Furniture

“آرم ها مرده اند.”

tombstone

سیمون مانچیپ ، یکی از سه شریک SomeOne مستقر در لندن ، گفت در توییتر :” آرم ها مرده اند. با این حال ما در کتاب جدید Logo Design Love به عنوان نمونه معرفی شده ایم نحوه انجام آرم ها آنها خماری از مدرسه قدیمی هستند که در مورد مارک تجاری فکر می کنند. عموم مردم تمایلی به نشان جدید ندارند. آنها به سادگی رویکردی قدیمی برای تمایز محصولات یا خدمات هستند. ”

پس از س ،ال ، منچیپ صریحاً منظورش این بود که: “نمادهایی که برای همراهی با نام های تجاری ابداع شده اند ، اتلاف وقت ، پول و تلاش هستند.”

من از دیوید لاو ، شریک Manchipp در SomeOne (و مردی که با مهربانی طرح های SomeOne را برای درج در کتاب من ارسال کرد) پرسیدم ، نظر وی در مورد اظهارات شریک زندگی خود چیست:

“این چیزی است که ما مدتی است در مورد آن بحث می کنیم. وقتی به مارک هایی مانند O2 نگاه می کنید ، موفقیت آن در غنای و عمق دنیای مارک آن است (حباب ها ، شیب آبی و غیره). این یک پلت فرم مارک قابل انعطاف است که بلافاصله قابل شناسایی است – شما می توانید آرم را حذف کنید و هنوز مارک را بشناسید. آرم به خودی خود “قهرمان” نیست.

“در گذشته مارک هایی مانند IBM و FedEx در آرم به عنوان” قهرمان “معامله شد. ما حتی امروز آن را می بینیم. بنابراین در حالی که همه ما تصدیق می کنیم که این آرم در شرف ناپدید شدن نیست – و این هنوز هم بخشی مهم از هر جعبه ابزار تجاری است – یک مورد وجود دارد که باید تاکید بیشتری بر دنیای برند داشته باشیم.

“” favicon “یا” twibbon “اکنون معادل” نمابر سیاه و سفید “است که همه ما (سالها پیش) فهمیدیم حداقل شرط قابل تشخیص بودن یک آرم است. اینها برنامه های بسیار کوچکتری از آنچه که تا به حال با آنها روبرو بوده ایم و برنامه هایی که آرم های سنتی با مشکل روبرو هستند هستند.

“مارک ها اکنون” به طور استاندارد “حرکت می کنند -” Apple “انواع فیزیک هایی را که ویژگی ها را قرض می دهند ، نشان می دهد به مارک تجاری و برای انجام همه کارها به آرم اعتماد نکنید.

“در آخر ، مقدار سیستم عامل ها ، رسانه ها ، برنامه ها (و اکنون” تجربیات “) که باید مارک شوند ، با فناوری چند برابر شده است. مردم زودتر خسته می شوند و دنیای مارک اجازه می دهد تا مکالمه “جریان یابد”.

“بله ، آرم نهایی” باتری قابل شارژ “مارک است و تقطیر نهایی تمام ویژگی های نام تجاری است ، اما آنچه ما در مورد آن بحث می کنیم (و ما به نتیجه ای نرسیده ایم) این است که اگر دنیای نام تجاری است به اندازه کافی قدرتمند ، آیا “آرم” می تواند به سادگی نام شرکت طراحی شده به روشی ساده و قابل مالکیت باشد؟ احتمالاً ، جرات می کنم آن را بگویم ، و هیچ نمادی در کنار آن نشسته است؟ ”

نماد یا نماد یک س validال معتبر است و من در کتاب خود درباره آن صحبت می کنم:

“بعضی اوقات مشتریان شما برای شناسایی مشاغل خود فقط به یک کلمه کلمه حرفه ای احتیاج دارند. استفاده از نماد می تواند افزودنی غیرضروری باشد.

“این چیزی است که شما می خواهید در ابتدای پروژه تعیین کنید. از مشتری خود بپرسید آیا این روش یا روش دیگری را ترجیح داده است. اگر این شرکت ایده های سرگرم کننده ای درباره گسترش آینده به بازارهای دیگر دارد ، بهتر است یک علامت مشخص را انتخاب کنید ، زیرا یک نماد شناسایی ممکن است محدود کننده باشد. ”

به نقل از عشق طراحی لوگو بنابراین اگرچه ممکن است نقل قول اولیه “آرم ها مردند” از مانچیپ باشد ، اما هنوز بحث جالبی مطرح می شود.

عکس سنگ مزار از Flickr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *