Furniture

بازنگری در آرم IKEA

IKEA old and new logos

“ما با بررسی بهترین قسمت های آرم موجود شروع کردیم. یعنی رنگی و پررنگ. ما نوع آن را اصلاح کردیم تا با Futura مطابقت بیشتری داشته باشد با فونت مطبوعات (به هر قیمتی از Verdana پرهیز کنید). ما احساس کردیم که این روش تایپوگرافی تمیزتر با زیبایی محصولات IKEA مناسب تر است. به همین ترتیب ، با ادامه استفاده از رنگ های اصلی مارک ، اطمینان حاصل می کنیم که آرم فوراً قابل شناسایی است. حذف بیضی نیز در اولویت قرار گرفت ، زیرا به شدت آرم را قدمت داد و خوانایی آن را در مقیاس های کوچکتر کاهش داد (به عنوان مثال تبلیغات / وب سایت و غیره). ”

IKEA logo rethink

IKEA logo rethink

IKEA logo rethink

من در مورد استفاده از درمان پیچیده روی تابلوهای ساختمان تصمیم بلاتکلیفی ندارم زیرا فقط EA را از ورودی فروشگاه مشاهده خواهید کرد ، اما به طور کلی این یک پیشرفت عالی است.

برخی از افراد می گویند که پروژه های “جعلی” خیلی مهم نیستند زیرا مشتری درگیر نیست. من مخالفم آنها می توانند همزمان با ارتقا مهارت های طراح ، نشان دهند که یک طراحی خسته به نظر می رسد چقدر جالب تر می شود. هیچ مشکلی با این کار وجود ندارد.

توضیحات بیشتر را از Daniel Fretag در متوسط ​​.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *