این تجارت در آوریل 1880 متولد شد ، زمانی که George Eastman طبقه سوم یک ساختمان را اجاره کرد ساختمان در خیابان ایالتی در روچستر. وی شروع به تولید صفحات خشک برای فروش کرد و یکی از اولین خریدهای او یک موتور دست دوم با قیمت 125 دلار بود. جورج ایستمن گفت ، “من واقعاً فقط به یک اسب قدرت نیاز داشتم. این یک قدرت دو اسب بود ، اما من فکر کردم شاید تجارت نیز به آن پیشرفت کند. ارزش یک فرصت بود ، بنابراین من آن را استفاده کردم. ”
کلمه “کداک” اولین بار در سال 1888 به عنوان علامت تجاری ثبت شد. به گفته ایستمن ، “من خودم اسم را ابداع کردم. حرف “K” مورد علاقه من بوده است – به نظر می رسد نوعی نامه قوی و مهیج است. این مسئله این بود که می توان تعداد زیادی از حروف را امتحان کرد که باعث شروع و پایان کلمات با “K.” می شود. کلمه “Kodak” نتیجه است. ”
تاریخچه Kodak بیشتر.
در آرم جدید Kodak (در بالا) ، توسط Work-Order در نیویورک ، مدیر ارشد بازاریابی کداک ، استیون اورمن گفت ، “من فکر نمی کنم آنچه که ما انجام می دهیم” بازگرداندن “هویت نمادین کداک است ، زیرا در قلب و ذهن مردم فکر نمی کنم که واقعاً از بین رفته باشد. صرفاً منطقی است که یکی از مشهورترین مارک های جهان را در خط مقدم تصویر و هویت شرکت حفظ کنید. ”
تکامل آرم Kodak نشان می دهد که چگونه در اوایل دهه 1900 مونوگرام EKC در محل کار خود قرار داشت (شرکت Eastman Kodak). در دهه 1930 تمرکز به نام Kodak با پالت قرمز و زرد منتقل شد. در دهه 60 ، گوشه گوشه نسبتاً کوتاه مدت طراحی شد ، سپس در سال 71 نماد همه جا حاضر “K” معرفی شد. در دهه 80 شاهد حذف سری های موجود در نام Kodak برای طراحی نوع مدرن تر در لوگوی موجود بودیم. در سال 2006 نماد جعبه ای برای تولید یک علامت کلیدی ساده کنار گذاشته شد.
كلمات كداك كه توسط مارك Ogilvy طراحی شده است گروه ادغام ، 2006.
در گزیده ای از آرم ، تنها نوع جانشین نماد K / arrow زرد و قرمز پرنعمت سال 1971 این مارک “با هدف تأثیرگذاری بین المللی و جهانی تر و فاصله گرفتن شرکت از فیلم و پردازش گذشته” در نظر گرفته شد.
بعد از ورشکستگی Kodak در سال 2012 ، و بازگشت مجدد در سال 2013 ، سفارش کار
هیچ اشاره ای به این شرکت بدون ارجاع به یکی از صحنه های تلویزیونی مورد علاقه من کامل نخواهد بود ، ارائه کانداک دون دراپر.
اطلاعات بیشتر از مجموعه تحولات آرم: BMW ، ناسا ، پنگوئن ، سنگ های قیمتی