Furniture

تولد مرد میشلین

در سال 1898 ، هنگام جستجوی طرح تبلیغاتی برای یک قلمگاه ساخته شده توسط O’Galop هوراس ، “Nunc est Bibendum” (اکنون زمان نوشیدن است) اعلام شده توسط شخصیت نیز توسط میشلن مورد استفاده مجدد قرار گرفت.

Nunc est Bibendum poster, by O'Galop

span class = “imgcredit”>

“سلام ، لاستیک میشلن موانعی ایجاد می کند!” این شعار چند سال پیش توسط آندره میشلین برای ترغیب مهندسان به فواید لاستیک راه اندازی شده بود.

یک کارتون متحرک در دهه 1930 ساخته شد تا تولد Bibendum را نشان دهد (در زیر تعبیه شده است).

هرچه زودتر مرد میشلنی متولد شد و شروع به بازی در نقش اصلی این شرکت کرد: این او بود که محصولات را ارائه می داد و به رانندگان مشاوره و کمک می کرد و به عنوان سفیر جهانی برند شناخته می شد.

در سال 1905 ، میشلن یک دفتر فروش در لندن افتتاح کرد. مرد میشلین با پوشیدن کلاه ایمنی و سپر ، برای فتح این قلمرو جدید به شوالیه تبدیل شد. O’Galop برای نشان خود ، لوازم مورد علاقه خود را ترسیم کرد: عینک ، فنجان ، سیگار برگ و سطح مقطع لاستیک با میخی که قادر به سوراخ کردن آن نیست. در زیرنویس ، یک خط از تنیسون برای ارتقا لاستیک های وی اقتباس شده است ،” قدرت من به قدرت ده ، زیرا لاستیک من خالص است. ”

Michelin Man Bibendum, 1905

از اوایل سال 1907 میشلین مرد از اقیانوس اطلس عبور کرد و کارخانه ای را در Milltown ، نیوجرسی تأسیس کرد. این تبلیغات آموزشی تر شد: مرد میشلن به عنوان غولی همراه با مشاوره با توضیح مزیت های محصولات خود ، مسافران را به تصویر می کشید.

Michelin Milltown poster

Michelin Milltown poster

از سال 1907 تا 1915 ، Agenzia dei Italia Pneumatici Michelin بررسی ماهانه ای را که از طریق پست برای مشتریان خود ارسال می شد ، منتشر می کرد. این قالب سرگرم کننده اما آموزشی “دوشنبه های میشلن” در فرانسه را کپی کرد. از تصاویر جلدی که به طور طبیعی انسان میشلین را درگیر می کرد ، مراقبت ویژه ای صورت گرفت. ایتالیایی ها شخصیت را حتی بیش از قهرمانش در فرانسه تبدیل کردند. در این جلد ، مرد میشلن نوعی دیپلمات است که توسط زنان بت شده است.

Michelin Man Bibendum, 1912

میشلن از تعداد زیادی هنرمند استفاده کرد که هرکدام تفسیر خاص خود را از شخصیت ارائه دادند. شکل او با سایه باریک لاستیک ها هدایت می شد ، در حالی که ظاهر و نگرش او مشتری آن زمان را نشان می داد ، سیگار می کشید و عینک می زد ، اینجا در سال 1914.

Michelin Man Bibendum, 1914 Michelin ، نوشته رنه وینسنت ، 1914

در شمال آفریقا در سال 1922 ، راجر برودرز طلسم شرکت را با لباس بدوی نشان داد. مرد میشلن با استفاده از لباس محلی ، روی باباوش و یک جیلابا لغزید.

Michelin Man Bibendum Africa

از دهه 1930 به بعد ، میشلن کمتر از هنرمندان خارج استفاده کرد. در نتیجه ، تصاویر انسان میشلن استانداردتر شد ، اگرچه انواع خاص کشور وجود داشت. با انطباق با تکامل لاستیک ، حلقه های او ضخیم تر شدند و شخصیت تصویر ثروتمند خود را پایین آورد تا به یک مشتری گسترده تر نزدیک شود.

Confort Bibendum poster

طبیعت ورزشی این شخصیت اغلب از طریق این نگرش معروف مرد میشلن مسابقه داده می شود.

Michelin Man running

Michelin Man patch

در آلمان ، همانند کشورهای شمال اروپا ، وقتی هوا در زمستان سرد می شود ، میشلن مرد کلاه ، چکمه و روسری می بندد.

در ژاپن ، او به عنوان یک خانم خانم با نسبت صومو مانندش دیده می شد.

در سال 1998 صد سالگی او فرصتی برای شرکت بود تا چهره ای تازه به او ببخشد: او در بازار از نام تجاری شرکت لاغرتر و پویاتر به نظر می رسید.

Michelin Man Bibendum, 1998

در سال 2009 ، میشلن یک کمپین تبلیغاتی 20 میلیون دلاری راه اندازی کرد که توسط TBWA اداره می شود.

امروز ، بیش از 100 سال پس از تولد او ، بیبندوم هنوز در سراسر جهان ظاهر می شود.

اطلاعات با مرد میشلن ملاقات کنید ، در وب سایت میشلن. طرح اصلی توسط O’Galop ، 1898. همچنین در صفحات 210-211 از علائم برتری Per Mollerup.

ظاهر قابل توجه Bibendum در فیلم 2009 href=”http://www.logodesignlove.com/logorama-the-movie “title=”Logorama”> لوگوراما

بود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *