Furniture

تکامل آرم Ligne Roset

Ligne Roset Yang

مشاغل خانوادگی در حال حاضر تحت هدایت نسل چهارم Rosets ، برادران پیر و میشل ، که اخیراً پسران آنها آنتوان و اولیویه به آنها پیوسته اند ، اداره می شود. امروز Ligne Roset در 71 کشور تجارت می کند.

Ligne Roset family

در اینجا سیر تکامل آرم شرکت طی دهه ها وجود دارد.

Ligne Roset logo

“اولین آرم ما ، قبل از روزهای تجاری و بازاریابی مدرن است. حدود سال 1930 ، همانطور که ما شروع به تاسیس مجموعه اثاثه یا لوازم داخلی خود قبل از جنگ جهانی دوم کردیم. “

Ligne Roset logo

“با حرکت به اواسط قرن ، آرم ما برای بازتاب محصول ما تکامل یافت. “محاصره” مانند صندلی ها. “

Ligne Roset logo

“آرم ما در دهه 60”.

Ligne Roset logo

“واضح است که به دهه 70 بروید. “بهترین لحظه روز!” برای مدتی برچسب ما بود. “

Ligne Roset logo

“بعداً در دهه 70 به نام کامل Ligne Roset بازگشتیم و علامت LR کوچکتر را اضافه کردیم. همانطور که مشاهده خواهید کرد ، با ورود به دهه 70 به عنوان بیشتر مشاغل دیگر ، با مشاهده تجدیدنظرهای بیشتر ، آرم و مارک تجاری ما بیشتر مورد توجه قرار گرفت. “

Ligne Roset logo

“با عبور از دهه 80 ، ما از این آرم خاص از سال 1990 تا همین اواخر در سال 2007 استفاده کردیم.”

Ligne Roset logo

“و معاصرترین آرم ما ، که در دهه های 90 و 10 با آن گیر کرده ایم.”

Ligne Roset

Ligne Roset logo

با نگاهی به تغییرات و چگونگی انباشته شدن آنها در برابر لوگوی امروز ، خوشحالم که محاصره سال 1990 به بعد خنثی شده است. این محدود کننده بود و به نفع طراحی نبود. خوب است که ارزش سهام برند با استفاده از همان سبک در 40 سال گذشته حفظ شده است ، و اگر قرار بود تغییر از تکرار فعلی وجود داشته باشد ، دوست دارم آزمایش هایی را با نسخه اصلی از دوباره مشاهده کنم دهه 30 این یک لمس شخصی را نشان می دهد که می گوید “عالی” بیش از آرم موجود ، و سبک دست نویس نیز مناسب خانواده خانوادگی تجارت است.

نکته ای از مولی واشام درباره توجه .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *