Furniture

با شخصیت ، فرهنگ و تاریخ طراحی کنید

weathered texture عکس از طریق china.sixty4.

هنگام نزدیک شدن به طراحی یک آرم جدید ، ترساندن از بوم خالی کل موضوع آسان است. یک شرکت یا کسب و کار وقت و هزینه خود را در شما سرمایه گذاری کرده است و مشتری شما انتظار چیزی منحصر به فرد ، خلاقانه و شخصی را دارد که “چاپ انگشت شست” کسب و کار را تولید کند. ساده سازی فرآیند و محدود کردن تمرکز شما با خلاصه ای از خلاقیت و هنگام طراحی ضروری است ، اما سه عامل وجود دارد که تا تعیین موفقیت طرح شما بسیار کمک خواهد کرد. از خود بپرسید ، آیا این طراحی آرم واقعاً بیانگر 1. شخصیت ، 2. فرهنگ و 3. سابقه تجارت مشتری شما است؟

شخصیت
– اسم. 1. جنبه قابل مشاهده شخصیت شخص همانطور که دیگران را تحت تأثیر قرار می دهد

شخصیت بصری یا نگرش یک آرم می تواند مانند هر انسانی باشد و تعدادی از حالات و خصوصیات مختلف را منعکس کند. آرم هایی وجود دارد که سرگرم کننده ، عصبانی ، شاد ، آرام ، پرانرژی ، معاشقه ، مبهم ، باهوش و غیره هستند. یک آرم باید از شخصیت مناسب صاحب آن استفاده کند. این نیز نقش عمده ای در مارک تجاری دارد ، و به همین دلیل ایجاد یک الگو (الگوی) تجاری برای هر پروژه قبل از هر طرح بندی آغاز می شود.

خط وزن ، رنگ ، شکل و typefaces موارد عمده ای است که من برای تأثیرگذاری بر شخصیت آرم استفاده می کنم. یک تغییر کوچک در هرکدام از اینها می تواند به شدت حالت طراحی را تغییر دهد.

فرهنگ
– اسم 1. کیفیتی که در یک فرد یا جامعه ایجاد می شود که ناشی از نگرانی برای آنچه در هنرها ، نامه ها ، آداب و رسوم ، علمی است و غیره

گاهی اوقات به من کمک می کند تا یک برند را به عنوان کشور خودش در نظر بگیرم. مانند بسیاری از کشورهای جهان ، هر مارک تجاری دارای ارزش ها ، سنت ها ، زبان و اعتقادات منحصر به فرد خود خواهد بود. اگر شخصیت “چه کسی هستند” را تعریف کند ، فرهنگ می تواند “چگونگی انجام آن” را تعریف کند.

هنگام بازنمایی فرهنگ ، من از رنگ استفاده می کنم ، patterns ، style (دست کشیده شده ، نمادین ، نشان و غیره) و سایر نمادها برای انعکاس فردیت. هر یک می تواند یک ویژگی قدرتمند برای هر طراحی مارک تجاری باشد.

تاریخ
– اسم 1. شاخه دانش مقابله با حوادث گذشته

تاریخچه معمولاً آسانترین نمایش از بین این سه مورد است ، اما در عین حال متفاوت ترین پروژه از پروژه به پروژه دیگر است. برای شرکتی که مدتهاست فعالیت می کند ، دارای هویت تثبیت شده و ارزش ویژه ای در آرم خود است ، آنچه ممکن است لازم باشد به روزرسانی انواع به علامت فعلی آنها. برای یک طراحی جدید ، سخت تر می شود. من توصیه می کنم داستانی در مورد چگونگی شکل گیری تجارت ، چیزی درباره مالک یا شاید منطقه ای که در آن واقع شده اند پیدا کنید. هرکسی داستانی برای گفتن دارد و اگر می تواند از طریق هویت خود رقم بخورد ، این یک چیز زیباست.

نوع متن ، داستان تجاری و آرم های قبلی می توانند از عوامل اصلی در بازنمایی شما از تاریخ باشند.

اهمیت همپوشانی

بین هر یک از این سه عامل همپوشانی وجود دارد. تاریخ و فرهنگ به شکل گیری شخصیت کمک می کند. تاریخ و شخصیت فرهنگ را مشخص می کند. شخصیت و فرهنگ از تاریخ نشأت گرفته است. همه آنها با هم گره خورده اند و هرکدام اهمیت جداگانه خود را دارند. هر عامل را به عنوان تکه شیرینی تصویر کنید. اگر یک برش از دست نرود ، پای کامل نیست.

بیایید مثالی از این عوامل را که به خوبی مورد استفاده قرار گرفته و یکی از علائم از دست رفته را بررسی کنیم.

BMW logo

BMW به ساخت اتومبیل هایی مشهور است که ظاهری درست مانند لوگو نشان می دهند: تمیز ، ساده ، شیک و غیره بخش مورد علاقه من از آرم نمایندگی تاریخ آنهاست. ب ام و در ابتدا موتورهای هواپیما را در اوایل قرن 20 تولید می کرد. رنگ سفید و آبی در آرم می تواند یکی از دو مورد را نشان دهد. یک پروانه سفید که در پشت آن آسمانی آبی می چرخد ​​، یا پرچم باواریا ، که ساخته شده است از الگوی شطرنجی آبی و سفید.

McDonalds logo

شکی نیست مک دونالد دارای یکی از آرم های شناخته شده در جهان است و برای یک شرکت به اندازه بزرگ و به عنوان موفقیت آنها به هیچ چیز دیگری احتیاج ندارند. اما بیایید سعی کنیم آن را مثل اینکه برای اولین بار آن را می بینیم بررسی کنیم ، فقط با دانستن اطلاعات اساسی که در یک خلاصه طراحی خواهید داشت: آنها یک رستوران فست فود همبرگر آمریکایی هستند که بیشتر کودکان و بزرگسالان را هدف قرار می دهد. شما باید کیفیت قوس های دوستانه و گرم مانند لبخند را دوست داشته باشید ، بنابراین شخصیت در آن وجود دارد. اکنون ، آیا فقط من هستم ، یا در اینجا فرهنگ و سابقه بصری کاملاً کم است؟ برای من ، این علامت برای هر مشاغل دیگر با الگویی با نام تجاری “بی گناه” یا “مراقب” خوب بود.

فلسفه “شخصیت ، فرهنگ و تاریخ” را می توان در تایپوگرافی استفاده کرد. بنابراین در مورد پروژه بعدی خود ، شخصیت ، فرهنگ و تاریخچه مشتری مشتری خود را در ذهن داشته باشید. اگر بتوانید از هر سه نماینده باشید ، در تلاش برای ارائه هویت بسیار قوی هستید.


براندون مور یک طراح گرافیک در اورلاندو ، فلوریدا است. وی طراحی می کند ، وبلاگ ها ، و توییت ها ، و اخیراً از دانشگاه Full Sail فارغ التحصیل شده اند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *