Furniture

افکار درباره آرم هایی با ظاهری مشابه

Nike VCXC logo مارک نایک VCXC توسط Jon Contino .

زمینه

ما می توانیم آن آرم های مبتنی بر X را با هم ببینیم زیرا اینترنت همه چیز را به هم متصل می کند و باعث می شود جهان یک جعبه بزرگ باشد اما برای هر یک از ما زندگی در یک منطقه محدود ادامه می یابد. شاید همه آن آرم ها کار خود را برای یک منطقه کوچک انجام دهند و دقیقاً مانند آنچه که در آن قرار دارند برجسته باشند. صرف نظر از این ، داشتن آرم کاملاً مجزا برای هر مشاغل دیگر امکان پذیر نیست. به سختی می توانید چنین دامنه ای را در یک دامنه خاص داشته باشید ، دامنه متقاطع آن کمتر باشد زیرا در مورد نشان شما سخت نیست . صرف اینکه تعداد زیادی آرم با ظاهر مشابه وجود دارد به این معنی نیست که از هم متمایز نیستند.

الگو

اگرچه به نظر می رسد این جهت طراحی خاص یک تصمیم مد روز باشد ، من می گویم که فرم کاملاً عمومی است. شاید درست مثل یک مربع یا یک دایره عمومی باشد. X به نظر می رسد مربع جدید است و استفاده از فرم هندسی جدید برای طراحان کاملاً طبیعی است. حتی با مشاهده نمونه های این مجموعه ، می دانید که این مسیری است که فضای نوآوری را در اختیار شما می گذارد. تطبیق پذیری آن ، جایگاه خاص خود را در طراحی گرافیک ، نماینده دوره ما ایجاد می کند.

مد

مد یک موضوع تابو برای طراحان است اما شاید باید دقیق تر به آن نگاه کرد. مد عبارت است از اتخاذ دسته جمعی یک ذهنیت خاص یا روش خاصی برای انجام کارها. این بدان معناست که مد بیانیه ای درباره زمانهایی است که در آن زندگی می کنیم – گزاره ای که 30 یا 50 سال دیگر ارزش خواهد داشت. همانطور که ما نقوش دوره های اخیر دیگر را دوست داریم ، این ممکن است به یک کلاسیک از زمان ما تبدیل شود.

این نکات منفی از دو طریق بدست می آیند: یکی اینکه اگر روشهای امروزی را مد کنید ، از گله عقب هستید. بهتر است بهترین چیز بعدی را شکل دهید ، اما همه مبتکر نیستند و این خوب است. دومین مشکلی که ممکن است با آن روبرو شود استفاده از اشکال مد روز و بدون درک درستی از معنی آنها است. این می تواند منجر به طراحی ضعیف و فاقد انسجام و محتوای فکری شود. اما از آنجا که X مخفف موارد زیادی است ، مدیریت غلط آن دشوار است.

جاودانگی

ما نمادها را برای ماندگاری طراحی می کنیم ، اما هیچ چیز برای همیشه دوام ندارد. من نمی گویم که ما نباید تلاش کنیم ، من می گویم که فکر کردن در مورد چیزی با چرخه زندگی طبیعی تر به نظر می رسد و ممکن است در این روند دیدگاه دیگری ارائه دهد.

روشهای قدیمی

شکل این آرم های مبتنی بر X می تواند افکار مربوط به پیش گفته را به ذهن متبادر کند. بنابراین شاید این فقط یک عادت قدیمی با روش های معاصر باشد. اما یک اشکال کوچک در این مورد وجود دارد …

راه های جدید

طراحی های مشابه به درد ما نمی خورد زیرا خیلی سریع نگاهی به آنها می اندازیم که فقط ویژگی های اصلی را درک می کنیم. تاج ها از زمانی می آیند که فقط چنین نبود. اما شاید ، فقط شاید ما باید کمی سرعت را در نظر بگیریم. برای ما روشن است که آرم ها متمایزتر نخواهند شد ، بنابراین شاید این ما باشیم. شاید ما باید سرعت خود را کم کنیم و بیشتر به جزئیات بپردازیم ، از کارهای زیبا ساخته شده لذت ببریم ، علی رغم شباهت مبهم آنها با تعداد زیادی چیز دیگر. این امر به صلح ، تجزیه و تحلیل متفکرانه و سرعت کندتر نیاز دارد.

اما این نشان می دهد که شاید هاردکور آن چیزی نیست که یک آرم خوب باید در تلاش باشد.


برخی از کارهای آندره را می توانید در وب سایت وی مشاهده کنید: Fabrica de Design .

مرتبط ، از بایگانی ها: هنگامی که آرم ها به یک شکل هستند .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *