Furniture

ایجاد آرم ITV ، توسط Rudd Studio

ITV logo

من می خواستم آرم ITV از حصار بلند شود و به جای چیزی بایستد. در کنار BBC آموزنده و Channel 4 ، ITV دوستانه و خونگرم است. این تجارب احساسی مشترک را به وجود می آورد.

من احساس کردم که این آرم باید بر اساس دست نوشته باشد و ممکن است حروف کوچک و بهم پیوسته باشند.

ITV logo sketches

در نقاشی های زیر به ریتم جاری در پایین شکل حروف فکر می کردم. ضربات کمی که به حرف اول می ریزد ، این حس جریان را افزایش می دهد ، اما تمایل دارد که کل واحد احساس لوگو کند. من سطوح مختلف “زندگی” و انرژی را در خلال کاوش کردم.

ITV logo sketches

اولین نقاشی دیجیتالی آرم.

ITV logo sketches

من تعجب کردم که آیا استفاده از نمادها در V ممکن است در مارک های فرعی کارساز باشد.

ITV logo sketches

ITV logo sketches

در زیر اولین نگاه به علامت جدید در کنار آرم های دیگر پخش کنندگان است. احساس کردم متمایز و خوانا است ، اما نماد قلب خیلی زیاد است. تایپوگرافی به تنهایی گرمای کافی در آن بود.

ITV logo

در این مرحله ، من با دوستان قدیمی ام در Fontsmith کار کردم. ورود به جزئیات عالی بود. علاوه بر در نظر گرفتن وزن و نسبت ، ما می خواستیم مارک را رسمی کنیم تا دارای قدرت و گرانش باشد ، در حالی که DNA انسان خود را حفظ کند.

ITV logo

از آنجا که ما ایده ایجاد شکل قلب را به لوگو انداختیم ، دیگر مجبور نبودیم V را متقارن کنیم. همه ما شروع به ترجیح نقاشی های آرم کردیم بدون اینکه ضربه به حرف اول منتهی شود.

ITV logo

ما با درمان های آرم بازی کردیم تا ببینیم چگونه ممکن است در مارک های مختلف فرعی کار کند.

ITV logo

ITV logo

ITV logo

ITV logo

از ابتدای پروژه ، روفوس ردکلیف (مدیر گروه بازاریابی و تحقیقات ITV) و من در مورد این ایده صحبت کردیم که کانال اصلی دارای رنگهای زیادی است در حالی که کانال های دیگر تخصصی دیگر تک رنگ هستند. چندین رنگ از محتوای متنوع کانال اصلی صحبت می کند. در وهله اول ، ما با استفاده از سیلوئت آرم جدید به عنوان پنجره ای روی دنیای متحرک رنگی چرخان نگاه کردیم.

ITV logo

این روش دستیابی به چندین رنگ احساس ضعف می کند. من همیشه آرم کانال 4 مارتین لامبی-نیرن را دوست داشتم ، و با توجه به این موضوع ، ما روشهای تقسیم آرم را به بخشهای مجزا بررسی کردیم که هر کدام می توانند رنگ ثابت خود را داشته باشند. تقسیمات بر اساس جریان دست خطی است که مارک بر اساس آن ساخته شده است. برای شروع ، ما در نظر گرفتیم که شش نسخه از آرم چند رنگ را برای استفاده در هوا و خاموش استفاده کنیم.

ITV logo

یکی از شش رنگ راه.

ITV logo

یکی از شش رنگ آرم در یک پوستر. ایده این بود که طراح مناسب ترین رنگ را برای موضوع انتخاب کند.

ITV logo

خلاصه ما ایجاد یک مارک تجاری بود که با افتخار محتوای شبکه را نگه داشت. همچنین ، برای نشان دادن ITV به عنوان بخشی مثبت از زندگی بسیاری از مردم در انگلستان. من احساس نمی کردم که این اتصالات با محدوده شش رنگی به اندازه کافی قوی هستند. من پیشنهاد دادم که رنگ را از صمیم قلب بپذیریم ، و پنج قسمت آرم از محیط آنها رنگ بگیرد.

ITV logo

ما احساس کردیم که این آخرین قطعه پازل است. ما این رفتار واکنش پذیر به رنگ را به عنوان وسیله ای عالی در موقعیت های ساکن و متحرک مشاهده کردیم. این مکانیسم به “انتخاب رنگ” معروف شد.

ITV logo

هدف من همیشه ساختن لوگویی بود که بتواند بزرگ باشد بدون اینکه فریاد بزند. دستگاه انتخاب رنگ حتی بیشتر به ما کمک کرد تا برند را به روشی مطمئن و آزار دهنده معرفی کنیم. آرم می توانست دیگر یک نشان نباشد ، یک افزودنی جذاب و لذت بخش به تصاویر ثابت یا متحرک بود.

ITV logo

کار نهایی با آرم انتخاب یک مجموعه قهرمان از رنگ برای استفاده در جایی است که هیچ تصویری وجود ندارد. رنگهای خوب و مدرن از طیف رنگی انتخاب می شوند تا دامنه گسترده محتوای شبکه را نشان دهند.

ITV logo


اطلاعات بیشتر از Rudd Studio .

مرتبط: More4 گزینه های تغییر نام تجاری .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *