Furniture

ایجاد تجارت طراحی خود: محصول

طراحی فروش بسیار متفاوت از فروش مشبکهای لاغر بلند ، جعبه های غلات یا لوله های خمیر دندان است ، مگر اینکه صاحب آرم انبار یعنی. طراحی عالی یک کالای صرف نیست و این همان چیزی است که افتراق محصول شما در برخی مواقع به یک چالش تبدیل می شود. به عنوان یک طراح آیا شما آن را به روش دیگری می خواهید؟

بسیاری از طراحان برای تعریف محصول خود تلاش می کنند زیرا چیزی بیش از مجموع قطعات ، آرم ، وب سایت یا طرح آن است. محصول شما چیز خاصی است. شما به ایده ها فرم می دهید. “هنر” شما توانایی برداشتن چیزی انتزاعی یا تصوری و ایجاد ارتباط بصری است که به جهان کمک می کند تا آن ایده ، محصول یا شرکت را درک کند. طراحان مجرای بین تصور و واقعیت هستند. شما فقط آرم ، هویت و وب سایت نمی فروشید. شما به مشتری خود این امکان را می دهید که داستان خود را بهتر بازگو کند.

مهم نیست که شما چه محصولی را برای بازاریابی انتخاب می کنید ، سه مرحله برای درک جایگاه کالایی که می خواهید برای نوع مشتری ای که می خواهید بفروشید وجود دارد.

1 خود را درک کنید

چه کاری دوست دارید انجام دهید؟
چرا کاری که می کنید انجام می دهید؟
به چه چیزی اهمیت می دهید و به آن اعتقاد دارید؟
نقاط قوت شما چیست؟
نقاط ضعف شما چیست؟
چگونه می توانید بهترین نقاط قوت خود را بازی کنید؟
چگونه نقاط ضعف خود را کاهش می دهید؟
می خواهید با چه کسی کار کنید؟
کدام طراحان را تحسین می کنید و چرا؟
چگونه می توانید برخی از کارهایی را که برای موفقیت انجام داده اند تقلید کنید؟
تفاوت شما چطور است؟
چه چیزی شما را بهتر خواهد کرد؟

“شما وقتی به آنچه انجام می دهید ایمان داشته باشید كار بهتری انجام می دهید.”
– لی نیوهام

2. بازار هدف خود را بفهمید

مشتری ایده آل شما چیست؟
کجا آنها را پیدا خواهید کرد؟
چگونه به آنها خواهید رسید؟
چه چیزی آنها را هدایت می کند؟
چگونه انتخاب می کنند؟
از چه کانالهای ارتباطی استفاده می کنند؟
چگونه می توان روابط حرفه ای را پرورش داد؟
چگونه می توانید محصول خود را بسته بندی کنید تا جهان بینی مخاطبی را که سعی در جلب آن دارید ، برآورده کند؟
چه ابزاری برای ایجاد حضور در بازار انتخابی خود نیاز دارید؟
آیا شما برای همه طراحی می کنید یا ممکن است مواردی را ایجاد کنید که برخی ممکن است از آنها بدشان بیاید؟
آیا از مردم می خواهید که به شما رجوع کنند یا بازار کاملاً جدیدی ایجاد می کنید؟
چرا من از شما خرید می کنم و نه از طرحی که در بین ده برتر Google قرار دارد؟

“این موضوع نیست که چه کسی می تواند از آنچه شما می فروشید بهره مند شود. این درمورد انتخاب مشتریانی است که دوست دارید داشته باشید. “
– ست گودین

3. نحوه تمایز محصول خود را بفهمید

محصول شما چه داستانی را روایت می کند؟
آیا داستان شما واقعاً مشخص می کند که شما چه کاری انجام می دهید؟
چه چیزی باعث برجسته شدن طرح شما می شود؟
چه چیزی باعث می شود کار شما با هم آمیخته شود؟
محصول شما چه تفاوتی دارد؟
چگونه آیا خدمات شما ویژه است؟
آیا وعده خود را می دهید ، اصلی ، منحصر به فرد ، بی انتها ، انعطاف پذیر ، ماندگار؟
آیا می توانید بازار جدیدی ایجاد کنید و کاری انجام دهید که قبلاً انجام نشده باشد؟
آیا می توانید کاری را که قبلاً انجام شده است از نو اختراع کنید و آن را بهتر انجام دهید؟
اکنون فروش چیست؟
امروز چه چیزی فروخته نمی شود که اگر فردا به روش های جدید به بازار عرضه شود ، می تواند بفروشد؟
آیا می توانید مقداری مقیاس پذیر تولید کنید؟
آیا امکان ایجاد کمیابی وجود دارد؟
چه چیزی محصول شما را قابل توجه می کند؟
آیا طرح شما مکالمه را شروع می کند؟
اگر نه چگونه می توانید چنین اتفاقی بیاندازید؟

“این چقدر خوب نیستی ، بلکه چقدر می خواهی خوب باشی.”
– پل آردن

طراحان این امتیاز و قدرت را دارند که احساس مردم را نسبت به یک ایده تغییر دهند. کار شما نه تنها دیگران را تحت تأثیر قرار می دهد تا روزانه انتخاب های بی شماری انجام دهند. مردم را به حرکت در می آورد. محصول شما به ایده ها روح می بخشد. شما گالوانیزه ، شیفته و woo. من نمی توانم به چیزی بهتر برای بازاریابی فکر کنم.


مجموعه کامل “ایجاد مشاغل طراحی خود”:

1 ادراک
2. محصول
3. تبلیغات

Bernadette Jiwa یک استراتژیست تجاری و بازاریابی مستقر در استرالیا است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *