Furniture

ارباب لوگوس ، کریستف Szpajdel

Lord of the Logos, by Christophe Szpajdel

از چه سنی برای اولین بار به آرم علاقه مند شدید؟

علاقه من به آرم در هفت سالگی بود که آرم بوسه را دیدم. این در سال 1977 بود ، و همین امر باعث ایجاد خلاقیت من در ساخت آرم شد.

KISS logo

من همچنین به ویژه آرم Black Sabbath و Led Zeppelin را دوست داشتم. با این حال ، در سن 17 سالگی بود که من واقعاً مجذوب طرح هایی مانند Venom ، Kreator ، King Diamond و Possessed شدم.

آیا شما علاقه مند به طراحی و تبدیل شدن به آرم بودید ، یا همیشه مارک تجاری را دوست داشتید؟

من همیشه چیزهای جذابی در مورد آرم ها پیدا کرده ام ، به ویژه آرم های Art Nouveau و Art Deco از ابتدای قرن گذشته. اینها شگفت انگیزترین گوهرها بودند. آیا به عنوان مثال آرم های تجاری بسیار زیبایی مانند Tropon را دیده اید؟ من فکر می کنم آرت نوو و طبیعت همیشه باید یکی باشند و اولین چیزی که شروع به کشیدن کردم گیاهان و حیوانات بودند. آرت نوو خود آیین طبیعت است.

آیا از آرم و طراحی هویت خارج از دنیای فلز که بدنام شده اید ، تحسین می کنید؟

برخی از آرم های مارک های محصول می توانند جالب باشند ، مثلاً “Relentless”. امروز هم این آرم هنوز من را مجذوب خود کرده است. من همچنین علاقه زیادی به تغییر برخی از آرم های لباس Animal ، Billabong و Warlord دارم.

من در واقع یکسری آرم غیر فلزی مانند آرم CRAS ، یک جامعه مستقر در تولسا که فیلم های قدیمی فراموش شده سنگهای قیمتی را از دهه 20 تا 40 ارائه می دهد ، ایجاد می کنم. من چندین آرم تجاری شخصی برای افرادی مانند Dawn Hemsley ، Deborah Dean ، Pamela Smith ، Vicky Sanchez ، Maxine Ridd و Paula Whitfield طراحی کردم و همچنین برای کتاب The Repertoire of Delusions از Paula Whitfield تصویرگری کردم.

بنابراین بله ، من طراحی هویت را در خارج از دنیای فلز کاوش کردم و حتی بهتر هم کار کرد زیرا مشتریان غیر فلزی با وجود این جهان آشنا نبودند. در برخی از زمان ها ، از زمان ایجاد حساب کاربری خود در فیس بوک ، فهمیدم که یک علاقه کاملاً جدید در جهان وجود دارد که هنوز برای آنها ناشناخته است – دنیای آرم ها.

چگونه بیشتر مشتریان شما را پیدا می کنند؟

آنها بیشتر مرا دهان به دهان می یابند ، اما از زمان عضویت من در فیس بوک و از آنجا که در مجله هایی مانند VICE ، Metal Hammer ، Metal Maniacs و Terrorizer مصاحبه کردم ، علاقه زیادی به من افزایش یافته است. این باعث شد که نام من به محافل منزوی منافع بیشتری برسد که قبلاً هرگز به آنها فکر نمی کردم. اینترنت تأثیر گسترده ای داشت.

Lord of the Logos, by Christophe Szpajdel

لوگوی خود ساخته مورد علاقه شما چیست؟

انتخاب فقط یک مورد دلخواه دشوار است ، بنابراین من از هر سبک به چند مورد دلخواه اشاره می کنم. Emperor and Abigail Williams در میان آثار کلاسیک ، Morgawr و Anamorph در میان Art Nouveau ، Deborah Dean و Disciples of the Watch for the Art Deco feel، Wolves In The Throne Room و Chasma for the Deressiv’Moderne، The Obliterate Plague به دلیل سادگی و کارایی ، سامانتا بیرن برای ژست معمایی به عنوان جایگزین آرم گلوریور بلی ساخته شده توسط والنور آرتفیلد دو لاترک بود.

آرزو می کنید چه لوگویی ایجاد کرده باشید؟

کاش می توانستم آرم Dragged Into Sunlight را ایجاد کنم ، زیرا این گروه مطلق مورد علاقه من و آرم مطلق مورد علاقه من است ، اما من برای پروژه دیگر او ، Ninkharsag ، آرم طراحی کردم که در کتاب من است. سایر آرم هایی که کاش خلق می کردم Demoncy (قهرمانان USBM) ، Sarcofago ، Mutilator Immolith ، Venom ، Shores Of Melancholy ، Burning Of Sodom هستند. من هرگز فرصتی برای دستیابی به هیچ یک از این گروههای موسیقی که خلاقیت من را با موسیقی شگفت انگیز آنها الهام گرفته است ، نداشتم.

Lord of the Logos, by Christophe Szpajdel

کار شما بسیار مفصل است. یک طراحی معمولی چقدر طول می کشد؟

حداقل دو هفته طول می کشد و می تواند تا شش هفته یا بیشتر دوام بیاورد. این به یک آرم پیچیده وابسته است و اگر مشتری به تغییرات زیادی نیاز داشته باشد ، همانطور که در مورد Seize The Soul ، Namter ، Animus Mortis ، The Wounded Kings – همه مشتریان بسیار کلافه ای وجود دارد. من واقعاً آنها را “مشتریانی از جهنم” می دانم که واقعاً چنین هستند! من همچنین فردی بسیار دقیق هستم که به همه جزئیات توجه می کنم.

می دانم که شما اخیراً یک آرم برای Really Interesting Group (با نام مستعار RIG) ایجاد کرده اید ، بن طراح و طراح وبلاگ این مقایسه با کار با نوازندگان چگونه بود؟

RIG logo by Christophe Szpajdel اعتبار تصویر: Noisy Decent Graphics .

در واقع ، این چیزی بسیار ساده بود ، من هرگز فکر نمی کردم برای یک گروه باشد. من اول فکر کردم که این کار برای گروهی به نام RIG است و یک دکل نفتی است. من از بن ترت جزئیات بیشتر را خواستم و او در آنچه می خواست نسبتاً لاکونیک بود. من کمی بیشتر حفاری کردم و متوجه شدم که او عاشق AC / DC به عنوان حروف است ، بنابراین من یک آرم بسیار ساده ایجاد کردم. پس از آن ، من علاقه زیادی پیدا کردم ، و اینگونه است که من با تو روبرو شدم ، بلر ، و جالب تر اینکه شما فقط در همسایگی من زندگی می کنید! چقدر باحال است؟

کار با موزیسین ها به طور کلی بیشتر طول می کشد و من را ملزم می کند که در طول کار تغییرات بیشتری داشته باشم. من اغلب مجبورم شکافهای بیشتری را روی آرم ها ارائه دهم ، و در حالی که همه اینها را به شما می گویم ، من در حال کار بر روی آرم چهارم برای “مشتری از جهنم” ، The Wounded Kings هستم.

چه چیزی شما را الهام می کند؟

عمدتا و در درجه اول ، من از طبیعت الهام می گیرم ، اما در دهه اخیر علاقه خود را به هنر ، به ویژه Art Nouveau به دلیل انگیزه های جاری و Art Deco / Modernism برای هندسه ، پیدا کردم. عصبانیت چیزی است که به من کمک می کند تا یک آرم عالی برای یک گروه متال تهاجمی ارائه دهم.

آرامش خطوط ساحلی به من انگیزه ایجاد آرمهای روان را داد که به روحیه آرام تری احتیاج داشتند.

درباره کتاب به ما بگویید – چگونه این امر بوجود آمده است؟

Gestalten چند کتاب زیبا در زمینه طراحی آرم تولید کرده است. در مارس سال گذشته ، پس از مصاحبه ای که من داده ام به VICE (بله ، آنها تمسخر را از من بیرون می کشند ، اما عالی است ، آنها مرا به یک عجیب تبدیل کردند) و ویژگی در مجموعه کتاب “آرم ها از جهنم” توسط مارک ردیک ، من با هندریک هلیگ تماس گرفتم که تا پایان ماه مه در برلین ملاقات کردم. سپس در ماه ژوئن ، رئیس بزرگ Gestalten ، جولیان سورژ ، قرارداد را منعقد کرد و در سپتامبر همه آرم های خود را تهیه کردم.

در ماه اکتبر آرم جلد را ایجاد کردم و سرانجام ، در پایان ژانویه کتاب منتشر شد. من هیچ وقت در روند جمع آوری کتاب دخالت نکردم ، زیرا اعتماد کامل خود را به Gestalten دادم. آنها کار فوق العاده ای انجام دادند که عکس هایی را که من در مناطق مختلف جهان گرفتم (بیشتر دریاچه ویسکی تاون در شمال کالیفرنیا ، مونت هود در اورگان ، دارتمور و مسیر ساحل جنوب غربی در دوون).

نتیجه شگفت انگیز است و من بیش از همه از کار Gestalten خوشحالم. سرانجام می توانم این کتاب را به عنوان فرزند خود در نظر بگیرم. این واقعاً بخشی از من است.

آیا شما توصیه ای برای طراحان تازه وارد آرم – فلزی یا غیر آن دارید؟

بهتر است در کاری که واقعاً به آن احساس می کنید تخصص داشته باشید. سعی کنید تا آنجا که ممکن است محیط الهام بخشی پیدا کنید تا خلاقیت خود را آزاد کنید. این چیزی است که در مورد هنرمندانی که می خواهند به عموم مردم و همچنین متالها برسند نیز صدق می کند.


برنده یک نسخه امضا شده از کتاب Szpajdel Lord of the Logos

Lord of the Logos, by Christophe Szpajdel

“این کتاب مجموعه ای از آثار کریستف Szpajdel است ، هنرمندی که طرفدارانش در انجمن بلک متال زیرزمینی او را به عنوان پروردگار آرم می پرستند. این شامل صدها آرم قدرتمند است که هر یک از آنها نیروی این ژانر موسیقی را از نو می گیرد. Szpajdel از طریق استفاده شگفت آور خود از تأثیرات زیبایی شناختی مانند هنر دکو و طبیعت ، پویایی جدیدی در تجسم گوتیک فلزات سنگین آورده است. این انتشار که به سبک کتاب سیاه دعا انجام شده است ، نه تنها نشان می دهد که چگونه او موفق شده است اثر بصری خود را بر روی این موسیقی بگذارد ، بلکه چگونه او فرم های استفاده شده را نیز گسترش داده است. ”

به نقل از وب سایت Gestalten .

انتشار: ژانویه 2010
قیمت: 35،00 یورو / 55،00 دلار / 32،50 پوند
قالب: 21 × 26 سانتی متر
ویژگی ها: 272 صفحه ، تمام رنگ ، جلد نرم ، نقش برجسته طلا
شابک: 978-3-89955-282-9

برای ورود به قرعه کشی ، در مورد شخص دیگری که می خواهید در اینجا مصاحبه کنید ، نظر بگذارید. برنده روز جمعه 26 فوریه به طور تصادفی انتخاب می شود و از طریق ایمیل به وی اطلاع داده می شود.

بروزرسانی:
برنده آلیشیا ویرا است. تبریک می گویم!

با تشکر فراوان از بلر تامسون برای انجام مصاحبه ، و از کریستف Szpajdel برای شرکت در آن.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *