Furniture

“این پروژه درستی برای تهیه منابع نبود.” – شکاف

من فقط در خطای طراحی مجدد Gap تنظیم شده ام.

پس از جنجال آشکار
1. طراحی مجدد بد
و به دنبال
2. تأمین نیرو
و بدبینی
3. همه اینها برنامه ریزی شده است؟

من به ماهیت خود مارک تجاری فکر کردم – این ایده که این شرکت نیست که شخصیت خود را تعریف می کند ، بلکه مردم هستند ، زیرا مصرف خود یک ارتباط و تبادل مالکیت است – و اینکه جامعه مصرف کننده چقدر قدرت دارد تعریف و تصویر GAP در این مورد. این واکنش عمومی بود که Gap را مجبور کرد دوباره به همان “تصویر اصلی” خود برگردد. گویی آنها گفتند “نه ، GAP. این شما نیستید ، زیرا این ما نیستیم. ما آن را دوست نداریم و شما بهتر است تغییر وضعیت دهید ، یا دیگر. “

اگرچه ، همه دوست دارند روی باند پرش کنند و با چوب به دایناسور بزنند. بسیاری از افراد مبتدی که طراحی نمی کنند و وبلاگ های آنها.

هنوز هم وابستگی عاطفی به آرم کلاسیک مرا نسبت به تأثیر هویت و به ویژه در مورد وفاداری (مالکیت؟) پایگاه GAP fanb / متعجب و تحت تأثیر قرار داد.

چه کسی مارک را تعریف می کند؟ بعد از مدتی ، این شرکت نیست .. و به نظر می رسد این اجتناب ناپذیری چیزی است که آنها برای حفظ کنترل بر روی آن سخت می جنگند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *