Furniture

آیا آرم های خوب به ظاهر خوب نیاز دارند؟

فایدون در حال انتشار نسخه تجدیدنظر شده و گسترش یافته کتاب Per Mollerup در سال 1997 علائم برتری . استیون هلر از این فرصت استفاده كرد و از هر چند سوال در مورد اقیانوس اطلس . این یک گزیده است.

Well known logos جلد جزئیات نسخه جدید Marks of Excellence ( پیوند عکسهای چاپ اول را نشان می دهد)

“” آیا آرم مایکروسافت “عالی” است زیرا طراحی بی نقص است ، یا اینکه مصرف کنندگان آن را در یک لحظه تشخیص می دهند؟ آیا فیلمنامه هارودز به دلیل قدیمی بودن “عالی” است یا به دلایل زیبایی شناختی؟ آیا Chiquita Banana “عالی” است زیرا یک موز رقصنده را مستقر می کند و ما او را زیبا می بینیم؟ و آیا ری بان به دلیل همه تبلیغات تبلیغاتی مد که نمایندگی خود را ایجاد کرده است “عالی” است؟ “
– استیون هلر

“آرم های خوب طراحی شده کار طراحان است. آرم های موفق به معنای استفاده شرکت از آرم است. از یک آرم متوسط ​​از نظر کیفیت طراحی می توان از طریق ترکیبی عالی از سازگاری و تنوع استفاده کرد. آرم کوکاکولا یک طراحی برجسته نبوده و هرگز نبوده است. با این حال ، از زیرکی زیادی استفاده شده است. “
– به ازای مولرپ

قسمت کامل را اینجا بخوانید: آیا آرم های خوب باید واقعاً خوب باشند؟

از طریق johnsonbanks .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *