Furniture

“این همان چیزی است که شما نیاز دارید – یک نقطه جادویی.”

Minolta logo camera
مینولتا آرم ، اعتبار عکس .

” اگرچه پسرش ، رئیس شرکت ، برنامه هویت شرکتی را آغاز کرده بود ، اما رئیس و بنیانگذار بازنشسته ، کازو تاشیما ، همچنان تردید داشتند از چنین روشهای جدید فانتزی.

“در طی مراحل مشاوره اولیه ، او در سکوت سنگین به پیشنهادهای من گوش داد. در یک لحظه وقتی صحبت می کردم ، آقای تاشیما یک دوربین مینولتا را از جای نمایشگر خود برداشت و گفت: آقایان ، ما یک محصول بسیار کوچک داریم. روی آن به سختی فضای کافی برای یک اسم وجود دارد ، چه رسد به یک نماد! ‘

“لحظه ای مکث کردم. ‘آقای. تاشیما ، “من گفتم ،” شرکت شما کاملاً متقارن است – سه حرف در هر طرف یک دایره – و دایره مکان مناسبی برای یک نماد است. “سپس من به آن طرف رسیدم و لوله Herb Yager را از دست او بیرون آوردم. این یک لوله دانهیل بود. من به نقطه سفید سفید Dunhill اشاره کردم و گفتم: “این همان چیزی است که شما نیاز دارید – یک نقطه جادویی.” این کار را انجام داد. از آن پس شیر پیر شیفته شد. ”

برگرفته از صفحه 348 کتاب عالی Saul Bass: A Life in Film & Design ، منتشر شده توسط Laurence King

Dunhill pipe dot نقطه علامت تجاری در لوله های دانهیل ، اعتبار عکس PipesMagazine .

Minolta corporate identity شرکت مینولتا هویت اعمال شد.

Minolta با کونیکا در سال 2003 برای تشکیل کونیکا مینولتا . سائول در (در زیر تعبیه شده است).

از بایگانی ها: آرم های Saul Bass: هم اکنون و هم اکنون .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *