باشد. و مطمئناً می تواند مقرون به صرفه ترین باشد – در طرح بزرگتر ، ما درباره بادام زمینی صحبت می کنیم. (قیمت پایه اجرای مارک تجاری غیر خرده فروشی می تواند کمی بیشتر از هزینه تغییر امضا باشد.)

[…]

چشم انداز بهبود سریع از رکود هویتی واقعاً بسیار خوب به نظر می رسد.


مقاله کامل را در tcbreview.com بخوانید: The Identity Recession

تونی Spaeth یک مشاور هویت شرکتی مستقر در Rye ، نیویورک است. نظرات و بازتابهای اضافی مورد استفاده در وب سایت وی Identity Works. متأسفانه دیگر آنلاین نیست.

از طریق بلر تامسون .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *