Furniture

آنچه گپ باید انجام داده باشد

اگر Gap در حال تغییر است ، آرم آنها نیز باید تغییر کند.

گپ همچنین در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد که ایده ایده های آرم “جذب منابع” را به عنوان نتیجه واکنش های جدی که این هفته در طراحی لوگوی جدید خود دریافت کرده است ، بررسی می کنید.

در پاسخ به اقدام آنها که می تواند نابغه ای ساده یا ساده لوحانه باشد ، تصمیم گرفتیم نامه ای سرگشاده به Gap بنویسیم که به عنوان پاسخ در صفحه قرار دادیم.
گپ عزیز ،

من با شروع به شما اطلاع می دهم که من نیمی از آژانس طراحی Mat Dolphin مستقر در لندن ، انگلیس هستم. ما به عنوان یک آژانس بر کمک به مردم و شرکت ها برای ایجاد مارک های بهتر تمرکز کرده ایم.

این هفته هویت نام تجاری جدید خود را راه اندازی کردید (اگر این کلمه باشد ، زیرا به نظر می رسد کمتر سر و صدا و بیشتر تحت نظر رادار باشد) – یک آرم جدید که توسط آژانس تبلیغاتی طولانی مدت شما در ایالات متحده ، Laird & Partners ایجاد شده است. بدون انتشار روابط عمومی به مناسبت ورود آن ، آرم جدید به طور ناگهانی در وب سایت شما ظاهر شد. هیچ تبلیغ تبلیغاتی تبلیغاتی یا اسلات تلویزیونی وجود نداشت ، فقط ظاهر شد.

به عنوان یک تمرین تجاری ، به جای یک تحول تکاملی ، به دنبال انقلابی در طراحی آرم خود بودید. بدون هیچ دلیل منطقی ، توضیحی و بیانی در مورد ظاهر جدید ، مشتریان شما ، مردم ، دنیای طراحی و تقریباً همه افرادی که به توییتر ، فیس بوک یا هر شبکه رسانه اجتماعی دیگر دسترسی دارند چاره ای جز قضاوت درباره آرم در این زمینه ندارند. اولین نگاه. مخاطبان خود را گیج کردید و گزینه دیگری به جز دوست نداشتن از آنچه می بینند برای آنها باقی نگذاشتید.

به عنوان یک تمرین بازاریابی باید به شما تبریک بگویم. هنوز مطمئن نیستم که این به خاطر ساده لوحی شماست یا خرد شما ، اما کلاه بردار است. من مشتری محصول شما نیستم ، اما اکنون در مورد نام تجاری شما صحبت می کنم. دیروز ما یک پست وبلاگ نوشتیم (Bridging The Gap) در مورد نحوه واکنش طراحان به لوگو و اینکه چطور ممکن است همه ما باید به آرم کمی وقت بدهیم و اجازه دهیم آن را توسعه دهیم. این موفق ترین پستی است که ما تاکنون با بیش از 12000 بازدید ، 220 مورد لایک در فیس بوک ، 250 بازتوییت در توییتر و 60 نفر متفکرانه نظر گذاشته و نظرات خود را بررسی کرده ایم. افرادی که ممکن است در فروشگاه های شما خرید نکرده باشند ، به وب سایت شما نگاه نکرده و یا حتی به طراحی آرم قبلی شما فکر نکرده باشند ، اکنون در مورد نام تجاری شما صحبت می کنند. و اکنون شما ایده “تأمین منابع مالی” را که مردم فکر می کنند پیشنهاد می دهید. ایده ای نابغه برای تازه نگه داشتن اخبار در ذهن مردم و درگیر کردن آنها با نام تجاری شما. من حتی مجبور شدم صفحه شما را “لایک” کنم تا بتوانم این نظر را بگذارم.

لحظه ای که نگاه جدید شما را دیدیم مشکلی با آن نداشتیم ، اما می خواستیم تفکر را درک کنیم. هیاهویی که در اطراف این آرم جدید ایجاد کرده اید باورنکردنی است و ما کاملاً مطمئن هستیم که در طولانی مدت بر برند یا فروش شما تاثیری نخواهد داشت. همانطور که قبلاً بارها به مشتریان گفته ایم ، در پست های قبلی وبلاگ و در بحث با طراحان دیگر ، مارک تجاری فراتر از یک آرم است.

آیا به دلیل فشار همسالان به آرم موجود بازمی گردید یا خیر ، باید منتظر ماند ، اما اگر همین حالا من پوشاک آمریکایی یا Uniqlo بودم ، بلافاصله با آژانس تبلیغاتی خود تماس می گرفتم تا در مورد آنها فکر کنم یک کمپین بازاریابی جدید برای دسترسی به هرجای دیگر نزدیک این پوشش.

افکار؟

http: // www. matdolphin.com/blog/2010/10/07/ نامه-باز-به-گپ /

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *