Furniture

خاستگاه ردبول

Red Bull Soapbox Derby Red Bull Soapbox Derby ، اعتبار عکس .

تحت هدایت دیتریش ماتشیتز ، صاحب مارک اتریشی ، حماسه های ردبول در زمینه هنر ، مسابقه ، پرواز و حتی فضا این برند را به یک پدیده جهانی تبدیل کرده است. از نظر تجربه و ارتباطات ، شرکت Mateschitz ارزش غیرقابل محاسبه ای به نام تجاری اضافه کرد. جایی که آنها ارزش افزوده نداشتند ، طراحی نوشیدنی انرژی زا اصلی تایلندی بود. و این البته همان چیزی است که ارزش افزوده دارد. گاهی اوقات ، دانستن اینکه نباید در جادو دخالت کرد چیزی است که باعث ایجاد جادو می شود.

Red Bull logo Thai

در دهه 1970 ، ردبول در کشاورزان ، کارگران ساختمانی و رانندگان کامیون در تایلند به بازار عرضه شد. Krating Daeng (” Red Bull “به زبان تایلندی) یک نوشیدنی محبوب برای مرد کارگر بود: نوشیدنی که به شما اجازه می داد بر خستگی غلبه کنید ، یک شیفت مضاعف بکشید یا همه را رانندگی کنید. شب.

Muay Thai Red Bull Soapbox Derby ، موی تای ، اعتبار عکس .

این یک انجمن دیرینه با موی تای (کیک بوکس تایلندی) تشکیل داد ، که باعث محبوبیت و اعتبار خیابان شد. Red Bull با ترکیبی قوی از شکر ، کافئین و تورین که در یک بطری شیشه ای کوچک قهوه ای دارویی با برچسب رنگارنگ و روشن بسته بندی شده بود ، در بین مصرف کنندگان طبقه کارگر خود به موفقیت دست یافت.

Krating Daeng bottles Red Bull Soapbox دربی ، Krating Daeng، اعتبار عکس .

این کار با یک سفر تجاری مختصر به Dietrich Mateschitz اتریشی به تایلند آغاز شد. او به سختی از نوشیدنی عبور کرد و ظاهرا کشف کرد که این تاخیر جت او را “درمان” می کند. با همکاری مخترع تایلندی Chaleo Yoovidhya آنها نسخه ای از نوشیدنی تایلندی را که کمی مطابق با سلیقه اروپایی اصلاح شده بود ، راه اندازی کردند. بقیه ، همانطور که می گویند ، تاریخ است.

تکامل Red Bull از نوشیدنی محلی عجیب و غریب به مگا مارک جهانی یک کلاس عالی در نحوه اجرای ایده ارتباطی پیوستگی درخشان در رویدادهای ایده بزرگ است. اما این همچنین درسی در مورد ارزش خویشتنداری و حساسیت است. هنگامی که ماتشیتس تصمیم گرفت “Krating Daeng” را در اتریش راه اندازی کند ، مراقب حفظ شمایل نگاری برند بود و گاوهای شارژ آن را تقریباً دست نخورده نگه داشت. او شاید تشخیص داد که حس “خارجی” ، عجیب و غریب ، دمدمی مزاج و قوی بدون شک انجمن های مثبتی برای یک مارک جدید نوشیدنی های انرژی زا است.

Red Bull colours Red Bull Soapbox دربی ، Red Bull van rear، اعتبار عکس .

نمادهای طراحی یک شبه ساخته نمی شوند و دانستن اینکه چه موقع نباید آنها را تغییر دهید یک مهارت ارزشمند است. بنابراین اکنون دنیا با داشتن دو مارک Red Bull که البته یکسان اما متفاوت هستند ثروتمندتر است.

آیا می دانید؟

با تشکر از Red Bull ، مالک مشترک آن ، دیتریش ماتشیتز ثروتمندترین مرد اتریش است.

ردبول مالک چهار تیم فوتبال است (مستقر در لایپزیگ ، سالزبورگ ، نیویورک و کمپیناس در برزیل) و دو لباس F1. گفته می شود عملکرد F1 آن سالانه نیم میلیارد دلار برای شرکت هزینه دارد.


به روزرسانی:
رنگ F1 ردبول کار قطعاً تغییری در حد معمول است.

ردبول رکورددار عنوان سریعترین گودال ایستگاه ، زمان آن 1.923 ثانیه در آستین GP در سال 2013 بود.

و همچنین اسپانسر معروف ورزش شدید ، این شرکت همچنین یک تورنمنت هواپیمای کاغذی را به نام Red Bull Paper Wings “> تبلیغ می کند /.

نشریات jkr را می توان در jkr در توییتر را دنبال کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *