Logo Blog, Logo design tips

استفاده از Mood Boards هنگام طراحی هویت تجاری

2. این به عنوان یک نقطه ورود عالی برای مشتریان من عمل می کند

من فهمیدم که یک روش اصلی برای کاهش تعداد تجدید نظرهای آرم مورد نیاز (یا حتی به طور کامل چشم پوشی از آنها) ، ساختن چندین نقطه ورود به سیستم با مشتری در طول مراحل طراحی است – یک تابلوی خلق و خوی بزرگترین . تغییر مفهوم صفحه خلق و خوی صد برابر آسان تر و سریعتر از تغییر طرح های به پایان رسیده آرم است.

با در اختیار داشتن این نقطه مهم ورود ، مشتریان شما می توانند قبل از شروع طراحی ، درباره مسیری که قصد دارید با آرم خود بازخورد داشته باشید ، به شما بازخورد دهند. متناوباً ، اگر آنها هیئت مدیره خلق و خوی را دوست داشته باشند ، در انتها هنگام ارائه طرح های نهایی آرم خود ، با اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت!

3 به توسعه یک پالت رنگ کمک می کند

نه تنها تابلوی خلق و خوی یک زیبایی کلی و کلی را ارائه می دهد ، بلکه برای من نیز راهی عالی برای پالت رنگ را انتخاب کنید .

با انتخاب رنگهایی که از قبل در صفحه خلق و خوی شما ظاهر می شوند و به عنوان یک پالت رنگ عمل می کنند ، اطمینان حاصل خواهید کرد که پالت نهایی شما با روحیه کلی مارک مطابقت دارد. به علاوه ، اکنون می توانید قبل از طراحی آرم در اطراف آنها ، این رنگها را با مشتری خود دوباره بررسی کنید.

4 جهت کلی مارک تجاری خود جهت می دهد

اگرچه در ابتدا ، به عنوان الهام بخش برای طراحی آرم عمل می کند ، اما تابلوی خلق و خوی همچنین یک ابزار مرجع عالی برای هر قطعه مارک دیگری است که دنبال می شود. این یک وب سایت ، گرافیک رسانه های اجتماعی ، بروشورها و بروشورها و غیره باشد ، همه اینها می توانند و باید بر اساس زیبایی هیئت مدیره اصلی نام تجاری ساخته شوند.

یک طراحی آرم تنها می تواند جهت هدایت مارک تجاری بصری را بیان کند و کارهای زیادی انجام دهد. داشتن یک تابلوی خلق و خوی برای مراجعه راهی عالی برای توسعه طرح های منطبق و تقویت بیشتر هویت برند است.

نحوه استفاده از تابلوهای خلق و خو در روند طراحی خود

1 با مشتری صحبت کنید

در درجه اول و مهمترین ، شما باید با مشتری خود صحبت کنید و از آنچه او به دنبال آن است ایده بگیرید و همچنین درک اساسی از کسب و کار ، نام تجاری و مخاطبان خود کسب کنید. من شخصاً از یک پرسشنامه مارک استفاده کردم که برای گذر از این نکات کلیدی صحبت کردم و اطمینان حاصل کنید که همه موارد لازم برای شروع طراحی را پوشش می دهیم.

2. الهام بگیرید

احتمالاً اکثر شما این مرحله را به عنوان یک گام اساسی در روند طراحی خود داشته اید – من می دانم که همیشه این کار را کردم! با این حال ، این به راحتی اولین گام در تهیه هیئت مدیره خلق و خوی است.

من شخصاً الهام بخش طراحی را با جمع آوری یک صفحه مخفی Pinterest با تمام ایده ها و تصاویر الهام بخش خود جمع می کنم. اگر ترجیح می دهید همه این تصاویر را در یک پوشه بر روی رایانه خود ذخیره کنید ، این نیز مفید است! نکته این است که شما باید در حال یافتن الهام و صرفه جویی در همه کارها باشید.

من پیشنهاد می کنم از 30-50 تصویر ، از عکسهای مربوطه ، قلم ها ، الگوها ، بافت ها و سایر طرح ها را پیدا کنید.

در اینجا من بیشتر این تصاویر را پیدا می کنم:

  1. Pinterest
  2. سایت های عکس رایگان سهام
  3. سایت های نمونه کارها مانند Behance یا دریبل

3 روندها و روحیات اصلی را شناسایی کنید

هنگامی که به اندازه کافی الهام گرفتید ، وقت آن است که در میان گروهی از تصاویر انتخاب شده ، روند اصلی را شناسایی کنید. ممکن است یک پالت رنگ خاص چندین بار نشان داده شود یا همه چیزهایی که سنجاق کرده اید بسیار زیبا ، تمیز بوده و همه شامل فضای سفید است. این روندها هرچه باشد ، آنها را شناسایی کرده و برای مرحله چهار استفاده کنید.

4 قوی ترین تصاویر را انتخاب کنید و آنها را در صفحه خلق و خوی قرار دهید

هنگامی که این روندهای اصلی را شناسایی کردید ، وقت آن است که قوی ترین تصاویر را برای استفاده در صفحه خلق و خوی خود انتخاب کنید. پیشنهاد می کنم موارد زیر را انتخاب کنید:

  • چند عکس مرتبط که حال و هوای کلی را که می خواهید به تصویر بکشد به تصویر می کشد
  • یک نمونه قلم
  • یک یا دو الگو یا بافت
  • یک یا دو تصویر از طرح های مرتبط دیگر که متناسب با این روحیه هستند و مفهوم بصری شما را القا می کنند

انتخاب طیف وسیعی از تصاویر برای نمایش ، درک خوبی از مشتری شما در مورد آنچه را که در آن امضا می کند ، می دهد و همچنین به شما این فرصت را می دهد که قبل از شروع طراحی ، بازخورد مفیدی کسب کنید.

و این تنها چیزی است که در آن وجود دارد! همانطور که مشاهده می کنید ، تابلوهای خلق و خوی قطعاً می توانند از ظاهر زیبا در نمونه کارهای شما فراتر بروند و در عوض می توانند به عنوان ابزاری موفق برای استفاده در روند طراحی آرم شما عمل کنند.

اگر اخیراً مشتری های شما چندین درخواست تجدید نظر در طراحی آرم شما داشته اند ، تابلوی خلق و خوی ممکن است یک گام عالی برای افزودن به روند طراحی شما باشد. یک بار امتحان کنید و به من اطلاع دهید که چطور پیش می رود!

مصاحبه پادکست با ماریا

برای گسترش مکالمه در مورد تابلوهای خلقی با ماریا مصاحبه کردم برای پادکست Logo Geek . می توانید اینجا گوش کنید…

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *