Furniture

ایجاد تجارت طراحی خود: تبلیغ

Paradox logo by Mine آرم پارادوکس طراحی شده توسط معدن ™ .

در حالی که در اوایل این ماه به دنبال نمونه کارهای طراحی آنلاین بودم ، با یک > خارق العاده پوستر تبلیغ “جشنواره فیلم Mill Valley” توسط Mine ™ . این هدیه عالی کریسمس برای پسرم (دانشجوی فیلم) بود ، بنابراین با ماین تماس گرفتم و پرسیدم کجا می توان یکی را گرفت. فقط پنج ساعت بعد این جواب را گرفتم. “ما در اینجا چند نمونه داریم. اگر آدرس خود را به من بدهید یک آدرس برای شما ارسال می کنم. ” کمی مبهوت و مبهوت ، آدرس خود را از طریق ایمیل ارسال کردم و از آنها پرسیدم که آیا آنها مطمئن هستند که اشکالی ندارد ، من در استرالیا زندگی می کنم ، ماین ها در سانفرانسیسکو مستقر هستند. هزینه پست ارزان نخواهد بود ، بنابراین من همه چیز را فراموش کردم.

دیروز ، فقط سه هفته بعد ، پیک با کانتینری که توسط Christopher Simmons ارسال شده بود ، درب من آمد.. داخل آن مانند یک هدیه ویژه که با دقت در دستمال کاغذی پیچیده شده بود ، دو پوستر وجود داشت (من 35 دلار برای چاپ بدون قاب از گالری در ایالات متحده پرداخت کرده ام و اینگونه ارائه نشده است). اگرچه من هرگز کریستوفر را ملاقات نکرده ام ، مشتری ماین نبوده ام و یا مشتریانی را برای مارک تجاری نزد آنها نفرستاده ام ، پیام آنها با صدای بلند و واضح ارسال شده است. این افراد نه تنها در ایجاد یک طراحی شگفت انگیز ، ابتکاری ، هوشمندانه و بدیع کار می کنند ، بلکه در واقع افراد خوبی هستند که به آنچه انجام می دهند اهمیت می دهند.

پس نظر من چیست؟ نکته این است که هیچ فرمولی برای موفقیت وجود ندارد. هیچ راهی یا گلوله جادویی برای ایجاد یک تجارت موفق طراحی وجود ندارد. شما می توانید برای پیوندهای “چگونگی” گشت و گذار کنید ، معروفتان بازاریابی را دنبال کنید و به دنبال ایده هایی در مورد چگونگی ارتقا business تجارت خود هستید و از تعداد زیادی ابزار و تاکتیک آنلاین و آفلاین استفاده کنید. این ابزارها و تاکتیک ها ممکن است به شما کمک کنند تا تعامل داشته باشید ، اما آنچه کیفیت تعاملات ، پیام رسانی یا تبلیغات شما را ارتقا می دهد ، شما هستید. وارد کردن شخصیت و انسانیت (بله ، این یک کلمه واقعی است) در تجارت شما باعث پرواز آن می شود.

“هیچ نقشه ای وجود ندارد.”
– ست گودین

کلمه تبلیغ به عنوان پیامی صادر می شود که از طرف برخی از دلایل یا ایده محصول صادر می شود. پس از آن ارتقا just تنها راهی است برای نشان دادن جهان به آنچه می خواهیم دنیا باور کند و در نهایت به آن عمل کنیم. از بسیاری جهات شنیدن در روزهای گذشته بسیار آسان بود. اگرچه کانال های کمتری داشتیم که از طریق آنها می توانستیم پیام های خود را برای مخاطبان کمی ارسال کنیم ، اما سر و صدای کمتری نیز برای رقابت داریم.

در مورد ارتقا way ، از نقطه بدون بازگشت فراتر رفته ایم. شما ، صاحب مشاغل ، فروشنده یا هنرمند دیگر تصمیم نمی گیرید چه کسی پیام شما را گوش دهد. مردم در حال استفاده از سیگنال های پیام رسان قدیمی تبلیغات و نگاه خودخواهانه به من هستند. مطمئناً ، شما می توانید تصمیم بگیرید که چگونه فریاد بزنید اما فریاد زدن شما را خیلی دور نخواهد کرد. مصرف کنندگان اکنون کار خود را با افرادی که به آنها اعتماد دارند و نه فقط با افرادی که می توانند با صدای بلند فریاد بزنند انتخاب می کنند.

ایجاد اعتماد به پیام رسانی راهی جدید (برای برخی) برای دستیابی به مخاطب ، مشتری یا مشتری ایده آل است. کسب اعتماد در واقع مقیاس پذیر است و تعامل با تعامل ایجاد می شود. بله ، تعداد زیادی ابزار ، برنامه ، انجمن و شبکه وجود دارد که می توانید برای انجام این کار استفاده کنید. نکته اساسی استفاده از آنها برای ایجاد ارتباطات مبتنی بر اعتماد واقعی است. چطوری این کار را انجام میدهی؟

مخاطبی را پیدا کنید و ایجاد کنید که بخواهد از شما بشنود

وقت خود را به تعامل آنلاین و آفلاین با افراد اختصاص دهید. با گفتن داستانی ثابت که معتبر باشد ، تعاملات خود را با مردم فعال کنید. همه چیز در مورد شما از نظرات وبلاگ گرفته تا طراحی وب سایت و لحن ایمیل های شما بخشی از داستان است. داستان های واقعی بهترین نتیجه را دارند.

چیزی ایجاد کنید که مردم می خواهند درباره آن صحبت کنند

روی انجام کارهای بزرگ تمرکز کنید. مواردی را طراحی کنید که مردم آنها را دوست دارند و نمی توانند به اشتراک گذاری آنها کمک کنند. به کار خود اجازه دهید خودش صحبت کند. افرادی مانند شما که به ایده ها شکل می دهند فرصت بی نظیری دارند. این به خودی خود یک لبه است.

انتشار مطالب در مورد شما برای مردم آسان باشد

نحوه تعامل افراد با یکدیگر را در نظر بگیرید. روش های جدیدی برای گسترش کار ، ایده ها و طرح های شما برای آنها آسان کنید.

اگرچه هیچ نقشه ای وجود ندارد ، اما در اینجا لیستی کوتاه از مسیرهای بالقوه برای تفکر آورده شده است.

  • به افراد کمک کنید تا بتوانند از هرجایی که می توانید استفاده کنند.
  • به دنبال حل مشکلات باشید.
  • یک هویت شگفت انگیز برای خود ایجاد کنید ، چیزی که ارزش صحبت کردن را دارد.
  • از طریق مارک وب سایت ، تخصص و ارزش های خود را برای مشتریان بالقوه خود (نه فقط همتایان خود) منعکس کنید.
  • وبلاگ بنویسید.
  • با استفاده از Twitter ، Facebook ، LinkedIn ، Hashable و غیره و غیره ارتباط برقرار کنید.
  • پست مهمان در وبلاگ های دیگر.
  • درباره وبلاگهایی که به آنها احترام می گذارید نظرات ارزشمندی بگذارید.
  • ارسال نمونه ها.
  • یک مسابقه را اجرا کنید.
  • سخنران شوید.
  • انتشار کتاب یا کتاب الکترونیکی.
  • دانش خود را به اشتراک بگذارید.
  • برای طراحان به صورت محلی میزبان یک گروه شبکه شوید.
  • در رویدادهای شبکه تجاری که در آن مستقر هستید شرکت کنید.
  • علاقه واقعی به مردم داشته باشید.
  • جالب باش

“صدای خود را پیدا کنید. به دیگران القا کنید تا صدای خود را پیدا کنند. “
– استیون کووی

چطور شنیدن حرفهای شما را برای مردم راحت تر کرده ایم؟ چگونه می توانستید این کار را بهتر انجام دهید؟


از
Bernadette صمیمانه تشکر می کنم که دانش خود را در هفته های گذشته به اشتراک گذاشته است. از او بعنوان مهمان لذت برده ام.

مجموعه کامل “ایجاد مشاغل طراحی خود”:

1 ادراک
2. محصول
3. تبلیغات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *