Furniture

تفاوت های فرهنگی در طراحی آرم

در مورد اهمیت رنگ

“ما با Steff Geissbuhler در آرم رادیو اروپای آزاد – رسانه ای خبری است که به کل خاورمیانه و مناطقی از آسیا و اروپا که هنوز آزادی اطلاعات قاطعانه پخش نشده است ، پخش می شود. اهمیت رنگ در فرهنگ و سیاست چالش هایی را برای ما به عنوان طراحان آرم به وجود آورده است. ما تحقیقات گسترده ای راجع به ارتباط رنگ ها در فرهنگ های مختلف انجام دادیم و مشخص شد که هر رنگی در یک کشور یا کشور دیگر بار منفی دارد – همه به جز نارنجی. بنابراین ، ما آرم را نارنجی کردیم. “

Radio Free Europe logo نماد رادیو اروپای آزاد

در مورد انتقال حقوق طراحی به مشتری

باغ وحش پراگ به ما مراجعه کرد زیرا دیگر نمی توان از آرم قبلی استفاده کرد. طراح که آن را ایجاد کرده است ، حق نسخه برداری آرم را حفظ کرده است ، همانطور که در آن قسمت از جهان تجارت رایج است و می خواست قیمت حق الزحمه خود را افزایش دهد. ”

Prague Zoo logo, old آرم باغ وحش قدیمی پراگ

“باغ وحش یک آرم قابل مالکیت داشت و قبلا چندین دور مسابقه عمومی برگزار کرده بود که نتیجه ای نداشت.

Prague Zoo logo competition چند نتیجه از مسابقات

“این روش معمول ما برای انتقال حقوق هنگام پرداخت است ، بنابراین ما از مدت زمان طولانی و پیچیده مذاکرات متعجب شدیم ، زمانی که تمام کاری که ما می خواستیم انجام دهیم این بود که به مشتری خود اطمینان دهیم که صاحب آنها خواهد بود آرم. “

Prague Zoo logo جدید آرم باغ وحش پراگ

Prague Zoo logo

در مورد بین المللی کردن یک مارک ژاپنی

“مارک یوشینویا در ژاپن تاسیس شد در این کشور شناخته شده است برای کاسه های گوشت گاو و سنت خدمات کارآمد – با بیش از 1500 رستوران در سراسر ژاپن و 106 مکان در کالیفرنیا. از آنجا که یوشینویا به بازارهای بین المللی گسترش یافته است ، در تأسیس شناسایی مشکل داشت. مهر و موم پیچیده و سنتی – به ویژه در بازارهای آمریکا ، که علامت گذاری بسیار مهم است ، یک چالش ایجاد کرد.

Yoshinoya logo before after آرم یوشینویا قبل و بعد

“ما به جای ساده کردن آرم موجود ، که حاوی عناصر بسیاری بود که برای مخاطبان آمریکایی بی ربط یا غیر قابل درک بودند ، ما بر روی سبک حروف متمایز نام تمرکز کردیم ، Y قابل شناسایی را استخراج کردیم و تنظیم کردیم آن را به شکل کاسه این هویت بصری اصلاح شده اکنون در همه برنامه ها ، از علائم گرفته تا نمادهای برنامه ، به طور مثر کار می کند. نشان جدید با رنگ نارنجی یوشینویا ، در بازارهای ایالات متحده و ژاپن تصویب می شود – در کنار مهر و موم اصلی که به نمایندگی از سنت دیرینه این برند ادامه می یابد. “

Yoshinoya logo

Yoshinoya logo

Yoshinoya logo

Yoshinoya logo

در مورد طراحی برای دانشگاه

“ما با کمال تعجب فهمیدیم که ، حتی در یک کشور خارجی و در یک فرهنگ کاملا متفاوت ، تجربه کار با یک دانشگاه چالش های قابل توجهی را برای کار با دانشگاه های انگلستان ایجاد می کند ایالت ها. Tec de Monterrey یک دانشگاه خصوصی بزرگ در مکزیک است با بیش از 100000 دانشجویان و 31 دانشگاه به طور سنتی از مهر و موم استفاده می شد که چالش های قابل توجهی را در زمینه کاربرد به وجود می آورد – با این حال مورد علاقه دانش آموختگان ، اساتید و دانشجویان بود.

Tec de Monterrey seal مهر Tec de Monterrey

Tec de Monterrey logo sketches طرح های مختلف برای نماد جدید

“ایجاد یک سیستم هویت جدید برای Tec چالش کمتری نسبت به پذیرش آن داشت. هنگامی که این آرم برای اولین بار راه اندازی شد ، با بیش از 52 میلیون نمایش فیس بوک در چند روز اول ، فوراً با اعتراض عمومی روبرو شد. تصاویر مربوط به سوزاندن آرم دانشگاه معمول بود – که در واقع فکر می کردیم عالی است.

Tec de Monterrey new logo burning old نماد جدید Tec de Monterrey در حال سوختن مهر

“در نهایت ، مردم ساکن شدند و فهمیدند که دانشگاه از شر مهر تاریخی خلاص نمی شود بلکه عنصری را اضافه می کند که استفاده از آن روزمره آسان تر است. به نظر می رسد اکنون پس از گذشت یک سال یا بیشتر در حال کسب مقبولیت است. ”

Tec de Monterrey logo


برای اطلاعات بیشتر ، یک مصاحبه ساگی هاویو در بایگانی ها وجود دارد. کارهای بیشتر از چرمایف و گیسمار و هاویو .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *