Furniture

تکامل آرم SKODA

در آن زمان ، بیشتر چکها وطن پرست و وطن پرست بودند ، بنابراین آنها اولین شرکت خود را اسلاوی نامیدند. دوچرخه های آنها فروش خوبی داشت ، بنابراین لورین و کلمنت تصمیم گرفتند قدم بعدی را بردارند و موتورهایی اضافه کنند.

Slavia logo آرم L&K که در اسناد شرکت و به عنوان برچسب دوچرخه های اسلاویا (1910-1895) استفاده می شود.

آنها از سال 1899 شروع به ساخت موتور کردند ، نام شرکت خود را به Laurin & Klement Co تغییر دادند و چندین پیروزی در مسابقات را به دست آوردند. آنها در حالی که تقریباً 4000 موتور از انواع مختلف ساختند ، شروع به آزمایش پدیده جدیدی کردند – اتومبیل – که از سال 1905 به بعد جایگزین موتور به تدریج شد.

Slavia logo آرم در روزهای اولیه شرکت ، به طور انحصاری در اسناد شرکت استفاده می شود.

Slavia logo آرم همانطور که در مخازن سوخت موتور سیکلت L&K استفاده می شود.

Slavia motorcyle موتور اسلاویا اعتبار تصویر

Slavia motorcyle

Slavia motorcyle

ŠKODA logo ایتالیک ها تا سال 1929 روی رادیاتورهای اتومبیل های L&K باقی ماندند.

L&K logo این آرم همانطور که در اولین اتومبیل های L&K نشان داده شد (حدود سالهای 1905–1925).

Laurin & Klement TypG GR4 The Laurin & Klement TypG (GR4) ، عکس از طریق Cartype

Laurin & Klement TypG GR4

هنگامی که جنگ در سال 1914 آغاز شد ، شرکت Laurin & Klement شروع به تولید برای نیروهای مسلح نیز کرد. به دلیل شرایط اقتصادی منطقه در آن زمان ، لورین و کلمنت برای تقویت و نوسازی شرکت خود به یک شریک صنعتی قوی احتیاج داشتند. آنها اکنون نه تنها طیف وسیعی از اتومبیل ها ، بلکه کامیون ، اتوبوس ، موتور هواپیما و ماشین آلات کشاورزی مانند گاوآهن های موتوری را نیز تولید می کردند. آنها در سال 1925 با شرکت Pizen Skodovka ادغام شدند و به ODKODA تبدیل شدند.

ŠKODA logo آرم مورد استفاده در خودروهای ŠKODA در طی دوره 1925-1934 ، پس از ادغام.

ŠKODA 645 ŠKODA 645 لیموزین ، عکس از طریق Oldiesfan67 .

ŠKODA 645

طبق وب سایت ODKODA ، حدود سالهای 1918-1919 در در دفتر مدیریت در Plzeň تصویری از بومی آمریکایی به تصویر کشیده شده بود و این احتمالاً الهام بخش آرم پر بود. مدیر تجاری ŠKODA در آن زمان ، Tomáš Maglič ، نویسنده ایده در نظر گرفته می شود.

Skoda logo Indian inspiration

دو نوع علامت تجاری در 15 مارس 1923 در اداره علائم تجاری و طراحی در Plzeň ثبت شدند. اولین نوع (در زیر) ، که در سالهای 1924 و 1925 استفاده شد ، یک پیکان بالدار پنج پر در یک دایره با کلمه ŠKODA بود .

Skoda logo 1924-25

نوع دوم (زیر) یک فلش بالدار سه پر را در یک دایره نشان می دهد ، و از آن زمان تغییر قابل توجهی نشده است.

Skoda logo

در سال 1939 جنگ جهانی 2 آغاز شد. چکسلواکی توسط آلمانها اشغال شد و دوره تا 1945 برای ŠKODA مخل بود. برنامه تولید اتومبیل غیرنظامی بسیار محدود بود و بیشتر تولید برای حمایت از جنگ آلمان بود.

ŠKODA hood ornament هود ODKODA 1101 زیور آلات (1949) ، عکس از طریق FritsKlijn .

ŠKODA 1101 roadster ODKODA 1101 ، عکس از طریق خشت .

پس از جنگ ، به عنوان بخشی از ملی سازی در مقیاس بزرگ در چکسلواکی ، این شرکت به یک شرکت ملی تبدیل شد و کلیه تولیدات خودروهای سواری را بر عهده گرفت. در این دوره صادرات موفقیت آمیز TKODA Tudor تا استرالیا و معرفی قالب شکسته ODKODA 1200 که قبلاً چندین بار مدرن شده بود ، به عنوان 1202 ، سرانجام در سال 1973 تولید خود را متوقف کرد.

ODKODA همچنین ŠKODA 440 را تولید کرد که در سال 1959 به اولین Octavia تبدیل شد ، به این دلیل که این هشتمین مدل تولید شده پس از پایان جنگ جهانی 2 بود.

ŠKODA logo آرم مورد استفاده در طی اواسط دهه 1990 (1993–1994).

شرایط جدید اقتصاد بازار با تغییرات سیاسی سال 1989 و هنگام تخریب دیوار برلین بوجود آمد. دولت جمهوری چک و مدیریت ODKODA شروع به جستجوی یک شریک خارجی قوی در تلاش برای تأمین رقابت بین المللی طولانی مدت شرکت کردند.

در دسامبر 1990 آنها در مورد فولکس واگن تصمیم گرفتند و یک کار مشترک در سال بعد آغاز شد. ODKODA در کنار فولکس واگن ، آئودی و سئات به چهارمین مارک گروه فولکس واگن تبدیل شد. از آن زمان ، ODKODA از قوت به قوت دیگر پیش رفته است.

ŠKODA badge 2013 ŠKODA Octavia vRS ODKODA Octavia vRS ، عکس از طریق Vindis

ŠKODA logo آرم ŠKODA فعلی ، در استفاده از 2011.

از طریق ODKODA .

مربوط به اتومبیل: تکامل آرم استون مارتین .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *