Furniture

انبارهای آرم ، تامین منابع گسترده و عدم درک کافی

logo warehouse

نباید با هدف پر کردن آن نقطه خالی در بالای سربرگ ، به طرح آرم نزدیک شوید. وقت آن نیست که بی پروا کاری مد روز و باحال انجام دهیم. مهمتر از همه ، این نیست که کاری را از لیست کارهای خود خارج کنید تا بتوانید به سمت فروش ابزارک به مشتریان بروید.

روند طراحی آرم باید ارزشی فراتر از تحویل نماد داشته باشد.

طراحی یک محصول نیست

اما بسیاری از آرم ها به صورت گرافیکی به فروش می رسند. انبارهای انبوه و آرم های آنلاین خرید را سریع و آسان انجام می دهند و نیازی به درک واقعی ندارند. مشتری و “طراح” از سرمایه گذاری در جهت درک عمیق برند ، استراتژی ، بازاریابی و اصول طراحی خلاص می شوند.

با حذف نیاز به درک ، آرم ها می توانند به گونه ای فروخته شوند که گویی خودشان ویجت هایی با سازگاری پلاگین و بازی هستند – یک محصول عمومی است که برای هر کسی که بخواهد قابل استفاده است.

crowdsourcing vs brand identity designer

درک یک سرویس است

طراحی آرم همیشه باید به عنوان بخشی از استراتژی بزرگتر برند در نظر گرفته شود. این فرصتی برای توسعه پیام های منسجم و سازگار متناسب با مجموعه خاصی از مشتریان است. برای تحقق این امر نیاز به سفارشی سازی ، دانش و مهارت دارد. این امر می طلبد که طراحی به عنوان یک سرویس و نه یک محصول مورد توجه قرار گیرد. این به استراتژی نیاز دارد.

بدون یک استراتژی کامل و کاملاً فکری ، نمی توانید با موفقیت در جایی که یک شرکت در آن قرار دارد تأثیر بگذارید. یک بانک پول را به شرکتی که بدون استراتژی فعالیت می کند تحویل نمی دهد و با گذشت زمان ، مشتریان نیز نمی توانند. آنها تصمیم می گیرند از شرکتی با استراتژی محکم ، پیام ثابت و جهت مشخص – یکی با مارک قوی – خرید کنند.

در حالی که یک طراح گرافیک می تواند به پرورش کمک کند ، اما یک آرم تنها راه حل توسعه یک نام تجاری قوی نیست. این قدرت فقط از طریق درک می تواند حاصل شود. شرکت باید تجارت ، رقابت ، فضای بازار ، ترجیحات ، روند ، نقاط قوت ، ضعف و مهمتر از همه اینکه چرا مشتریان باید به آنها توجه کنند را درک کند.

فهمیدن راه دیگری نیز دارد. اگر مشتریان آنها نتوانند بفهمند چه چیزی باعث منحصر به فرد شدن شرکت می شود و چرا باید به آنها اهمیت دهند ، نمی توانند ارتباط برقرار کنند. بدون اتصال ، بدون قدرت.

یکی از بزرگترین ارزشهایی که یک طراح گرافیک می تواند ارائه دهد ، توانایی ترجمه موفقیت آمیز این درک به یک مارک تجاری است.

فهمیدن حلقه مفقوده است

انبارهای آرم آنلاین و تأمین منابع مالی مسئولیت پرسیدن سوالات صحیح ، اعتبار سنجی پاسخ ها و ترجمه این اطلاعات به انتخاب یک گرافیک را بر عهده مشتری قرار می دهند. با این کار ، آنها مهمترین قسمت هر پروژه هویتی – تمرکز بر ایجاد تفاهم را حذف می کنند.

یک طراح گرافیک باید یک پل تفاهم بین یک شرکت و مخاطبان آن ایجاد کند. آنها باید سوالات درست را بپرسند ، مشتری را برای اصالت تحت فشار قرار می دهند. سپس آنها باید اطمینان حاصل کنند که هیچ شکافی در درک یا اختلاف در تفکر وجود ندارد ، پاسخ ها را تأیید کنند. آنها باید جهت و راهنمایی مبتنی بر استراتژی را ارائه دهند.

فروشگاه های اینترنتی آرم و وب سایت های تأمین انبوه مردم وانمود می کنند این “جزئیات کوچک” هیچ ارزشی ندارد. آنها از نظر مشتریانی رونق می گیرند که اعتقاد دارند آرم فقط به معنای پر کردن فضای خالی است.

بنابراین من نیاز به درک دارم و نه یک آرم؟

نه شما به هویتی احتیاج دارید که بر اساس تفاهم ساخته شده باشد و سنگ بنای آن یک آرم است. در پایان روند طراحی آرم مورد نظر شما:

1 مختصر خلاق سندی که از پاسخ س .الات سخت گرفته شده است. تهیه خلاصه خلاقیت برای تقویت جهت ، اهداف ، مخاطب و لحن حیاتی است. تقریباً در همه موارد ، ایجاد این سند آسان نیست.

2 یک شریک. طراح باید بخشی از تیم شما شود. آنها باید برای ارائه پشتیبانی و مشاوره در طول پروژه و در آینده در دسترس باشند. به عنوان یک شریک ، آنها باید از نام تجاری در حال توسعه و چگونگی استفاده بهتر از آن آگاه باشند.

3 یک آرم لوگو قابل تحویل ، بخشی از یک استراتژی بزرگتر برای نام تجاری است و باید تمام نیازهای فنی و خلاقانه را برای آینده قابل پیش بینی برآورده کند.

4 نقشه راه شما باید به یک حس قوی از اینکه مارک تجاری به کجا می رود و چطور با برنامه های بازاریابی شما ادغام می شود مسلح باشید. حداقل این ممکن است به صورت دستورالعمل هایی برای استفاده از رنگ ، قلم و خود آرم باشد ، اما اغلب شامل ماکت های تجاری در عمل است.

اما هزینه آن بیشتر است

بله ، اما ارزش بهتری دریافت می کنید. استخدام یک طراح گرافیک تضمین می کند که پایه محکمی برای نام تجاری بصری شما مبتنی بر درک وجود دارد. این ارزش مطمئناً بیشتر از یک گرافیک جالب به نظر می رسد اما شما را با انعکاس توخالی و غیراصولی برند خود شناور می کند.

محبوب ترین مارک ها ، برندهایی که ماندگار هستند ، معتبر هستند. آنها روکش ارزان قیمت نیستند که با گذشت زمان از بین می روند. اصالت نیاز به درک دارد. درک نیاز به تجربه دارد. تجربه به زمان نیاز دارد. زمان هزینه دارد.

طراحی آرم و مارک تجاری این نیست که کالایی را از لیست کارهای خود خارج کنید. این یک تمرین مداوم برای تقویت درک است و هیچ راه حلی 99 دلاری برای آن وجود ندارد.


استیو زل یک طراح و مشاور هویت برند در اوتاوا کانادا است. او به عنوان idApostle و وبلاگها از طریق – هویت پردازش شده . می توانید از طریق وب سایت وی یا در توییتر به او دسترسی پیدا کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *