Furniture

آرم های Saul Bass: هم اکنون و هم اکنون

این کمی خاص است.

در سن 13 سالگی از کنار فیلم تئاتر در پیتسبورگ رد شدم و متوجه این گرافیک شدم – مردی با بازوی طلایی – و این به معنای واقعی کلمه مغناطیسی بود ، من نمی توانستم از آنجا دور شوم تا هر سطر را مطالعه کنم – مراقب باش ، سن 13 سالگی قبل از من نوار میتزاوه و هیچ سرنخی در مورد انتخاب باس نداشت.

در سالهای بعد من یک حرفه گرافیک فدرال و همچنین یک حرفه طراحی یهودی و هنرهای زیبا ایجاد کردم. من مدیر هنری انستیتوی ملی بهداشت روان بودم و در سال 1974 تلاشی برای بهبود ارتباطات بصری فدرال انجام شد و آقای باس سخنران اصلی سخنرانی در وزارت امور خارجه بود. من پیش او رفتم و در مورد بازوی طلایی به او گفتم داستان.

سال ها بعد من در یک جشنواره هنرهای یهودی شرکت می کردم و یک ماه بعد دریافتم که طرح های من و آقای باس توسط یک شخص بد شخصیتی برداشته شده و مورد استفاده قرار گرفته است. من با Saul Bass در تماس با این سرقت تماس گرفتم. من همچنین آخرین نمونه های طراحی خود را که شامل هنرهای دزدیده شده بود ، برای او ارسال کردم.

او اکنون بسیار پیرتر و تا حدی بیمار بود.

او از من خواست که به دنبال حرامزاده بروم. صدای او اکنون مانند “پدرخوانده” به من آموزش می داد. سپس او چیزی گفت که من را از پا درآورد. او گفت ، “کار طراحی شما بسیار چشمگیر است و تنها افسوس من این است که من هرگز آن نوع کارهای هنری یهودی را که شما انجام داده اید ، خلق نکرده ام – بسیار چشمگیر.” بعداً شخص بد را گرفتم و هیچ فعالیت دزدی او را ندیدم. برای مدت کوتاهی شاول در مورد برخی از کارهای من راهنمایی کرد و نظراتی داد و خیلی زود گذشت.

از نظر من آقای باس یک نماد طراحی واقعی بود.

Avy Ashery ، مشاور ارتباطات بصری کنگره ایالات متحده

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *