طراحان برجسته از سراسر جهان قویترین کار خود را برای نمایش در مکانهای مختلف ارائه دادند و تعدادی از طراحان در مورد کار خود و آینده طراحی آرم و هویت صحبت کردند.
در حالی که جزئیات زیادی از رویداد به صورت آنلاین وجود ندارد ، كتاب Logo World به زودی به عنوان نوعی ثبت تاریخی از آنچه رخ داده منتشر شد.
اولین جایزه طراحی لوگو با حضور اعضای کمیسیون اروپا ، اعضای دولت های بلژیک و فلاندر ، شهردار اوستنده ، فرماندار استان فلاندر غربی ، نمایندگان طراحی بین المللی برگزار شد سازمان ها ، اعضای مطبوعات و دیگران. این جایزه به طراحانی اهدا شد که در زمینه طراحی گرافیک ، به ویژه طراحی لوگو و هویت شرکتی پیشگام محسوب می شدند. ده برنده در سال 1994 آنتون استانكوفسكی ، فرانكو گریگنانی ، ژاك ن. گاراموند ، یوزف مولر-بروكمن ، پل رند ، یوساكو كامكورا ، استفان كانتشف ، هرمان زاپف ، جان راجلیچ پدر و Saul Bass بودند.
سخنرانان این مراسم شامل مواردی از قبیل Félix Beltrán ، دیوید کنسوگرا ، برتون کرامر ، و Marcello Minale ، با مشارکت در طراحی از آلن فلچر ، پل رند ، Saul باس ، هرمان زاپف و بسیاری دیگر.
“عملکرد علامت تجاری به روشنی نشان دادن هدف شرکت کمک مهمی در فروش است. در عین حال بسیار مطلوب است که این علامت چیزی در مورد اندازه و ماهیت شرکتی که در آن قرار دارد را نیز بیان کند. […] یک علامت تجاری وجود دارد تا مهر و موم شده خود را بر روی آگاهی عموم مردم مهر بزند. این هدف از تصویر شرکت است. ”
– یوساکو کامکورا
از آنجا که پاول ایبو همچنین بنیانگذار و رئیس مرکز بین المللی علائم تجاری (ITC) بود ، وی توانست مقدار زیادی ارسالی از آرم را از نام های مشهور این حرفه جمع آوری کند. این به طیف وسیعی از کتابهای طراحی لوگو کمک کرد که پاول در ادامه اقدام به انتشار ( آرم های معروف حیوانات 1 و 2 ، نمادهای بانکی 1 و 2 ، نمادهای هنری em) کرد > ، و دیگران).
یکی از نمایشگاه های جشنواره ، نامه های نمادها بود ، در تصویر بالا. این کتاب براساس یکی از ایده های قبلی کتاب پاول از سال 1991 ساخته شده بود.
با تشکر از پل و همکار طراح بلژیکی Christophe De Pelsemaker ، کتاب Letters as Symbols اکنون در دسترس است برای پشتیبان گیری از Kickstarter .
“هنگام صحبت در مورد آرم ، آنها نباید به فرهنگ خاصی پیوند خورده و محدود شوند ، بلکه باید توسط افراد با پیشینه های فرهنگی مختلف در سراسر جهان قابل درک باشند. یک آرم فارغ از تحصیلات و سطح هوش باید مستقل از اکثر استانداردها باشد و برای همه قابل دسترسی باشد. در حقیقت ، لوگویی که برای یک شرکت یا سازمان ایجاد می شود برای سهولت درک بصری است. هر چه فرم آرم ساده تر باشد ، به طور موثرتری چشم انسان را به خود جلب می کند. ”
– پل ایبو